Multi: kağan
*Bölüm şarkısı: Nil ipek- Sabah*
MİRAY'IN AĞZINDAN
Gözlerimi Ecrinin dürtmesiyle araladım"Neden uyandırıyon bugün hafta sonu ?" dedim. Ecrin gülerek. "Benim canım psikopat'm ,morelini bozmak istemem ama bugün pazartesi." dedi. Gözlerimi sonuna kadar açıp"Lan hafta sonu diyip herkesi kandırmak yerine beni neden uyandırıyosun ?" diye çıkıştım.
Hızla üstümü giymek için dolaba doğru ilerledim. Ecrin yatağa oturup gülerken elimi ona doğru tutum" Defol Ecrin!" diye bağırdım. Yataktan kalkıp,yanağımı sıktı.Kapıya doğru ilerleyip,el salladı.
Kapının kapanma sesinden sonra odaya göz gezdirdim. Herkes gitmişti. Geç kalmıştım,hemde fazlasıyla...
"Siktir!" diyip hazırlanmama son hız devam ettim.
Makyajım,üstüm ve çantam hazırdı son olarak yanıma hırka alıp koşturmaya başladım. Okulda yankılanan ayak seslerim "Sıçtın!" der gibiydi adeta. Bahçe kapısından çıkarken kolumun tutulmasıyla durdum. Bakışlarımı tutan ele doğru çevirdim ve sonrada sahibine.
Kağan...
" Kağan sen... Sen." cümlemi kekelemekten tamamlayamamıştım. Gülümseyip saçımın öndeki kısmını kulağımın arkasına koydu. Ellerini ittirip"Senin burada ne işin var ?" yamuk bir sırıtışla bana baktı
" Aaa güzelim ayıp ediyorsun ben seni ne zaman bıraktım." Gözlerimi devirdim.
Arkamı dönüp gideceğim sırada Egemeni gördüm. Duvara yaslanmış bize bakıyordu.
"Eee!Yeter ama siktirin gidin başımdan..." dedim. İkisini de es geçip hızlı adımlarla ilerlemeye devam ettim. Saate baktığımda tenefüse 10 dakika kaldığını gördüm. 'Nasıl olsa yetişemiyeceksin bari yemek ye.' diyen iç sesimi onaylayıp büfeye doğru ilerledim. 4 tane simit 2 tanede meyve suyu istedim adamdan. Artık adam benim zayıf halime çok yememe alışmış ve şaşırmamıştı. Çantamdan paramı çıkartıp ödeme yapacağım sırada tam arkamdan biri kolunu uzatıp" Abi buradan öde!" dedi.
Arkamı döndüğüm sırada benden uzun boyuyla Egemen vardı karşımda. Büfenin oraya beni yaslayıp iki eliyle yollarımı kapadı. Benim boynuma doğru başını eğip gözlerini kıstı.
Hafifçe baş parmağını dudağımda gezdirdi. Sonrada baş parmağına bakıp"Ruj sürme." dedi.
Tek kaşımı kaldırdım. "Neden ?"
"Öpesim geliyor."
"Gelmesin!"
"Keyfimin kahyası mısın ?"
"Hayır,senin hiç bir şeyin değilim." onu ittirip simitleri ve meyve sularını çantama koydum. Gidecektim ki, arkamı dönüp. "Hah bu arada ödediğin için teşekkürler. Her zaman öde." dedim. Arkamdan hızla gelip. "Bana aşık ol." diye mırıldandı.
"Emredersin canım başka ?"
"Mesela gece boyu beraber vakit geçirebiliriz."
"Ay canım kıyamam. Sana hayal dünyanda başarılar. Bunların hiç biri olmayacak." dedim.
"Senin araban falan yok mu ? Zengindin hani ?" Eliyle çok lüks bir arabayı gösterip. "Arabam orada. Ve evet,tahmin edemiyececeğin kadar zenginim."
"Bak işte Aleve git. Alev para avcılığı sever."
"Neden bu kadar inatçısın ?"
"Erkeklere güvenmiyorum...Ve bu hiç değişmeyecek. Bak Egemen boşuna uğraşıyorsun benim hayatta tek güvendiğim kişi Ecrin. Ondan başka kimse olamaz.Hem ben erkeklerden nefret ediyorum." dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah'ın Aşkı
Teen FictionEcrin ve Miray... Ecrin annesini küçük yaşta kaybedip babası tarafından yetimhaneye bırakıldı. Miray üvey abisinin tacizi yüzünden evden kaçtı. Bu iki genç kız birbirlerinin ailesi. Birde Alev var lakabı sürtük olan. Asıl sorunlar hayatlarına giren...