Κεφάλαιο 29

4.2K 307 31
                                    

Αφιερωμένο στην nata_lautner

1 μήνα αργότερα...

Σήμερα θα παω με τον Χρήστο σε μια ξαδερφη του. Είναι μια ωρα δρόμος με το αμάξι. Μένουν στην Δραπετσώνα...

Φτάνουμε εξω από ενα σπίτι... Μπορώ να πω οτι είναι πολύ ωραίο... Ο Χρήστος χτυπάει την πόρτα και την ανοίγει μια κοπέλα... Είναι όμορφη και φαίνεται ευγενική...

??: Χρήστο ?? Αχχ πόσο μου ελειψες !!" λέει έκπληκτη και τον αγκαλιάζει.

Χρ: Τι κάνεις Ναταλία ??" ρωταει ο Χρήστος.

Να(ταλία): Καλά εσύ ?? Βλέπω εφερες και την κοπελα σου... Αμα δεν την έφερνες θα σε σκότωνα !" λέει απειλητικά.
"Ναταλία" λέει και μου δίνει το χερι της.

Ν: Νικολέτα, χάρηκα !!" λέω και κάνουμε χειραψία.

Να: Και εγώ... Ελάτε μέσα !!" λέει και μπαίνουμε στο σπίτι. Είναι πολύ ωραίο !! (nata_lautner ορκίστηκες δεν θα με βρισεις !!)

Στο σαλόνι βλέπουμε ενα αγόρι να κάθεται στον καναπέ..

Να: Να σας συστησω... Παιδιά απο εδώ το αγόρι μου ο Γιώργος... (😉😂)
Γιώργο από εδώ ο ξάδερφος μου ο Χρήστος και η κοπέλα του, Νικολέτα.

Γ(ιώργος): Χάρηκα !!" λέει απλα. Παναγία μου τι αυτιά είναι αυτά ?????

Καθισαμε στους καναπέδες και αρχίσαμε να συζητάμε για διάφορα θέματα... Ωσπου φτάσαμε στο πιο ωραίο... Καταλαβατε την ειρωνία έτσι ?

Γ: Και για πείτε μας παιδιά... Το έχετε κάνει ??" ρωτάει με ενα πονηρό χαμόγελο ο Γιώργος. Ποσο αδιάκριτος και αγενής !! Δεν ρωτάνε τέτοια πραγματα ρε φιλέ !!!!

Να: Ρε Γιώργο τι ρώτας και εσύ ?? Οτι θέλουν κανουν τα παιδιά !!!" ευτυχώς Παναγία μου έχω και την Ναταλία γιατί αλλιως θα είχα σηκωθεί και θα του είχα αστραψει κανένα χαστούκι να του γυρίσει το κεφάλι 360° του ανώμαλου !!!!

Γ: Καλά ντε μια απορία είχα..." απολογείται.

Να: Ηρέμησε εσύ και οι απορίες σου Black China γιατί θα γίνει χαμός !!" λέει νευριασμένη η Ναταλία.

Χρ: Black China ??? Τι είναι αυτό ??" ρωτάει απορημένος ο Χρήστος.

Να: Το παρατσούκλι του..."

Ν: Αα... Εσείς είστε κανονικά ξαδέλφια ??" ρωτάω.

Χρ: Θετά..." απαντάει απλα ο Χρήστος.

Ν: Μάλιστα..."

Χρ: Λοιπόν παιδιά εμείς φευγουμε γιατί έχουμε κάτι δουλειές στο σπίτι αλλά θα τα ξαναπουμε έτσι ??" λέει ο Χρήστος μετα απο λίγο...

Να: Εντάξει ξαδελφουλι μου εσύ !!" λέει η Ναταλία και του τσιμπάει το ενα μάγουλο.

Χρ: Ελα ρε Ναταλία με πονάς !!" λέει ο Χρήστος με λίγο υψωμένη την φωνη του.

Να: Καλά ντε μην με φας κιόλας !!!"

Γ: Αντε παιδιά τα λέμε !!!"

Χρ+Ν: Γεια σας !! Ευχαριστουμε !!!" λέμε ταυτόχρονα εγώ και ο Χρήστος και κλείνουμε την πόρτα πίσω μας. Μπήκαμε στο αμάξι και ξεκινήσαμε.

Χρ: Πως σου φάνηκε η ξαδέρφη μου ??" με ρωτάει μετα απο λίγο ο Χρήστος.

Ν: Η ξαδέρφη σου καλη κοπέλα ο Γιώργος όμως ένας ανώμαλος μου φάνηκε !!!"

Χρ: Καλά αυτό το κατάλαβα και εγώ... Ακου εκεί ερώτηση... 'Το έχετε κάνει ??'" λέει μιμούμενος την φωνή του Γιώργου.

Ν: Καλά τεσπα... Μην ασχολούμαστε άλλο με τον Γιώργο !!" λέω και συνεχίσαμε την διαδρομή μας.

Γεια σας !! Τι μου κάνετε ?? Το ξέρω μικρο το κεφάλαιο αλλά γνωρίσαμε ενα σημαντικό πρόσωπο που θα εμφανιστεί αργότερα στην ιστορία... Και φυσικά δεν λέω τον Γιώργο αλλά την Ναταλία. Ψηφιστε και σχολιαστε... Τα λέμε !! Φιλιααα😘
Υ.Γ: nata_lautner υποσχέθηκες να μην με βρισεις !!! Κράτα την υπόσχεση !!!

Τελικά Σε ΑγαπώWhere stories live. Discover now