Trapnost

4.4K 229 10
                                    

Věnováno Barca-Opavova

Sundala jsem mu triko a...

"Ježíši moc se omlouvám." Vyhrkla mamka a zakryla si oči. Justin mě schovával svým tělem. Cítila jsem se tak moc trapně. Právě mě mamka nachytala jak tl skoro dělám s Justinem. "Ahoj mami." Začervenala jsem se a ta raději hned odešla. Zabořila jsem obličej do Justinovi hrudi. "Tohle je tak strašně trapné." Zamumlala jsem a on mě objal. "Neboj ona na to časem zapomene." Zavrtěla jsem hlavou. "Asi jsme měli zůstat u tebe." Řekla jsem a on lehce přikývl. "Necháme to na jindy." Souhlasila jsem s ním a rychle se oblékla. "Asi bych jí to měla vysvětlit. Počkáš tady." On mě políbil. "Jo."

Sešla jsem dolu a podívala se na mamku. "Ahoj." Řekla jsem celá rudá. "Omlouvám se, že jsem tam tal vtrhla, byli to trapné." Zavrtěla mamka hlavou. "Jak dlouho už tohle děláte?" Otevřela jsem překvapením pusu. "Ehm tohle mělo být prvně." Přiznala jsem. "Je velkej? Protože jsetli jo tak si to budeš užívat. Na střední jsem chodila s jedním co ho měl malýho. Nic jsem z toho neměla." Řekla mi. "Mami!" Vykřikla jsem a schovala si hlavu do dlaní. "No co co? Není to nic za co by ses měla stydět. Dělají to všichni. Jen používejte ochranu ať neřešíme tvoje těhotenství." Pane bože to je tak moc trapné. Nikdy jsem nečekala, že budu svůj sexuální život řešit s mamkou. Oh bože asi se půjdu zahrabat. "Tak běž za ním a nebuďte moc hluční." Zrudla jsem ještě víc a vyběhla schody a zamkla dveře od pokoje. Hned jsem se ocitla v Justinově objetí. "Bylo to hrozné?" Zavrtěla jsem hlavou. "Hrozné ne. Jen trapné." Přiznala jsem.

"Říkala mi o své sexuálním životě ma střední a o tom aby jsme používali ochranu." Justin se začal smát a já ho bouchla do hrudi. "To není k smíchu." Pokárala jsem ho. "Máš střelenou mamku." Musela jsem souhlasit. "To ano, ale i tak ji mám nejraději na světě." Usmála jsem se. "Héj a co já?" Zatvařil se uraženě. "Ty jsi člověk, kterýho miluju nejvíc na světě." Políbila jsem ho na rty. "Miluju tě Alison." Objal mě. "Miluju tě Justine." Zašeptala jsem a musela se usmívat.

"Víš, že zase všichni odešli?" Pošeptal mi do ucha Justin. "Hm a co budeme dělat?" Hned jak jsem se zeptala jsem ležela na zádech a Justin nade mnou. "O něčem bych věděl." Zkousl mi ret a potáhl ho. "Hm to já taky." Sundala jsem si tílko a Justinovi oči se rozšířili. Hned se ke mě sehnul a začal mi sundavat kalhotky. Odhodil je někam pryč. Ležela jsem pod ním úplně nahá a cítila ae trošku trapně. "Jsi tak nádherná Alison." Zašeptal a sklonil se k mému břichu. Začal pokládat polibky po celé délce mé jizvy. "Budu opatrnej." Zašeptal a začal si sundavat kalhoty.

Stál u postele jen v boxerkách. Pomalu si je sundal a já hlasitě polkla při pohledu na jeho kamaráda. Tohle se do mě má vejít. Najednou se mi před očima objevil malý balíček. "Nasadíš mi ho?" Zeptal se a já zase hlasitě polkla. "Pomůžu ti." Rozbalil ho a položil mi ho do ruky. Chytla jsem ho nemotorně mezi prsty a nechala se Justinovou rukou vést. Stahovala jsem ho dolu po celé jeho velikosti a už se nemohla dočkat. Zase mě položil na záda a vyhoupl se na mě. Už se špičkou dotýkal mého vchodu a já jen čekala na ten náraz. Ten ale nepřišel. Koukla jsem na Justina a ten si mě sjížděl pohledem. "Prosím Justine." Zašeptala jsem a tím jsem ho vytrhla z prohlížení. "Dobře." Už už do mě chtěl vniknout když v tom. "Děti jsem doma!" Zavolal taťka a já se na Justina vylekaně podívala. On se rychle zvednul a začal se oblékat a házel oblečení i mě. "My se spolu asi nikdy nepomilujeme." Zasmál se a oblečený si lehl ke mě. "Kdy se vracej vaši?" Zeptala jsem se ho. "Za týden." Usmála jsem se a začala si házet věci do tašky. "Pojedeme k tobě. Tam nás nikdo rušit nebude." On se usmál a pomohl mi s balením.

Už zase je někdo vyrušil. :D Ty maj ale smůlu co? Názor? Snad se líbí

Love you
-Lucy

Lost Friends √Kde žijí příběhy. Začni objevovat