Κεφαλαίο 2

7.6K 499 13
                                    

Χρήστος: Κ τωρα θα είμαστε κ διπλανοί !!! Απλά τέλεια !!!!" λέει με ενα ψεύτικο χαμόγελο
Νικολέτα: Ναι τέλεια !!! Τι να σ πω έχω μείνει αφωνη !!!" του λέω με ειρωνία
Χρήστος: Μα γτ ειρωνευεσαι δν θέλεις να είμαστε διπλανοί ???" λέει δήθεν θιγμένος
Νικολέτα: Μα γτ το λες αυτό ???" λέω ξανά ειρωνικά
Χρήστος: Αν θες να ξέρεις κοριτσάκι πολλές θα ήθελαν να κάτσουν μαζί μ !!! Ποσο μάλλον να βρεθούν κ στο κρεβάτι μαζί μ !!!" μ λέει με αυταρεσκο χαμόγελο
Χρήστος: Μόνο εσύ κ οι κολλητές σ δν μ έχετε κάτσει !! Το παιζετε σκληρές αλλά-"
Νικολέτα: Πρώτον αυτές που σ κάθονται είναι όπως κ εσύ εντελώς ανεγκεφαλες !!! Κ δεύτερον εγώ κ οι κολλητές μ δν προκειτε να σ κατσουμε ποτε των ποτών !!!! Αντιλαβου ???"
Χρήστος: Για τις φίλες σ οκ αλλά για σένα μην ορκίζεσαι !!!" λέει χαμογελώντας πονηρά. Θα ξερασω
Νικολέτα: Με αυτό το πλευρό να κοιμάσαι κ θα προκόψεις !!!"
Χρήστος: Φυσικά κ θα προκοψω !!!"
Νικολέτα: Απ' οτι φαίνεται εισαι τόσο μαλάκας που δν καταλαβες την ειρωνία γτ εγώ δν προκειτε να σ κάτσω !!! Ακόμα κ αν με απειλούσαν 'Η θα το κανεις μαζί του ή σε σκοτώνω' θα προτιμούσα να με σκοτώσουν !!"
Χρήστος: Ετσι εε ???"
Νικολέτα: Ετσι !!!!"
Χρήστος: Χαχα κλ οκ !!!!"
Τον άκουσα να ψυθιριζει κάτι σαν 'Εγω αμα δν σε ρίξω να μην με λένε Χρήστο' αλλά δν έδωσα συνέχεια στην συζήτηση κ πρόσεξα στο μάθημα.
Δεγλου: Λοιπον θα έχετε την άσκηση 2 στη σελίδα 53." μας λέει κ αμέσως μετα χτυπάει το κουδούνι ... Τι στο διάολο είχε χρονομετρησει πόση ωρα θα κάνει για να μας τα πει στο Τσακ πριν χτυπήσει κουδούνι ???
Ερχονται τα κορίτσια κ πάμε στο προαύλιο ...
Σάντρα: Κορίτσια ο μαλάκας ο Κωνσταντίνος δν με άφησε σε ησυχία !!!!"
Νικολέτα: Κ εμένα ο Χρήστος στην αρχή μ έλεγε μπούρδες !!!"
Χαρά: Εγώ παλι με το Στέλιο μιλήσαμε κ βρήκαμε οτι έχουμε κάποια κοινά !!!"
Σάντρα:Μπράβο Χαρούλα μ !!! Εισαι η μονη που δν ήθελες να δολοφονησεις τον διπλανό σ σήμερα !!!"
Νικολέτα: Χαχαχα εσένα τι σ έλεγε δηλαδή ????"
Σάντρα: Μ έλεγε οτι εμείς θα μπορούσαμε να περάσουμε πολύ κλ αλλά εγώ του είπα ουτε στους εφιάλτες μ. Εκείνος μ λέει οτι εγώ κ εσείς είμαστε οι μονές που δν έχει πηδήξει αλλά πιο πολύ παράπονο έχει που εγώ δν του κάθομαι. Εγω του λέω οτι αυτο δν θα γίνει ποτε των ποτών κ εκείνος λέει μην ορκίζεσαι !! Ακουσατε τι είπε το γαϊδούρι ?!?!?!?"
Χαρά: Χαχχαχαχχαχαχαχαχχ εσείς αχαχαχαχαχχαχαχα να το κάνετε χαχαχαχαχαχαχαχαχαχ με αυτό το πλευρό να κοιμάται !!!!"
Νικολέτα: Κ εμένα ακριβως αυτά μ είπε !!!! Κ εγώ περιπου αυτά του απαντησα οτι αυτά που λέει δν προκειτε να γίνουν !!!! Εσύ Χαρά τι συζητησες με τον Στέλιο ???"
Χαρά: Τίποτα απλα μιλήσαμε λίγο για το ποια ειναι τα αγαπημένα μας σπορ ομάδες κλπ... Ας πούμε οτι έχουμε την ίδια ομάδα αίματος ...!!!"
Σάντρα: Σιγά βρε Χαρά ΑΒ θετικό εχεις δν είναι σπάνιο !!!"
Χαρά: Αλλο κοινό είναι οτι ....."
Νικολέτα: Οτι τι ????"
Σάντρα: Χαρά πες μας τι θες να πεις ??"
Χαρά: Εμμ... Να το άλλο κοινό μας είναι οτι έχουμε βαρεθεί κ η δυο τους τσακωμούς τους δικούς σ Σάντρα με τον Κωνσταντίνο κ της Νικολετας με τον Χρήστο ...." λέει χαμηλόφωνα
Σάντρα: Πες στον γλυκό σ να μην ανακατεύεται !!!!" λέει η Σάντρα με νεύρα
Νικολέτα: Ελα ρε Σάντρα έχουν δίκιο τα παιδιά !!" λέω κ το ύφος της Χαράς ηταν σαν να έλεγε ευτυχώς θα σταματήσουν οι τσακωμοι
Νικολέτα: Μπορούμε να τσακωνομαστε με τα πυροβολημενα χωρίς να είναι μπροστά ο Στέλιος κ η Χαρά !" λέω κ οι ελπίδες της Χαράς κανουν φτερά ...
Σάντρα: Οκ εχεις δίκιο ..."
Χαρά: Εμμμμμμ.... Οκ"
Νικολέτα: Τώρα που τα λέμε είναι ζώα !!!!"
Σάντρα: Χα! Κ λιγα λες ο ένας είναι γαϊδούρι κ ο άλλος γουρούνι !!!!!!!"
??:Ποιος απο τους δυο είναι γαϊδούρι ???" κ κάποιος μας άκουσε ... Γυρνάνε κ οι τρεις κ βλέπουμε την παρέα των μαλακισμενων...
Χρήστος: Λοιπόν ακούμε ποιος απο τους δυο είναι το γαϊδούρι ???"
Σάντρα: Ο φιλαρακος σ !!!"
Στέλιος: Χαρά πάμε να φύγουμε !!!!"
Χαρά: Πάμε !!!!" είπε η Χαρά κ φύγανε
Χρήστος: Αρα εγώ είμαι το γουρούνι ???"
Νικολέτα: Μπράβο !!! Το βρηκες !!!!" λέω ειρωνικά
Κωνσταντίνος: Κ πως καταληξατε να μας λέτε γαϊδούρια κ γουρούνια ???"
Σάντρα: Μιλαγαμε για ζώα κ είπαμε να σας αναφέρουμε !!! Κρίμα είναι να μεινετε απ' έξω !!!! Είστε οι καλύτεροι στον τομέα σας !!!!"
Χρήστος: Κορίτσια το έχετε παρά τραβήξει έλεος δλδ με αυτά που λέτε !!!"
Νικολέτα: Αα κουραστηκατε μωρέ ??? Σας θιξαμε ??? Εσείς μια χαρά μας λέτε οτι πρέπει να σας κατσουμε σαν πουτανες αλλά μια χαρά εσείς νευριαζετε που σας λέμε ζώα !!!!!!" λέω σχεδόν φωνάζοντας
Χρήστος: Ναι !!!!!!!!" λέει κ το χερι μ βρέθηκε αυτόματα στο μάγουλο του με τοση δυναμη ωστε να γυρίσει στο πλάι το κεφάλι του.
Σάντρα: Νικολέτα ηρέμησε !!!!!! Ουτε εγώ δν κάνω έτσι !!!"
Κωνσταντίνος: Αυτό μας έλειπε !!!"
Σάντρα: Δν δυσκολευομαι να το κάνω ξέρεις γι αυτό δρόμο !!!!!!"
Χρήστος: Δν πάμε πουθενά !!! Βσκ εσύ Νικολέτα θα έρθεις μαζί μ τώρα !!!!!!"φωναζει ο Χρήστος κ με πιάνει απο το χερι οδηγώντας με κάπου μακριά απο παιδιά για να μην μας ακούσουν.
Νικολέτα: Τι θες ????"
Χρήστος: Οκ καταπινω με δυσκολία το οτι με λες γουρούνι αλ-"
Νικολέτα: Πρόσεξε μην σ κάτσει στο λαιμό !!!"
Χρήστος: Αλλά δν δέχομαι να σηκωνεις χερι επανω μ !!!!" λέει με νεύρα.
Νικολέτα: Ουτε εγώ δέχομαι να λες οτι εγώ κ η Σάντρα μπορούμε να πεσουμε στο κρεβάτι μαζί με εσένα κ το φιλο σ σαν τις πουτανες !!!!!" λέω εγώ με περισσότερα νεύρα.
Χρήστος: Ποτε δν ήθελα να σε πω πουτανα !!!!!"
Νικολέτα: Α ναι γτ μόλις πριν 2 λεπτα συμφώνησες με αυτο που σ είπα ????"
Χρήστος: Καταρχάς πάμε λίγο στις τουαλέτες γτ εδώ μπορεί να μας ακούσουν !!"
Νικολέτα: Εγώ στις τουαλέτες δν πάω μονη μαζί σ !!!"
Χρήστος: Μην ανησυχεις δν προκειτε να σε βιασω !!!" λέει κ με τραβάει απο το χερι στις τουαλέτες. Κατι ακουγετε εδώ μέσα ...
Χρήστος: Δν θελω να με πεις ανωμαλο αλλα.... Εμμ ακούς κ εσύ κάποιον να φασωνεται ???"
Νικολέτα: Εμμμ ναι..." λέω κ πάμε να ανοιξουμε την πόρτα από όπου ακουγετε ο ήχος. Την ανοίγουμε κ βλέπουμε ενα ζευγαρι αλλα δν καταλαβαίνω ποιοι είναι... Για μισό λεπτό αυτή η μπλούζα είναι ολόιδια με αυτή που φοράει σήμερα η Χαρά !!! Κ τα μαλλια αυτά μοιάζουν με του Στέλιου !!!! Wtf ??????? Ο Στέλιος φιλάει τη Χαρά ??????

Παιδιά τι γίνετε εδώ ?? Ο Στέλιος κ η Χαρά φιλιούνται ??? Υπομονή μέχρι το επόμενο. Θα έχει μεριά κ της Σάντρας κ της Χαράς. Πατήστε αστερακι. Φιλιααα😻

Τελικά Σε ΑγαπώWhere stories live. Discover now