(20☆=OD RAZU NOWY ZACNY ROZDZIAŁ ^^)
Jak już mówiłem, to nie była mała Harcereczka, która rozwoźi swoje ciasteczka w tym głupim czerwonym wózeczku tylko jakaś dziewczyna... Pełno się ich namnożyło ostatnimi czasy!
Dziewczyna ma zielone oczy i włosy długie do ramion w kolorze ciemny blond. Jest średniego wzrostu i chyba ma cycki... coś słabo widzę...
-Cześć, nazywam się... -Nie zdołała dokończyć
-Terminator 2000? -Popatrzyła na mnie jak na jakiegoś tępego debila
-Nie. Nazywam się Klara i szukam... -Znów jej Przerwałem
-Jeśli nie jesteś terminatorem, to wyjdź.
-Ale... -Zamknąłem jej drzwi przed nosem i z powrotem poszedłem do kuchni
Szczerze? Myślałem, że ta dziewczyna sobie pójdzie, ale ona cały czas dobija się do drzwi. No szału można dostać! Idę po Slendera. On zrobi z nią porządek.
Pobiegłem na górę do gabinetu Papy i zacząłem dobijać się do drzwi jak tamta wariatka. Po chwili w drzwiach stanął Papa. Na głowie miał czapkę nocną, czy jak to się tam nazywa. W skrócie wyglądał jak smerf.
Uwaga! Suchar tygodnia: Jak nazywa się Slenderman w czapce nocnej? Papa Smerf Hahaha... tak, nie śmieszne... Wracając...
Papa ''spojrzał'' na mnie, po czym usłyszałem jego zaspany głos w głowie.
~Czego ode mnie chcesz Toby? Dlaczego ty jeszcze nie śpisz?~
-Jakaś dzika dziewoja dobija się do naszych drzwi i podaje się za jakiegoś Terminatora 2000... Mówi, że Klara ma na imię...
~Klara...?~
-No tak, nawet ładne imię
~Wpuściłeś ją do środka? Czy towarzyszyła jej Kobieta o włosach białych jak śnieg? Jak wyglądała!? Mów szybko!~ -Co temu Papie odwali... Może dam mu apap na noc...
-Po pierwsze nie wpuściłem jej do środka, tylko kazałem sobie iść. Po drugie była sama. Po trzecie ma zielone oczy i włosy długie do ramion w kolorze ciemny blond. Jest średniego wzrostu I jest ubrana w ubranie...
~To ona... JAK MOGŁEŚ JEJ NIE WPUŚCIĆ!? Zejdź mi z oczu zanim zrobię ci krzywdę!~ -Co do kurczaka!? Jaka ona!?
Slender zniknął. Na pewno tepnął się na dół do tej kobity terminator.
Czym prędzej Pobiegłem na dół, aby obczaić co się tu wyrabia. Kiedy dotarłem na miejsce usłyszałem coś, co bardzo mnie zszokowało...
---
Hallo allo!! Polsatowy rozdział jak 150!! Haha xDKlara to nowa postać, która będzie w tej zacnej książce, a jest nią... *Fanfary* _firi_ !!! ^^
(20☆=OD RAZU NOWY ZACNY ROZDZIAŁ ^^)
CZYTASZ
Ticci Toby♡Psycho Story!♡ =|Zakończone|=
FanfictionNajlepsze ''♡Psycho Story♡'' na świecie ^^ A dlaczego?? Dlatego, że jest o panie Tobiaszu :D