Κεφάλαιο 13

4.5K 361 4
                                    

Γιατρός: Τους γονεις κ τους παππούδες της τους γνωρίζει περισσότερο καιρό από εσάς κ τους έβλεπε περισσότερες φορές. Μάλλον γι αυτό δν σας θυμάται."

Σ: Θα μ πείτε κ εμένα τι συμβαίνει ??"

Γιατρός: Σάντρα δν θες να γνωρίσεις τα παιδιά που ήρθαν να σε δουν ??"

Σ: Εμμμ... Ναι."

Χ: Παιδιά τι έγινε ??" μπαίνει μέσα η Χαρά.

Σ: Εμμ αυτή ποια είναι ??"

Χ: Τι ?? Σάντρα μ, η Χαρά είμαι."

Ν: Εχει αμνησία." λέω στη Χαρά.

Χ: Μου κανεις πλάκα !!"

Ν: Οχι δν σ κάνω πλάκα..."

Γιατρός: Λοιπόν για αρχιστε να συστηνεστε στη Σάντρα."

Ν: Εγώ είμαι η Νικολέτα."

Χ: Κ εγώ η Χαρά. Είμαστε οι κολλητές σ."

Σ: Αμμμ εντάξει... Κ τα αγόρια τι κάνουν εδώ ??"

Στ: Είμαστε κ εμείς φιλοι σ. Εγώ ειμαι ο Στέλιος."

Χρ: Εγώ είμαι ο Χρήστος."

Κ: Κ εγώ ο Κωνσταντίνος."

Γιατρός: Εγώ σας αφήνω... Θυμηστε της πραγματα που έχετε κάνει μαζί. Καλυτερα να τα κατά με σειρά χρονολογίας... Αμα τα θυμάστε όλα βέβαια."

Στ: Εντάξει γιατρε."

Ν: Σάντρα... Εμεις γνωριστηκαμε στο νηπιαγωγείο. Οτάν πρωτοηρθα δν είχα παρέα. Εσύ ήρθες σε εμένα κ μ ειπες οτι έχω ωραία μαλλια κ εγώ σ είπα οτι εχεις ωραία μπλούζα κ απο τοτε κάναμε παρέα."

Χ: Μετα στη δεύτερα δημοτικού ήρθα κ εγώ στην τάξη σας. Κ στο διάλειμμα που με κορόιδευε για τα κοτσιδακια μ ενα παιδι πηγατε κ του ειπατε οτι αμα με ξαναπειραξει θα τον χτυπαγατε... Κ από τότε με κάνατε παρέα κ δν με αφησατε ποτε μονη μ..."

Χρ: Εμεις γνωριστηκαμε στο γυμνάσιο. Με εσένα κ τα κορίτσια δν μιλαγαμε πολύ στην Πρωτη γυμνασίου αλλα στη δεύτερα εγώ κ ο Κωνσταντίνος ριξαμε χυμό σε εσένα κ τη Νικολέτα μετα απο τη φωτογράφιση."

Κ: Κ απο τοτε η Νικολέτα τσακώνεται συνέχεια με τον Χρήστο κ εσύ με εμένα."

Στ: Εγώ είμαι κολλητός με τα αγόρια... Φέτος τα έφτιαξα με τη Χαρά κ σας αναγκασαμε να κάνετε παρέα όλοι μαζί."

Χ: Σας ζητησαμε να μην τσακωνεστε αλλά δν μας ακούτε κ συνεχίζετε..."

Σ: Εμμμ εγώ απο όλα αυτά δν θυμάμαι τπτ..."

Τελικά Σε ΑγαπώWhere stories live. Discover now