Multimedia: Alev Keskin
Bölüm şarkısı: Light A Fire - Rachel Taylor
Gözlerimi yavaşça araladım. Üstümde yorgunluk vardı hala eteri nasıl koklattıysa hayvan herif.Nerede olduğumu bilmiyorum.
'Kaçırıldın tabi bilmiycen' diyen iç sesime yine haklıydı.
Oturduğum yer soğuk,içerisi nem kokuyodu. Karanlık olduğu için bir şey görülmüyodu. Hareket etmeye çalıştım ellerim ve ayaklarım bağlanmıştı.
Bir kapı sesi duydum. Kim olduğu gözükmüyodu. Birden ışık açılınca gözlerimi kapattım tekrar açtığımda karşımda gözleri kahverengi, yüz hatları belirgin biri duruyodu. Adamı süzdükten sonra gözlerimi gözlerine çıkardım.
"Kimsin sen?"dedim sinirli bi şekilde.
"Boşver kim olduğumu."
"Gizemli konuşmaları bırakta söyle kim olduğunu"diye bağırdım.
Yanıma yaklaşıp eğildi ve kulağıma sessizce "Bana bak kızım sen ve o psikopat arkadaşın benim sevgilimle uğraşmayı bırakın."dedi
"Sevgilin kim bilmiyorum ama kendinde cesaret bulamayıp sana mı şikayet etti? Ne korkak manitan varmış."
"Bağırma lan" diyene kadar bağırdığımın farkında değildim.
"Tanımadığım biri beni kaçırıyor -ki kaçırma sebebini hala çözebilmiş değilim- bana bağırmamamı mı söylüyosun."
Bana cevap vermeden arkasını döndü. Burdan nasıl çıkacağımı bilmiyorum ve bu benim sinirimi bozuyor. Merak ettiğim soruyu sordum.
"Sevgilinin kim olduğunu hala söylemedin."
"Benim"
İnce bir sesti, tanıdık geldi. Bir dakika bu... Kafamı yan tarafa çevirdim.
"Alev!" Şaşırdım. Sevgilisinin bu olmasına , bu sürtüğün böylesine yakışıklı bir çocuğu kapmasına şaşırdım. Ama karakter olarak tam uyuyolar ikiside tam bir pislik...
"Buruyun benim" dedi ve güldü.
O nasıl gülüş lan öyle kelebek görse anında geberir. Sonra devam etti:
"Ne o canım şaşırmış gözüküyosun. Sende haklısın kimseye nasip olmaz böyle sevgili"
Çok da umrumdaydı. İstemez böyle sevgili... Yani olsa da fena olmaz hani. Alev sürtüğü naptı da kaptıysa bunu.
"Olmasında böyle sevgilim olacağına Yiğitle çıkarım daha iyi"
Yiğit...Yiğit mi dedim ben. Ulan yiğit nerden geldin aklıma bide 'çıkarım daha iyi' dedim. Allah belamı verecek. Yiğit ortaokulda bana takıntılıydı. Çocuğu o kadar sevmiyorum dememe rağmen 3 yıl peşimdeydi. Peşimi bırakması için ne yaptıysam fayda etmedi. Evet bu yaptığım şeylerle kendime daha çok aşık ettiğim doğrudur. Ben olsam şimdiye kaçtıydım çocukta iyi sabırlıymış. Alevin sesiyle düşüncelerimde sıyrıldım.
"Yiğit kim kız" dedi.
"Sanane lan kimse kim " yine bağırmıştım.
"Yoksa aşık olduğun çocuk mu?"
Yemin ederim gebertirim ben bu kızı. Hem ben hiç aşık olmamıştım ki zaten Yiğit'e karşıda asla bir şey hissetmedim.
"Ben aşık olmam kızım" diye çıkıştım yinede büyük konuşmamak lazım.
"Alev artık bıraksak mı?"
Tabi bırakcan lan sen kimsin ki beni burda tutuyon saçını elime dolayıp yolcam seni. Elimi oynattığımda aklıma ellerimin bağlı olduğu gelince bu düşünceden vazgeçmek zorunda kaldım.Ama bende Ecrin Solmaz'sam birgün yolcam seni.
"Egemen dur hayatım daha yeni başladık hem benim Ecrin'e sürprizim var. Ecrin görmek istiyor musun sürprizimi?"dedi sürtük Alev.
Sürprizinin de seninde...
Alev eliyle birine işaret ettiği an içeriye altında tekerlekler olan bir fanus geldi. Fanusun boyu benim boyumu aşıyodu. Bir miktar korktum. Yine güçlü görünmeye çalıştım bu durumda bile.
Sonra iki adam bana doğru yaklaştı. Kolumdan tuttular ben çırpınmaya başladım. Adamın teki ayakkabımı çıkarıp kenara fırlattı para verdim ben onlara lağğnn canım ayakkabılarım. Fanusun içine koydular ben ayakkabılarıma bakarken.
Birden aklıma Miray geldi kesin meraktan ölmüştür. Kesin çok pis kızacak bana diye düşünürken ayağıma değen suyla irkildim. Başımı yukarı kaldırdığımda büyük bir hortumu fanusun içine attıklarını gördüm. Alev konuşunca ona baktım.
"Bu su senin olacak Ecrin. Alev Keskin ile uğraşmak neymiş görmüş oldun."
Sonum olacakmış ben zaten ölmüşüm sen öldürsen kaç yazar. Aslında ölsem fena olmaz. Annemin acısını unuturum, babam olacak o adamın bana yaptıklarını unuturum. Miray... Miray'yı bırakamam ki tek dostumu, ailemi, bırakamam ki. Kendimi topladım. Güçlü olmam lazım.
'Sen güçlüsün Ecrin' Miray'ın sesi kulaklarımı doldurdu bir an. Evet güçlüyüm yani Miray'ın yanında burda da güçlü olabilirim. Konuşmaya başladım.
"Ben burdan ne yapıp edip kurtulucam bakalım o zaman sen benim elimden kurtulacak mısın"
"Görücez" dedi Alev. Daha sonra adını Egemen olduğunu öğrendiğim adamla - sevgilisi oluyor kendisi- dışarı çıktı.
Su belimi geçmişti üşümeye başladım şort giyersem bu olur . Bu arada kurtulcam dedim de nasıl kurtulcam?
Su hızlıca dolmaya devam ediyodu. Ağzım suyun içinde kalmıştı ve ben artık ne kadar fayda etmiyceğini bilsem de çırpınmaktan yorulmuştum. Gözlerim yavaşça kapanırken kapı açıldı ve içeriye giren kişiye şaşkın gözlerle baktım.
Daha fazla dayanamayıp gözlerimi kapattım.
********
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah'ın Aşkı
Teen FictionEcrin ve Miray... Ecrin annesini küçük yaşta kaybedip babası tarafından yetimhaneye bırakıldı. Miray üvey abisinin tacizi yüzünden evden kaçtı. Bu iki genç kız birbirlerinin ailesi. Birde Alev var lakabı sürtük olan. Asıl sorunlar hayatlarına giren...