Σ: Ρε τι έγινε γιατί έπρεπε να έρθω επειγόντως ??" ρωτάει η Σάντρα μπαίνοντας στο δωμάτιο.
Χ: Δεν ξέρω... Απο την ωρα που ήρθε είπε μονο ενα 'πάρε τηλ τη Σάντρα' και κάθισε στο κρεβάτι..." λέει ταραγμένη η Χαρά.
Σ: Νικολετακι μου... Τι εχεις ?" με ρωτάει γλυκά η Σάντρα και κάθετε δίπλα μου.
Ν: Εχω αδερφό..." λεω τόσο σιγανα που μάλλον μόνο εγώ το άκουσα.
Χ: Πες το πιο δυνατά κοριτσάκι μου να σε ακούσουμε..." μου λέει και η Χαρά στον ίδιο τόνο.
Ν: Εχω αδερφό..." λέω πιο δυνατά. Μένουν με το στόμα ανοιχτό.
Σ: Τι εννοεις ?? Ετεροθαλή ??"
Ν: Οχι !! Κανονικό αδερφό... Ενα μεγαλύτερο αδερφό !!"
Χ: Και ποιος είναι ??"
Ν: Ο Γιάννης..." λεω και μένουν για άλλη μια φορά με το στόμα ανοιχτό...
Σ: Ο Γιάννης που είδαμε σήμερα στον δρόμο για το σχολείο ?"
Χ: Το αγόρι της Ιωάννας ?"
Ν: Ναι..."
Σ: Μα καλά... Πως ???"
Ν: Οι γιατροί νόμιζαν πως θα πεθάνει και έτσι οι γονεις μου τον άφησαν στο νοσοκομείο. Ομως έζησε και λογικά τον υιοθέτησαν. Μετα απο καιρό που μεγάλωσε ήρθε σπίτι, τους είδε, είδε μια φωτογραφία μου και έφυγε."
Χ: Και εσύ μόλις το έμαθες ήρθες εδώ..."
Ν: Οχι... Πήγα πρωτα απο το σπίτι του... Του είπα έμμεσα ότι ξέρω και δεν είπε τίποτα παραμονο ενα συγνώμη... Γι αυτό και η Ιωάννα μου είπε κάτι για αδερφό σήμερα..."
Σ: Δηλαδή μας λες ότι πηγες σπίτι του και αντί να τον αγκαλιάσεις, μόνο που δεν τον εβρισες ??"
Ν: Ναι..."
Χ: Γιατί βρε Νικολέτα ??" δεν απάντησα...
Εκείνη την ώρα χτυπάει το κινητό της Σάντρας.
Σ: Η Ιωάννα είναι..."
Ν: Σήκωσε το και βάλε ανοιχτή ακρόαση."
Υπακούει, το σηκώνει και βάζει μεγάφωνο.
Σ: Παρακαλώ ?"
Ι: Σάντρα εισαι με την Νικολέτα ?"
Σ: Ναι γιατί ?"
Ι: Σε παρακαλώ πολύ πείσε την να συγχωρέσει τον Γιάννη... Το ξέρω πως έπρεπε να της το έχει πει αλλά εκείνος σκέφτηκε πως δεν θα τον πιστέψει και έτσι κράτησε το στόμα του κλειστό. Σε παρακαλώ... Δεν φταίει εκείνος αλλά τώρα κατηγορεί τον εαυτό του."
KAMU SEDANG MEMBACA
Τελικά Σε Αγαπώ
Fiksi RemajaΝικολέτα: Ομορφή, έξυπνη, καλή μαθήτρια κ δυναμική Χρήστος:όμορφος, καλός μαθητής, αλαζόνας κ το playboy του λυκείου. Δυο παιδιά Γ' λυκείου που τσακώνονται συνέχεια ... Τι θα γίνει ομως όταν θα πρέπει να είναι στην ιδια ταξη αλλα κ στην ίδια παρέα...