Νικολέτας POV
Χτυπησε κουδουνι για διαλειμμα εμεις ημασταν στον κοσμο μκας. Εγω κ η Σαντρα κοιταμαι τη Χαρά κ τον Στελιο απο μακρια κ τα αγορια κοιτουσαν τα παιδια στο προαυλιο.
Χρ: Ποο μαλακα τι μαναρι η Νάντια απο το Β2, κοιτα τι κωλο εχει !!!" με κατεκλεισε μια ζηλεια την ωρα που το ειπε αυτό !!!! Αλλα εμενα τι με νοιαζει ???
Κ: Εγω πιστευω η Στελλα εχει καλυτερο !!!" βλεπω τη Σαντρα που βραζει απο θυμο. Κλ αυτη γτ κανει ετσι ???
Ν: Σαντρα παμε να μιλησουμε στη Χαρά !!! Πρεπει να ζητησουμε συγνώμη !!!"
Σ: Ναι πάμε !!!"
Κ: Που πάτε βρε κορίτσια ???"
Σ: Δν ακουσες ???"
Κ: Μμμμ ναι, με το που είπαμε για τα κορίτσια σηκωνεστε να φύγετε !!!"
Ν: Δν είναι αυτό !!! Απλα βλέπουμε τόση ωρα την Χαρά να κλαίει κ λέμε να πάμε να ζητήσουμε συγνώμη !!! Αυτό είναι όλο !!!" προσπαθώ να δικαιολογηθω.
Χρ: Ναι ναι σας πιστεύουμε τώρα !!!!" ειρωνεύεται.
Ν: Μπράβο που μας πιστεύετε !!! Σάντρα πάμε. Αντε γειά !!!!" λέω κ φεύγω με προορισμό την Χαρά.
Σ: Στέλιο μας αφήνεις λίγο να μιλήσουμε με τη Χαρά ???"
Στ: Εμμ ναι οκ." λέει κ φεύγει.
Ν: Ελα βρε Χαρούλα μ μην κλαις !!!!" λεω κ την παίρνω αγκαλιά.
Χ: Ρε Ν-νικολετα παλι τσ-τσακωνο-σασταν !!" προσπαθουσε να πει σπμεσα στους λυγμούς της.
Σ: Ναι όμως ακουσες τι λέγανε !!!"
Χ: Κ εσείς συνεχιζατε όμως !!!" λέει η βγαίνει απο την αγκαλιά μ
Ν: Ναι όμως πρέπει να κανεις υπομονή ! Οπώς έκανες τοσα χρόνια που τους ξέρουμε."
Χ: Τοσα χρόνια εκανα υπομονή γτ δν είχα τα αισθήματα που έχω τώρα για τον Στέλιο !!!"
Σ: Ναι το καταλαβαίνουμε όμως κ εμείς δν μπορουμε με αυτους τους μαλακες να μας πρηζουν τα συκωτια !!!"
Χ: Να προσπαθησετε ρε Σάντρα !!!"
Σ: Χαρά σε παρακαλώ παρα πολύ κατάλαβε μας. Δν γίνετε να μας λένε πουτανες κ εμείς να καθόμαστε χωρίς να κάνουμε τπτ !!" λέει η Σάντρα κ έχει βουρκωσει.
Ν: Αχ κορίτσια σταματήστε να κλαίτε πλιζζ !!!"
Χ: Κλ." λέει κ σκουπιζει τα δάκρυα της.
Χ: Ομαδική αγκαλιά ??"
Σ+Ν: Ναιιιι !!!!" λέμε κ αγκαλιαζομαστε.
Χ: Κορίτσια τα αγόρια σας έχουνε φαει με τα ματια τους !!!"
Ν: Ναι χεστηκαμε !!" λέω κ γελαμε.
Χ: Οχι αλήθεια !" λέει κ φευγουμε απο την αγκαλιά για να κοιτάξουμε. Μόλις μας βλέπουν που γυριζουμε σταματάνε να μας κοιτάνε. Μα κλ τι κοιταγανε ??
Ν: Λες να κοιταγανε τους κωλους μας όπως κοιταγανε της Νάντιας κ της Στέλλας ???" λέω κάπως αστεία κ κοιταω τη Σάντρα.
Σ+Ν: Μπαα !!" λέμε κ γελαμε.
Κ κάπως έτσι περασαν κ οι υπόλοιπες ώρες του σχολείου...Στο σπίτι
Εκανα τα μαθήματα μ κ μπηκα facebook. Είχα τρία αιτήματα φιλίας
Χρήστος Παπαπέτρου
Konstadinos Stergiou
Stelios Xatzhs
Ααα τα κλ μ τα παιδιά είναι !!! Καταλαβαίνετε την ειρωνία έτσι !?
Τους αποδεχομαι κ αμεσως μετα μ ερχετε ενα μηνυμα.
"Χευυ" ο Χρήστος
"Γεια"
"Τι κανεις ?
"Κλ ειμαι εσυ ?"
"Μια χαρα !"
"Οκ"
"Τα βρηκατε με τη Χαρα ??"
"Ναι, εσεις με τον Στελιο ??"
"Ναι."
"Οκ"
"Τι νεα μωρο ???" με ειπε μωρο ??? Δν παει κλ το παιδακι !! Εχει προβληματα !!!
"Δν ειμαι μωρο !!!!"
"Οκ, σκεφτηκες αυτο που σ ειπα στην ταξη ??"
"Χμμ, ποιο απο ολα ???"
"Αυτο που μονο εσυ δν μ εχεις κατσει."
"Αα εσυ δν πας καθολου κλ !!! Εχεις πεσει απο σκαλες με το κεφαλι ??? Γτ μονο ετσι δικαολογητε "
"Το σκεφτηκες ???"
"Οχι κ ουτε προκειτε !!"
"Μα γτ θα σ αρεσει !!!"
"Σ ξαναειπα δν προκειτε να σ κατσω ποτε τοων ποτων !!!!!"
"Μμμ κλ μην ορκιζεσαι !!!"
"Νν κλ"
"Τεσπα ββ"
"Ββ" κλ ειναι τελιως καθηστερημενο το παιδι !!!
YOU ARE READING
Τελικά Σε Αγαπώ
Teen FictionΝικολέτα: Ομορφή, έξυπνη, καλή μαθήτρια κ δυναμική Χρήστος:όμορφος, καλός μαθητής, αλαζόνας κ το playboy του λυκείου. Δυο παιδιά Γ' λυκείου που τσακώνονται συνέχεια ... Τι θα γίνει ομως όταν θα πρέπει να είναι στην ιδια ταξη αλλα κ στην ίδια παρέα...