Κεφάλαιο 1

15.2K 572 27
                                    

Μαμά:Σήκω βρε Νικολέτα !!! Σε περιμένουν η Χαρά με την Σάντρα !!!"
Νικολέτα: Ναι ναι τώρα" λέω κοιμισμένη... Οπα !! Οι ποιες με περιμένουν ??? Πεταγομαι απο το κρεβάτι κ πάω να πλυνω το πρόσωπο μ και τα δόντια μ. Βάζω μια ασπρη μπλούζα που γράφει πάνω 'Friends' ενα μαυρο κολαν κ τα Addidas μ κ κατεβαινω κάτω στο σαλόνι
Σάντρα:Μπα μπα μπα... Ξυπνησες???" λέει μεσα στην ειρωνία η κολλητή μ.
Νικολέτα: Αχχ καλημέρα κ σε εσένα Σάντρα μ, κλ είμαι εσύ πως τα πας??" της λέω κ εγώ ειρωνικά.
Χαρά: Καλημέρα!!!" λέει η Χαρά κ με αγκαλιάζει
Νικολέτα: Καλημέρα Χαρά !!!"
Σάντρα: Φευγουμε ??"
Νικολέτα: Εμμ ναι πάμε ... Μαμά φευγουμε !!!"
Μαμά: Εντάξει άντε κ καλό μάθημα"
Ξέχασα να σας συστηθω !! Με λένε Νικολέτα Τσεκου κ έχω δυο κολλητές τη Σάντρα κ τη Χαρά... Με την Χαρά είμαστε φίλες απο το νηπιαγωγείο κ με τη Σάντρα απο την δεύτερα δημοτικού ... Είμαστε αχωριστες κ ευχαριστώ τον Θεο κάθε μέρα που τις έστειλε στον δρομο μ κ που δν μας έχουν χωρίσει οι τάξεις !!!
Χρήστος:Εππ κορίτσια τι κάνετε ???" ωχχ, αυτή τη σπαστική φωνη κάπου την ξέρω
Σάντρα: Μέχρι πριν έρθετε εσύ κ η παρέα σ μια χαρά!!!"
Κωνσταντίνος: Γιατί ?? Σας χαλάμε τη μέρα ??"
Σάντρα:Ναι μας χαλατε τη μέρα !!!" κλ ο Κωνσταντίνος με τη Σάντρα παντα τσακωνοντουσαν... Οπώς κ εγώ με τον Χρήστο !!
Χρήστος: Αχα"
Νικολέτα: Αχαξινος !!"
Χρήστος: Δν σ μίλησα γτ πεταγεσαι ?!"
Νικολέτα: Δν θα πάρω την άδεια σ για να μιλήσω !!!"
Χρήστος: Ωω ναι, θα την πάρεις !!!"
Νικολέτα: Κ τι είσαι εσύ ο κηδεμόνας μ ??"
Στέλιος κ Χαρά: Φτάνει !!!!" λένε κ μας κοιτανε... Μονο αυτοι οι δυο δν μαλώνουν
Κωνσταντίνος: Ναι ρε Χρήστο πάμε αστες τις ηλιθιες !!" λέει το βλαμενο ο Κωνσταντίνος κ φεύγουν
Σάντρα: Στα τσακιδια !!!!!!!" φωνάζει η Σάντρα για να την ακούσουν αλλά εκείνοι την έγραψαν
Νικολέτα: Πάμε κ ασε τους μαλακες να φύγουν !!"
Χαρά: Ρε κορίτσια όμως κ εσείς με τους καυγάδες σας !!! Ελεος!!!"
Σάντρα: Εσύ απορρω πως γίνετε να μην σε τσαντιζουν !!!"
Χαρά: Θα σας πω γτ δν με τσαντιζουν."
Νικολέτα: Ριχτο."
Χαρά: Κλ με τον Χρήστο κ τον Κωνσταντίνο δν μαλωνω γτ υπαρχετε εσείς... Με τον Στέλιο δν μαλωνω γτ...."
Σάντρα κ Νικολέτα: Γτ...???"
Χαρά: Γτ μ αρέσει...." λεει ενω κοιτάει κάτω
Σάντρα κ Νικολέτα: Τι πράγμα ??????????"
Χαρά: Νομιζω το ακουσατε δν χρειαζετε να το επαναλαβω !!!" λεει καθως μπαίνουμε στο προαύλιο του σχολείου. Κλ έχω μείνει!! Εντάξει ο Στέλιος είναι καλό παιδι κ όμορφος αλλά είναι στην παρέα των μαλακισμενων !!!!
Σάντρα: Wow !!! Απλά... Wow !!!"
Χαρά: Σιγά το σπουδαίο μωρέ πως κάνεις έτσι ???"
Νικολέτα: Απλά μας ήρθε λίγο ξαφνικό να σ αρέσει κάποιος απο την παρέα των μαλακισμενων !!!"
Χαρά: Ο Στέλιος δν είναι μαλακισμενο !!!"
Σάντρα: Οχι αλλά είναι στην παρέα του Χρήστου κ του Κωνσταντίνου!!!"
Νικολέτα: Ναι βρε χαζουλα !!! Εμείς στο λεμε για να μην πληγωθείς !!! Ξέρεις οτι είναι αυτός player σαν τους αλλους"
Χαρά: Το ξέρω..." λέει με σκυφτό κεφάλι
Ντριιιιιιιιιιιν
Το κουδούνι χτύπησε... Ποοοοο ρε τώρα ποιος παει για μάθημα ????
Αφού κάναμε προσευχή κ μπήκαμε στις τάξεις μπαίνει κ η καθηγήτρια της Ιστορίας η κύρια Δεγλου που είναι κ υπεύθυνη του τμηματος ... Εγώ καθόμουν με τη Χαρά κ λιγο πιο πέρα απο εμας καθόταν η Σάντρα με τη Μαριάννα μια συμμαθήτρια μας που ειναι καλη κοπέλα.
Καθομασταν κ κάναμε μάθημα...
Δεγλου: Λοιπον παιδιά έλεος !!! Δν κανω μαθημα έτσι !!! Παπαπέτρου πας δίπλα στην Τσέκου κ Στεργιου δίπλα στην Σαμετη !!!! Κ δν θέλω καμια αντιρριση" φωναζει η καθηγητρια κ την κοιταω. Είπε ο Παπαπέτρου στην Τσέκου ??? Οχι ρε πουστη μ !!! Οχι ο Χρήστος δίπλα μ !!!! Κ ο Κωνσταντίνος δίπλα στην Σάντρα ??? Ωραία θα περάσουμε κ φέτος !!! Μονο η Χαρά κ η Μαριάννα είναι εντάξει γτ η Χαρά θα παει διπλα στον Στέλιο κ η Μαριάννα δίπλα στο αγόρι της τον Αρη ...
Ερεε γλεντιαααα !!!!!

Γεια σας παιδιά!! Ελπίζω να σας αρέσει η ιστορία!! Είναι η πρώτη που γραφω κ θα ήθελα να μ πείτε τη γνώμη σας !!! Ευχαριστώ!!!

Τελικά Σε ΑγαπώOnde histórias criam vida. Descubra agora