Νικολέτας POV
Λογοτεχνία... Δεν είναι και τόσο κακό μάθημα αλλά αυτή τη στιγμή το ΜΙΣΩΩΩ !!!! ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΙ ΤΟΣΗ ΩΡΑ ΝΑ ΤΕΛΙΩΣΕΙ ???? ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΩ ΤΙ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ Ο ΧΡΗΣΤΟΣ !!!!!!
Ντριιιιιιιιιιιν
Ευτυχώς !!! Κουδούνι... Βγαινω απο την τάξη και πάω κατευθείαν στις τουαλέτες. Τον βλέπω να μπαίνει μέσα χαμογελαστός.
Χρ: Εππ, τι γίνεται ???" ρωτάει χαλαρά.
Ν: Εμμμ, καλά..." απανταω.
Χρ: Λοιπον αυτό που θέλω να σου πω είναι..." παει να πει αλλά για αλλη μια φορά κάποιος τον διακόπτει...
Σ: Νικολέτα πρέπει να σου μιλήσω... Τώρα !!!!!!!!!" λέει σοβαρά και αγχωμενα.
Ν: Είναι ανάγκη ???" ρωτάω.
Σ: Ναι είναι !!! Σορρυ ρε Χρήστο..."
Χρ: Ναι, ναι εντάξει, πηγαίνετε..." λέει απογοητευμένα...
Φευγουμε απο τις τουαλέτες και κατευθυνομαστε προς το πίσω μέρος του σχολείου...
Εκεί βρίσκεται η Χαρά καθισμένοι στα σκαλάκια...
Σ: Ωραία, τώρα ελάτε να σας πω..." λέει η Σάντρα γρήγορα...
Χ: Τι έγινε ρε Σάντρα ??"
Σ: Κορίτσια στο μάθημα ο Κωνσταντίνος μου είπε για το φιλί..." λέει αγχωμενα.
Ν: Ποιο φιλί ??" ρωτάω εγώ.
Σ: Εκείνο το φιλί... Οτάν βγηκα απο το νοσοκομείο... Που μετα απο αυτό τα θυμήθηκα όλα..." λέει...
Ν: Ααα ναι !! Ε και τι με αυτό ??"
Σ: Συγνώμη, εσύ το βρίσκεις φυσιολογικό ξαφνικα να έρχεται και να μου λέει για αυτό ??? Ενω δεν το έχει αναφέρει ποτε απο τοτε !!"
Ν: Μήπως θέλει να σου πει ότι του άρεσε ??? Η μπορεί και να θέλει να σου θυμίσει τι έγινε μετα το ατύχημα... Αφού δεν ξέρει οτι τα θυμασε όλα μπορεί να θέλει απλά να στα ξαναπεί."
Χ: Συμφωνώ κ εγώ..."
Σ: Δεν ξέρω ρε σεις... Αμα θέλει να μου πει να γίνω το κορίτσι του ???"
Χ: Τι κακό θα έχει αυτό ?? Αφού τον γουσταρεις !"
Σ: Ναι όμως τσακωνομαστε όλη την ώρα... Υπάρχει περίπτωση ξαφνικα να ερθει κ να μ πει 'Σάντρα θες να γονείς το κορίτσι μου;;". Δεν μπορεί να με θέλει και εκείνος..."
Χ: Γιατί τι εχεις για να μην σε θέλει ???"
Σ: Ξέρω γω ??"
Ν: Σάντρα ακου τι θα σου πω !! Είσαι μια θεά, εξυπνη και καλόκαρδη κοπέλα !! Η κάθε τσουλα θα έπρεπε να σε ζηλεύει για την ομορφιά του εξωτερικού και εσωτερικού κόσμου σου !!! Αμα ο Κωνσταντίνος είναι μαλάκας και δεν το βλέπει αυτό να παει στο διάολο !!! Υπάρχουν και αλλου πορτοκαλιές !!! Καταλαβες ??"
Χ: Καταλαβες ? Κάνε πως καταλαβες για να μην καταλάβουν οι άλλοι πως δεν κατάλαβες, κατάλαβες ???" κοροϊδεύει η Χαρά και γελαμε...
Σ: Χαχα, κατάλαβα !!!"
Ντριιιιιιιν
Για άλλη μια φορά το κουδούνι ηχει στα αυτιά μου... Αι στο διάολο πια !!!
Μπαίνω στην τάξη. Αγγλικά... Ουφφ... Θα κάνω υπομονή.
Περνάνε περιπου 20 λεπτά... Μονο 10 λεπτά και γλυτωνουμε απο αυτό το βασανιστήριο που ονομάζουμε σχολείο...
Καθ: Miss Tsekoy can you please describe a funny story that has happened to you ???" ρωτάει ο καθηγητής... Μας έχει πει οτι στο μαθημα των αγγλικών θα μιλάμε αγγλικά οποτε καταλαβατε τι γίνετε...
Ν: One day I was doing my homework. Suddenly I heard a noise. I opened the door to see from where was that noise coming... My cousin came out of nowhere. I scared so much that I kicked him to his..." λέω.
Καθ: Ok, ok don't say it !!!" με διακόπτει και όλη η τάξη έχει σκάσει στα γέλια...
Καθ: Stop laughing please !!" λέει ο καθηγητής αλλά κανείς δεν τον ακούει...
"SHUT THE FUCKIN UP !!!!!" ουρλιάζει και ολοι σκάνε...Ντριιιιιιν
Το κουδούνι χτυπάει και βγαινουμε όλοι απο την αίθουσα. Εγώ, η Σάντρα, η Χαρά, ο Χρήστος, ο Κωνσταντίνος κ ο Στέλιος πάμε προς τα έξω... Ολοι μαζί...
Στ: Πάμε Καμαρθι ??" ρωτάει ο Στέλιος.
Χ: Ναιιι !!" λέει η κοπελα του ενθουσιασμένη.
Χρ: Και δεν πάμε ??" συμφωνεί και ο Χρήστος.
Κ: Αντε πάμε..."
Περπατουσαμε ώσπου φτάσαμε στο Καμαρθι... Ειναι κάτι σαν βουνό και είναι πολύ γαμάτο... Καθόμαστε εκεί κ συζητάμε με τις ώρες...
Τελικά είπα να σας βασανισω λίγο και να μην βαλω ακόμα το φιλί... Βαρετό κεφάλαιο αλλά το επόμενο θα είναι καλυτερο !!! Πατήστε το αστεράκι και σχολιαστε. Φιλιααα😘
YOU ARE READING
Τελικά Σε Αγαπώ
Teen FictionΝικολέτα: Ομορφή, έξυπνη, καλή μαθήτρια κ δυναμική Χρήστος:όμορφος, καλός μαθητής, αλαζόνας κ το playboy του λυκείου. Δυο παιδιά Γ' λυκείου που τσακώνονται συνέχεια ... Τι θα γίνει ομως όταν θα πρέπει να είναι στην ιδια ταξη αλλα κ στην ίδια παρέα...