Záchody

4.1K 218 2
                                    

Seděla jsem v autě a nervózne si kousala ret. Bojím se. Až vystoupím ve škole z auta asi se na nás budou všichni koukat a to bude nepříjemné. Zastavila jsem před obrovskou budovou a vystoupila. Koukla jsem na druhou stranu parkoviště a usmála se na Justina. Ten, ale jen odvrátil pohled a začal se bavit s klukama. Zamračila jsem se jelikož jsem jeho reakci nechápala. Ty dva dny k víkendu byli tak krásné a teď se chová odtažitě. Pokroutila jsem hlavou a vydala se za ním. "Ahoj." Pohladila jsem ho po ruce, ale on s ní rychle trhl. "Co se děje?" Zeptala jsem se ho. Chtěla jsem ho políbit, ale odstrčil mě ode sebe. "Jasně chápu. Jsem jen další zářez v tvojí posteli." Odsekla jsem a se slzama v očích jsem odběhla pryč. Zamkla jsem se v kabince na záchodě. Z očí už mi tekly slzy, které nešly zastavit. Tak moc to bolí sakra. Já ho doopravdy miluju a on si se mnou jen hrál. Myslela jsem, že je můj kamarád. Věřila jsem mu.

"Alison?" Zaklepal na dveře od kabinky Justin. Přestala jsem pomalu dýchat. Nechci aby věděl, že tu jsem. "Vím, že tam jsi. Slyším tvůj dech." Povzdechla jsem si. "Nech mě bejt!" Vyprskla jsem a dál seděla schoulená v kabince. "Prosím lásko otevři mi." Nasrala jsem se a otevřela. Hned jsem mu dala facku. "Takhle už mi nikdy neříkej!" Zaječela jsem na něj a protáhla se okolo něj. Opláchla jsem si obličej studenou vodou a hlavu nechala sklopenou. Jeho ruce se ocitli ma mých bocích a já je hmed strhla. "Nedotýkej se mě." Zasyčela jsem a chtěla vyjít ven, ale nešlo otevřit. Lomcovala jsem s dveřma, ale nešlo to. "Co jsi s tím udělal?!" Vyjela jsem na něj. "Já nic." Řekl a přešel ke mě a snažil se dveře otevřít. "Muselo se to zaseknout." Řekl a dál se snažil dveře otevřít. Moc se mu to, ale nepovedlo jelikož mu klika zůstala v ruce. "Výborný." Zavrčela jsem a vyskočila si na zídku mezi umyvadly. Vytáhla jsem si mobil a začala hrát hru. "Asi tady spolu chvíli pobudeme." Zasmál se. "Tak na mě hlavně nemluv." Odsekla jsem a dál se věnovala telefonu.

On mi ho, ale vytrhl a stoupl si mezi moje nohy. "Co chceš?" Snažila jsem se znít pevně, ale hlas se mi třásl. "Vysvětlit ti to." Zašeptal kousek od mých rtů. "A jak?" Zeptala jsem se s nadzvednutým obočím. "Nebyla jsi jen další zářez v mojí posteli." Koukal mi do očí. "A jak ti můžu věřit?" Naklonila jsem hlavu na stranu. "Takhle." Vytáhl z kapsy krabičku a otevřel ji. Zalapala jsem po dechu. "Líbí se ti?" Přikývla jsem. "Šetřil jsem na něj od doby co jsi odjela. Chtěl jsem ti ho koupit a dát k 21 narozeninám. Ale dám ti ho teď. Chceš ho zapnout?" Znovu jsem přikývla. Justin mi řetízek připl ma krk a políbil mě. "Nekupoval bych řetízek holce, která by byla jen další můj zářez." Usmála jsem se. "Ale proč jsi se choval tak jak jsi se choval? Byl jsi takovej odtažitej." Koukla jsem na něj. "Bál jsem se co řeknou ostatní. Já Justin Bieber, kterej nikdy nemiloval má přítelkyni, kterou miluje nejvíc ma světě. Miluju tě." Zašeptal. "Miluju tě." Spojila jsem naše rty.

Bylo slyšet jak někdo lomcuje s dveřma a pak se otevřeli. Justin ode mě rychle odstoupil a opřel se o zeď na druhé straně. Seskočila jsem a s mrknutím jsem odešla ze záchoda. Zašla jsem do třídy a omluvila se a sedla si vedle Cary. "Kde jsi byla?" Zeptala se mě. "Zaseknutá na záchodě." Odpověděla jsem jednoduše a ona se usmála. "Jasně jasně. S Justinem viď?" Zakývala na mě obočím. Jen jsem pokrčila rameny a věnovala se učivu.

Názor? Snad se líbí

Love you
-Lucy

Lost Friends √Kde žijí příběhy. Začni objevovat