Κεφάλαιο 7

5.7K 398 11
                                    

Σημερα είναι Σάββατο κ σε λίγο θα έρθουν τα κορίτσια για να ετοιμαστουμε.
Ντιιιν ντοοον

Ν:Καλός τες !!!"
Σ: Χευυ"
Χ: Τι κνς ???"
Ν: Κλ εσείς ??"
Σ: Κλ."
Χ: Μια χαρά."
Ν: Παμε να γίνουμε θεαρες !!"
Σ+Χ: Πάμε !!!"
Μπήκαμε στο δωμάτιο μ.
Ν: Ωραία ποια θα μπει πρωτη για μπάνιο ??"
Χ: Εγώ."
Σ: Κ μετα εγώ."
Ν: Κ τελευταία εγώ οκ μπες Χαρά. Πετσέτες έχει στη ντουλάπα."
Χ: Οκ μπαίνω !!!!"
Ν: Λοιπόν εμείς ας βαλουμε μουσική τι λες ??"
Σ: Τέλεια ιδέα !! Βάλε το that power."
N: Μέσα στο μυαλό μ εισαι."
Μετα απο λίγο μπήκε η Χαρά στο δωμάτιο.
Χ: Πήγαινε Σάντρα."
Σ: Εφυγα."
Ν: Να σ πω κάτι ??"
Χ: Πες μ." λέει καθώς βάζω το Cool me down.
Ν: Θέλω να μ πεις τι κάνατε με τον Στέλιο στο διάλειμμα που τα φτιαξατε. Με γαργαληστικες λεπτομέριες !!!"
Χ: Να πήγαμε στις τουαλέτες κ σε κάποια φαση μ λέει οτι εσείς δν μπορείτε να κρατήσετε το στόμα σας κλειστό κ εσείς φταιτε που υπάρχουν οι τσακωμοι. Εγώ τα πήρα στο κρανίο του λέω δν προκειτε να κάτσω εκεί να κατηγορεί τις φιλες μ, πάω να φύγω αλλά με πιάνει απο το χερι κ με φιλάει. Μ λέει μετά οτι του αρεσω κ θέλει να τα φτιάξουμε κ εγώ φυσικά δέχτηκα. Μεταξαναφιληθηκαμε κ αυτά. Αχχχχ" λέει κ ξαπλώνει στο κρεβάτι. Η μάλλον πέφτει σαν γουρούνα.
Ν: Εεεε πρόσεχε θα σπάσεις το κρεβατι μ έτσι όπως πεφτεις !!!" λέω αστεία κ παραπονιαρικα ταυτόχρονα.
Χ: Με λες γουρούνα μωρηη ??"
Ν: Ναι σε λέω γτ τι θα μ κάνεις ??"
Χ: ΕΠΙΘΕΣΗ !!!" λέει κ αρχίζει να με γαργαλαει.
Ν: Αχαχαχαχαχα στα αχαχαχαχχα σταμα αχαχαχαχαχ σταμάτα !!!" λέω μέσα απο τα γέλια μ.
Χ: Κλ σταματάω." λέει κ με αφήνει.
Σ: Τι κάνετε ρε βούρλα εκεί !?"
Ν: Με γαργαλουσε !!!" λέω παραπονιαρικα.
Χ: Με είπε γουρούνα !!!" μιμείται τον τόνο της φωνής μ.
Σ: Κλ εντάξει, Νικολέτα πήγαινε κ εσύ για να αρχίσουμε να ετοιμαζομαστε."
Πηγαίνω στο μπάνιο. Βγάζω τα ρούχα μ κ ανοίγω το νερό. Τόσο χαλαρωτικο !! Βάζω σαμπουάν κ αφρολουτρο κ αφού ξεπλυθω βάζω κ λίγη κρέμα μαλλιών κ κάνω αποτρίχωση στα πόδια μ.
Ν: Ετοιμη ας γίνουμε θεές τώρα."
Βαλαμε το ραδιόφωνο να παίζει κ αρχίσαμε να στεγνώνουμε τα μαλλια μας. Αφού τελιωσαμε αρχίσαμε να βάζουμε τα φορέματα μας.
Εγώ έβαλα ενα μπλε σκούρο φόρεμα με μονο ενα μανίκι.

 Εγώ έβαλα ενα μπλε σκούρο φόρεμα με μονο ενα μανίκι

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Τελικά Σε ΑγαπώWhere stories live. Discover now