&11"Mavinin Sonsuzluğu"

60 20 15
                                    

*Bölüm Şarkısı: Nil ipek- Belki alışman lazım*

Mirayla cafeye girdiğimizde,Rüzgar ve Egemeni gördük. Egemen sevgilisine yer açarken Rüzgar hala yayılmasına devam ediyordu. Egemen Mirayı kucaklarken göz devirdim. İçimde kötü bir his vardı. Masanın üstüne çantamı koyup yanına oturdum.

"Niye geldiniz ?" dedi Rüzgar. Miray ben ağzımı açmadan konuştu. "Keyfimizden." dedi. Her zamanki gibi işte.

Rüzgar bana dönüp."Kızım sen bu kıza ne yedirip ne içiriyon." Hafifçe kıkırdadım.

Miray bana bakıp tüm içetenliğiyle gülümsedi. Bende ona öyle yaptım."Gözlerinizle anlaşabiliyor musunuz ?"dedi Rüzgar. "Kesinlikle anlaşıyoruz." dedim.

"Bu kadınlardan korkulur." dedi Egemen. Tam o sırada Egemen'in gözleri bir yere takıldı. Hepimiz birlikte oraya döndüğümüzde Yiğiti gördüm.

Şaşırdım...

Onun burada işi neydi ki ? Miray hemen el çırptı. Sonrada heyecanla 'gel gel ' işareti yaptı. Miraya kaş göz işareti yapsam da omuz silkti.

Miraya ayağa kalkıp Yiğitle sarıldı. Onlar dostu her zaman ben ise hiç bir zaman olamamıştım.Egemen'in yumruklarını sıktığını gördüğümde. Bu kız uslanmaz diye geçirdim içimden. Kafa mı Rüzgardan tarafa çevirdim gözlerini kısmış Yiğite doğru bakıyordu. Biliyor muydu ? Acaba kıskanmış mıydı ?

Neden kendime böyle sorular soruyorum ki. Böyle düşünmem oldukça yanlış hem o sadece beni arkadaşı olarak görüyor belki arkadaş olarak bile görmüyordur neden kıskansın ?

Miray hemen yanında yer açtı Yiğite Egemen ise bilerek yeri kapladı. Yiğit mecbur olarak benim yanıma oturduğunda yerimde rahatsız bir şekilde kıpırdandım. Masanın üstünde duran suyu kafama diktiğimde Miray lafa girdi. "En son ki kahramanlığınızdan sonra biraz şaşırdım Yiğit bey." dedi. Su boğazımda kaldığında Rüzgar hunharca sırtıma vurdu.

"Hayvan gibi su içme lütfen." dedi ciddiyetini korurken. Yiğit onun bu haraktetinden hoşnut olmadığını öksürüğüyle dile getirdi.

Bir kaç dakika kimse konuşmadı bu gergin ortamı toparlamak adına."Eee Miray anlatsana okulun basket takımına katıldık ya." dedi Egemen. Sonra Miray heyecanla Egemene döndü.

"Evet seçmelere katıldık koç bizi ilk olarak seçti."

Sonra yine etraf sesiz oldu.Miray bu durumdan rahatsız olmuş gibi. "Ecrinin sesi çok güzeldir." dedi. Şaşırdım ve gözlerimi büyüttüm.

"Yalan." dedim.

Egemen piç bir sırıtışla elini canlı müzik yapılan yere doğru tutu. Miraya seni öldürücem bakışı attım. "Benim sesim çok kötü." dedim. Mirayda gülerek."Benim hatrım için."

Yiğitte Miraya bakarak."Miray zorlama istemezse yapmaz." dedi.

MİRAY' IN AĞZINDAN

Sanki yiğit onun şarkı söyleyecek olmasından rahatsızdı oda biliyordu çok güzel bir sesi olduğunu."Eğer söylersen ne istersen yapıcam."

Ecrin bana sen kaşındın bakışını attı. Egemen gidip cafenin sahipiyle konuştu. Gelidiğinde elinde mikrofon vardı. Ellerimi çırptım. "Adamsın." dedim Egemene ve elinden Mikrofonu alıp Ecrine uzattım.

Hepimiz sahneye döndüğümüz de ona en sıcak gülümsememi attım.

Şarkı melodisi ilk girdiğinde gözlerini kapattı derin bir nefes aldı. Sonra şarkıyı söylemeye başladı.

Siyah'ın AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin