(Ne)ovladatelná touha

5.1K 254 1
                                    

Probudila jsem se a myslela si, že je vše sen. Když jsem se, ale pohnula a zabránila mi v tom něčí ruka věděla jsem, že je opravdu zpět. A tentokrát u mě zůstal přes noc. Usmála jsem se a otočila se čelem k němu. Věnovala jsem mu malinkou pusinku na čelo. Jemu se na rtech objevil úsměv a otevřel na mě jeho nádherné čokoládky, do kterých jsem se zamilovala. "Dobré ráno." Zachraptěl. "Dobré." Usmála jsem se na něj. "Jak jsi se vyspala?" Zeptal se mě. "Výborně a co ty?" Pohladila jsem ho po krátkých vlasech. Tak moc mi chybějí ty blond. Jak ho teď budu štvát? Zeptala jsem se sami sebe. "Po dlouhy době jsem se konečně vyspal. Děkuju." Přitáhl si mě k sobě blíž. Jo chováme se možná jako pár, ale věřte že mě to nevadí."Za co děkuješ?" Nechápala jsem. "Že jsi mi odpustila a nechala mě tady přespat." Uchechtla jsem se. "Já se na tebe nezlobila. Byla jsem z toho zničená a zlomená. Odjel jsi bez rozloučení, vypl telefon a odpojil se od všech kontaktů tady." Už zase se mi hnali slzy do očí. "Omlouvám se už tě neopustím. Jen prosím neplakej. Nemám rád když pláčeš a navíc kvůli mě." Setřel mi bříškem prstu neposlušnou slzu, která mi vytekla z oka.

Oh bože tak moc bych ho chtěla políbit. Ale můžu? Odtrhne se? Opustí mě? Znovu? Tak moc toužím potom ochutnat znovu jeho rty. Jenže nemůžu. Nemůžu zničit naše přátelství, které je už tak na velmi tenkém ledu. Justin si asi všiml jak pozoruju jeho rty, protože se ke mě začal přibližovat. Konečně. Konečně. Ne já nemůžu. Ale udělám ne. Ne nemím. Už byl asi centimetr od mých rtů když jsem dostala odvahu a uhnula, takže jeho rty skončily na mé tváři. Zavřela jsem oči a litovala? Ne nelitovala jsem toho. Není to správné a on to musí pochopit taky. Časem to pochopí to vím, ale do té doby mu nesmím dávat příležitost mě líbat. Vstala jsem z postele a vydala se ke skříni s čistým oblečením.

Obmotali se kolem mě jeho silné paže a na krku mě zašimral jeho dech. Přerývavě jsem se nadechla. Nechápu proč na něj moje tělo takhle reaguje. Dlaněmi mi jezdil mo břiše a jeho teplý dech pořád dopadal na můj krk. Tak moc ho chci sakra. Seru na to. Otočila jsem se a tvrdě se mu přisála na rty. Nečekal to, ale po chvíli se vzpamatoval a začal spolupracovat. Vyskočila jsem na něj a ruce si spojila za jeho krkem. On své ruce přesunul na můj zadek a stiskl ho tak, že jsem mu vzdychla do rtů.
Položil mě na postel a já mu zajela rukama pod triko. Svlékla jsem mu ho a na chvíli se zahleděla na jeho potetovanou hruď. Znovu měnzačal líbat. Jeho ruce zajeli pod moje triko a já si najednlu uvědomila co dělám a odtrhla se od něj. Tohle nemůžu. "P-promiň j-já-" nedokázala jsem ze sebe vydat jedinou větu. "Ne já se omlouvám." Zvedl se a projel si obličej rukama. Rychle jsem se vydala do koupelny.

Justin

Bože jsem takovej debil. Co jsem to provedl? Málem jsem se vyspal s mojí nejlepší kamarádkou. Ještě že mě zastavila, protože já bych to nedokázal. Mám ji rád sakra a nechci ji takhle ublížit. Vždyť já už o ní pomalu ani nepřemýším jako o kamarádce. Ano chtěl bych se s ní vyspat, ale jen tak kdybych ji miloval. Jinak se s ní nevyspím. Myslela by jsi že ji chci využít. Jsem takovej kokot. Měl bych si promluvit s Ryanem. Ten mi poradí. Vždy mi poradil.

Názor? Mále se tady dostalo na sex. Co na to říkáte? Snad se líbí

Love you
-Denny

Lost Friends √Kde žijí příběhy. Začni objevovat