Vzrušení

4.8K 201 2
                                    

Probudila jsem se a venku byla ještě tma. Sáhla jsem na Justinovu stranu postele, ale nebyl tam. Zamračila jsem se a otevřela oči. Posadila jsem se a všimla si jak sedí na okně a kouká ven. Zvedla jsem se a přešla k němu. Zezadu jsem ho objala. "Děje se něco?" Zeptala jsem se a políbila ho na krk. "Ne jen..." Odmlčel se. "Jen co Justine?" Chci vědět proč se trápí. "Bojím se že tě ztratím jako před lety. Tentokrát už bych to nezvládl." Konečně ke mě otočil hlavu a já si všimla, že brečí. Vytáhla jsem ho na nohy a pevně ho objala. "Neztratíš Justine. Neodjedu už nikdy. Slibuju." On se ode mě odtáhl a podíval se mi do očí. Konečně se usmál což donutilo k úsměvu i mě. "Když se usmíváš chci se usmívat s tebou. Když pláčeš chci plakat s tebou. Když tě něco trápí chci ti s tím pomoct." Řekla jsem mu a on mě políbil. Hned jsem se do polibku zapojila.

Když jsem se probudila podruhé bylo už světlo a Justin ležel u mě. Objímal mě kolem ramen. Otočila jsem se a všimla si, že už je vzhůru a pozoruje mě. "Jak dlouho jsi vzhůru?" Zeptala jsem se. "Asi hodinu." Políbil mě do vlasů. Usmála jsem se na něj. "Půjdem dolu?" Přikývla jsem a vstala. Ze země jsem posbírala oblečení a oblékla se do čistého. Vzala jsem si Justinovu triko a svoje kraťásky. Ruku v ruce s Justinem jsme vyšli z pokoje a vydali se do kuchyně. "Mohli by jste se příště trochu ztlumit? Nedalo se ani spát." Řekl Jaxon až jsem se ho lekla. "To jsme tak hlasitý jo?" Zeptala jsem se posměšně. "Myslím že jste svým sténáním nevzbudili jen mě, ale celou ulici." Začervenala jsem se. Ještě že jsem stála k lince čelem a neviděl to. Natočila jsem si do sklenice vodu a rychle se napila. "No tak když je tvůj bratr tak dobrej nediv se. Při jeho velikosti nejde nesténat." Nabrala jsem odvahu a otočila se k nim. "To jsem nepotřeboval věděl." Řekl a odešel. Už bylo slyšet jem prásknutí vchodových dveří. "Vážně jsem tak dobrej?" Zeptal se mě a rty přejel po mém ušním lalůčku. "J-jo." Zadrhával se mi dech. "Takže se ti líbí jak do tebe pomalu a trýznivě přirážím. Jak tě děám prsty." Zhluboka jsem se nadechla a tiskla nohy k sobě. "Jak v tobě můj jazyk kmitá a rozkoší vzdycháš mé jméno." Cítila jsem jak vlhnu.

"Miluješ mě v sobě ať je to jakákoliv forma." Vzdychla jsem když se rukou dotkl mého citlivého místa. "Páni už jen ta slova tě tak moc vzrušují. Vyjekla jsem když do mě nečekaně zanořil prsty. Začal s nimi pohybovat a já nevěděla jestli vydržím na nohou. On ve mě prsty vytáhl a posadil mě na linku. Strhl mi kalhoty s s kalhotkama a znovu do mě zanořil prsty. Zaryla jsem mu nehty do ramen. "Ach bože." Vzdychla jsem když přidal další prst a palcem mi začal dráždit klitoris. "Jsi tak nádherně mokrá." Zašeptal proto mojí kamarádce a foukl na ní až jsem sebou škubla. Vytáhl ze mě prsty a hned je vyměnil za jazyk. Začal s ním kmitat a já vzdychala na celý dům, asi tak jako v noci. "Ježiši bejby chutnáš skvěle." Zašeptal a začal jazykem kmitat rychleji. "Ježiši ano přesně tam." Zakřičela jsem. "U-už budu." Zabzdychala jsem. "Ježiši ano ach bože Justine!" Zařvala jsem a opřela si hlavu o skříňku za mnou. Vydýchávala jsem svůj orgasmus. On to umí tak dokonale pane bože. "Tak co?" Zeptal se a políbil mě takže jsem svojí chuť cítila na svém jazyku. "Dokonalý. Od tebe vždycky." Obmotala jsem mu nohy kolem pasu a objala ho. "Chci to Justine. Prosím." Zašeptala jsem a položil mě na zem. On si jednou rukou rozepl kahoty a i s boxerkama je strhl dolu. Vystoupil z nich a mě natiskl na zeď. Nedzvedl jednu mojí nohu aby do mě měl přísrup a pak jsem v sobě cítila celou jeho délku. "Ach ano." Vzdychla jsem a nechala se unášet dalším dokonalým orgasmem.

Názor? Snad se líbí

Love you
-Lucy

Lost Friends √Kde žijí příběhy. Začni objevovat