Κεφάλαιο 31-Επίλογος

8.3K 419 57
                                    

Ν: Τι εννοεις? Τι πρέπει να μάθω?" ρωτάω περίεργη.

Χρ: Θα μάθεις σύντομα. Θα μιλάω εγώ και εσύ μόνο θα ακούς! Δεν θα με διακόψεις εντάξει?" ρωτάει απλά.

Ν: Εντάξει." λέω εγώ. Φοβάμαι. Το βλέμμα του είναι σοβαρό έως λυπημένο...

Χρ: Λοιπόν... Αν θυμάσαι καλά όταν σου είπα την ιστορία για την αδερφή μου, σου είπα επίσης πως οι δολοφόνοι της ήταν δύο. Μετα απο λιγο καιρό εψαξα να τους βρω... Βρήκα την καλύβα που έκρυβαν την αδερφή μου. Εκεί μέσα ηταν πεσμένη μια ταυτότητα. Η ταυτότητα έγραφε το όνομα 'Πέτρος Τσέκος'... Ο αδερφός του πατερα σου. Ετσι φέτος σκέφτηκα να πάρω εκδίκηση κανοντας σε να με ερωτευτείς. Σχεδίαζα να σε πηδήξω και μετά να σε παρατησω. Ημουν τόσο οργισμένος με τους ανθρώπους που σκότωσαν την Μαριλίζα!!! Με αυτό τον τροπο σκέφτηκα πως θα σε πληγωνα. Το ήξερα οτι μετα θα με μισουσες αλλά εγώ σε μισούσα ηδη μετά απο αυτό που έκανε ο θειος σου στην αδελφή μου. Σε πλησίαζα σιγά-σιγά και σε έκανα να με ερωτεύεσαι όλο και περισσότερο μέχρι να τα φτιάξουμε. Απο τοτε ένιωθα διαφορετικά για σένα. Ενιωθα την καρδιά μου να χτυπάει κάθε φορά που με φίλαγες, ένιωθα να χάνομαι στα μάτια σου κάθε φορά που με κοίταζες. Με έκανες να σε ερωτευτω τρέλα!!! Μου ελειπες κάθε ώρα, κάθε λεπτό και κάθε δευτερόλεπτο της μέρας που δεν ήσουν μαζί μου. Ανατριχιαζα κάθε φορά που με άγγιζες. Ζήλευα οποίον σε πλησίαζε. Αμα κάποιος σε πείραζε θα μπορουσα να τον στείλω στον άλλο κόσμο. Θα τον έθαβα 10 μετρα κάτω απο την γη αμα σου έκανε κακό. Με έκανες να σε λατρεψω μέσα σε 1 μήνα!!! Χεστηκα και για τον θειο σου και για όλα... Ναι την αδελφή μου την έκλαψα και ήθελα εκδίκηση για τον άδικο θάνατο της. Ομως εσύ με αλλαξες!!! Με έκανες καλύτερο. Και πραγματικά λυπάμαι!!!! Τι έχεις να πεις?" τελειώνει. Κλαιω βουβα. Τα δάκρυα πέφτουν σαν βροχή στα μάγουλα μου.

Ν: Το πρώτο που έχω να πω είναι ότι είσαι ΜΕΓΑΛΟΣ μαλάκας!!!!!" λέω τονίζοντας το 'μεγάλος'.
"Και δεύτερον ο πατέρας μου δεν έχει αδερφό." με το που το λέω αυτό παγώνει.

Χρ: Τ-τι εννοεις?? Εσύ δεν έχεις εναν θείο Πέτρο??" με ρωτάει τραυλίζοντας.

Ν: Εχω. Αλλα είναι αδερφός της μητέρας μου. Ο πατέρας μου έχει αδερφή, όχι αδερφό!!!" φωνάζω μέσα στους λυγμούς μου.

Χρ: Μ-μου κάνεις π-πλάκα τώρα!?" λέει σαστισμένος.

Ν: ΔΕΝ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΠΛΑΚΑ ΓΑΜΩ ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΜΟΥ ΜΕΣΑ!!!! ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΔΕΡΦΟ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ!!! ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΒΡΗΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΣΥΝΩΝΥΜΙΑ!!!!!!" ουρλιάζω.

Τελικά Σε ΑγαπώTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang