Κεφάλαιο 4

6.3K 417 10
                                    

2η ωρα Πέτρου δλδ φυσική... Ποοο ρε είναι μια στρίγγλα !!! Δν την παλαιβεις μαζί της!!! Καθόμαστε στην τάξη κ περιμένουμε να μπει. Μετα απο λίγο ανοίγει η πόρτα αλλά αντί για την Πέτρου μπήκε η κύρια Πεφάνη η καθηγήτρια της Γυμναστικής μας. Είναι καταπληκτική καθηγήτρια κ η μονη που δν είναι ξινή σαν τις άλλες !!!
Πεφάνη: Λοιπον παιδιά η κύρια Πέτρου λείπει σήμερα οποτε θα κάνετε κενό." λέει η κύρια κ σε ενα λεπτο η τάξη είχε βγει έξω
Σάντρα: Λοιπον τι λέτε να κάνουμε ????"
Χαρά: Εμμμ πάμε να κατσουμε με τα αγόρια ??"
Νικολέτα: Κ γτ με τα αγόρια ???"
Χαρά: Οχι για κάποιο ιδιαίτερο λόγο. Πάμε ???"
Σάντρα: Αντε πάμε..." λέει η Σάντρα κ μ λέει στο αυτί να κάνουμε πως τσακωνομαστε με τα αγόρια για να φύγει η Χαρά με τον Στέλιο κ να μιλήσουμε για κάτι. Της λέω οκ κ φτάνουμε στην παρέα των μαλακισμενων.
Στέλιος: Επππ τι γίνετε ???" ρωτάει κοιτώντας την Χαρά.
Σάντρα: Βράζει κ χύνεται !!!" του λέει κοροϊδευτικά η Σάντρα
Κωνσταντίνος: Τι χύνεται ???"
Σάντρα: Σπερ... Τπτ αστο !!!"
Κωνσταντίνος: Τι πηγες να πεις ???" ρωτάει εκνευρισμένος
Νικολέτα: Οτι γουσταρει, θα σε ρωτήσει ??"
Χρήστος: Εσένα ποιος σ μίλησε ???"
Νικολέτα: Κανένας !!! Δν χρειάζεται να μ πει κανείς για να μιλήσω κ εγώ !!!"
Χαρά: Στέλιο πάμε να φύγουμε παλι θα τσακωθούν !!!" λέει η Χαρά κ εξαφανίζεται με τον Στέλιο.
Νικολέτα: Λοιπόν τώρα που φύγανε έχουμε να σας πούμε κάτι με τον Χρήστο."
Κωνσταντίνος: Για πείτε."
Σάντρα: Τι έγινε ??"
Νικολέτα: Να... Στο διάλειμμα είδαμε τ-"
Χρήστος: Τον Στέλιο κ την Χαρά να φιλιούνται !!!"
Νικολέτα: Μπορούσα να το πω κ μονη μ !!!"
Κωνσταντίνος κ Σάντρα: Τι κάνανε λέει ?????"
Νικολέτα: Αυτό που ακουσατε !!!"
Σάντρα: Wtf ??????"
Κωνσταντίνος: Ρε μας κάνετε καμία πλάκα ???"
Χρήστος: Οχι !!! Αφού ξέρεις οτι ο Στέλιος την γουσταρε κ θα της τα ζηταγε !!!"
Σάντρα: Εχεις δίκιο. Μωρέ λέτε να τα φτιάξανε ήδη !?"
Νικολέτα: Πολύ πιθανό !!!"

Χαράς POV

Εγώ τους είπα να πάμε στα αγόρια για να κατσουμε όλοι μαζί (κ να είμαι κ εγώ με το μωρο μ😜) κ εκείνες παλι πήγαν για τσακωμό !!! Ελεος δλδ !!
Τώρα είμαι με το Στέλιο κ κάνουμε βόλτες στο προαύλιο
Στέλιος: Μωρακι μ τι έχεις ???"
Χαρά: Τι ειπες !?!?" του λέω ξαφνιασμένη
Στέλιος: Τι έχεις ???"
Χαρά: Οχι αυτό το άλλο." του κςω κ χαμογελάει
Στέλιος: Μωρακι μ."
Χαρά: Ξαναπές το !!!"
Στέλιος: Μωρακι μ !!!!"
Χαρά: Ξανά !!!!"
Στέλιος: Μωρακι μ, ψυχή μ, φως μ, καρδιά μ, μάτια μ, αγάπη μ, κορίτσι μ μοναδικό, είμαι τρελός για σένα !!!!!" μ είπε καθώς με πήρε αγκαλιά κ με έκανε γύρω-γύρω.
Χαρά: Κ εγώ είμαι τρελή για σένα αγάπη μ !!!" του λέω κ με φιλάει. Φιλάει τόσο ωραία ρε φιλέ !!!!! Με ενα του φιλί η καρδιά μ χτυπάει τόσο δυνατά που νομιζω ότι θα σπάσει !!!! Κ να φανταστείτε είμαστε στην αρχή !!!
Στέλιος: Μωράκι μ"
Χαρά: Τι είναι αρκουδάκι μ ???"
Στέλιος: Λες όταν πάμε πίσω στα παιδιά να τους βρούμε νεκρούς ??" λέει ενώ γελάει κ γελαω κ εγώ μαζί του.
Χαρά: Χαχα πραγματικα δν ξέρω !!!!"

Τελικά Σε ΑγαπώWhere stories live. Discover now