"Jsem lesba."

5.1K 251 3
                                    

Vrátil jsem se zpět za Alison, která už jedla dort. No ne! Ona ho jako jí beze mě? Rychle jsem k ní došel a najednou nevěděl co říct. Měl bych se jí onluvit? Jo to bych měl. "Omlouvám se Alison. Nechtěl jsem zkazit náš večer." Posadil jsem se vedla ní a vzal si nůž a ukrojil si kousek dortu. "V pohodě. Oba na tom máme vinu. Kamarádi?" Já nechci bejt kurva jen kamarád. "Kamarádi." Falešně jsem se na ní usmál. Celou dobu co jedla jsem se díval jen na její rty. Tak strašně rád bych je znovu ochutnal. Líbat ji je tak nádherné. Jako by okolo vás nic a nikdo nebyl. Ztratíte pojem o čase a nemyslíte na nic jiného. "Na co koukáš? Mám něco na tváři?" Vyděsila se Alison. "Ne jen..." přejel jsem ji prstem po tváři. Sice tam nic neměla, ale já se jí musel dotknout. Ona se na mě nádherně usmála a moje srdce začalo být ohromnou rychlostí. Co to se mnou jen děláš Alison? Tohle se mnou ještě žádná holka neudělala a že jsem jich měl už hodně. "Už jen pozdě. Musíme jen." Ona jen přikývla a zvedla se z deky. Nechci ještě odcházet, ale jsou dvě v noci a zítra vlastně dneska je škola.

"Děkuju za krásnej večer Justina." Řekla když jsme byli před jejím domem. "Dobrou noc Alison." Ona mi vtiskla polibek na tvář. "Dobrou Justine." Odběhla dovnitř a já se musel usmívat jako idiot. Ona je tak úžasná. Stop Justine! Nemůžeš o ní takhle přemýšlet. Necítí to samé co ty! Okřiklo mě zase moje podvědomí. Když už mi dáš konečně pokoj. Projel jsem si rukou vlasy. Až o ní přestaneš přemýšlet víc než jako kamarádce! Dobře dobře vzdávám se. Prostě si musím najít někoho jinýho a bude to. Konečně přemýšlíš mozkem a ne prdelí. Imaginárněnsi zatleskalo a já konečně zastavil před naším domem.

Probudil jsem se a zjistil že jsem zaspal. Do háje neměli jsme tam být tak dlouho. Vstal jsem z postele a rychlense umyl a oblékl. Do školy jsem doběhl až na druhou hodinu. Omluvil jsem se že jsem zaspal a šel si sednout. Alison mě pohledem prosila o pomoc. Seděl bedle ní totiž Hemmings. Bohužel už je hodina a teď ji nijak nemůžu pomoct. Musí to hold vydržet. Pokrčil jsem rameny na znak toho, že nevím jak a ona jen přikývla a sklopila hlavu. Tak moc ji chci od Lukea pomoct, ale teď to nejde. Musel bych se s ním akorát poprat a a to by potom seděla sama. On se ale nesmí prát. Má podmínečné vyloučení ze školy a další rvačkou by ho vyhodili. Doufám že se popere a ten dotyčnej mu dá pořádně do tý jeho držky.

Posadil jsem se na svoje místo a celou hodinu ji sledoval. Zaťal jsem pěsti pokaždé když je jin malinko dotknul. Nesnáším pohled na jak se dotýká Alison. Nechci aby s Lukem skončila stejně jako s Erikem, ale vypadá to že ona se jím nenechá zblbnout. Pokaždý když na ní promluví tak mu odsekne ať drží hubu. Najednou se přihlásila. "Prosím slečno Lewis?" Zeptal se profesor. "Luke mě vyrušuje od učení. Nemohla bych si přesednout?" Usmál jsem se. Učitel ji to dovolil a ona se sedla vedle mě. "Nesnášim ho." Zavrčela a já se musel uchechtnout. "Já ho přímo nenávidím." Ona se zasmála a bouchla měndo hrudě. "Jde se ho nějak zbavit?" Zavrtěl jsem hlavou, protože ještě žádná holka ho od sebe neodehnala. "Něco vymyslím." Usmál jsem se a konečně zazvonilo na přestávku.

Alison

Stála jsem u své skříňky a zase mě začal otravovat Luke. "Pojď se mnou na jedno rande prosím." Ne nepůjdu. S tebou nikdy a nikam. "Nepůjdu Lukeu." Odsekla jsem mu. "A proč ne?" Povzdechla jsem si. "Protože jsem lesba!" Řekla jsem a on se hned stáhnul. "T-to jako vážně?" Přikývla jsem. "V New Yorku mám dokonce holku. Miluju jí tak mě nech na pokoji ano?" On přikývl a hned se ztranil z mého prostoru. Dobře tak tohle zabralo. Akorát jestli to Luke všem řekne tak jsem v prdeli. Jo lhala jsem mu, ale jak jinak se ho zbavit? Kdybych řekla že mám kluka tak by se snažil i tak, ale když řeknu, že jsem na holky tam ví že nemá šanci.

Byla zrova pauza na oběd a všichni na mě koukali a něco si špitali. Takže už to ví všichni. "Vážně si lesba?" Zeptal se mě Ryan když ke mě doběhl. "Ne řekla jsem to jenom aby mě Luke nechal na pokoji.

Názor? Snad se líbí

Love you
-Denny

Lost Friends √Kde žijí příběhy. Začni objevovat