Κεφάλαιο 14

4.4K 351 11
                                    

Κωνσταντίνου POV

Λιποθύμησε... Γτ λιποθύμησε ???

Κ: Σάντρα.... Σάντρα ξύπνα !!! Με ακούς ξύπνα γαμωτο !!!" της φωνάζω κ την ταρακουναω. Τίποτα...

Παίρνω το κινητό μ κ κάλω τα παιδιά... Συγκεκριμενα τον Χρήστο.

Χρ: Ελα ρε τι έγινε ??"

Κ: Που είστε ρε ???"

Χρ: Βγήκαμε λίγο εξω να σας αφήσουμε μονούς σας μπας κ της πεις κανένα συγνώμη γι αυτά που ειπές αλλά απο οτι καταλαβαίνω δν το έκανες ακόμα..."

Κ: Γυρίστε πισω ρε μαλακες λιποθύμησε !!!"

Χρ: Τι ?? Πως ??? Ποτε ?? Γτ ???" λέει ταραγμένος.

Κ: Ρε τσακιστητε κ ελάτε εδώ κ θα σας πω !!" λέω κτο κλείνω.

Νικολέτας POV

Ο Χρήστος κλείνει το τηλ κ σηκωνετε επανω φοριοζος... Παει να πληρώσει κ ξαναέρχεται στο τραπεζάκι που έχουμε πιασει για να πιούμε καφέ.

Στ: Τι έγινε ?? Γτ πληρωσες ??"

Χρ: Πάμε σπίτι τώρα !!!"

Ν: Γτ τσακώνονται πάλι !?!?"

Χρ: Οχι η Σάντρα λιποθύμησε..." λέει κ τον κοιτάμε όλοι με γουρλωμενα μάτια.

Χ: Τι έκανε ?? Παμε !! Φευγουμε τώρα !!!" λεει η Χαρά κ βγαίνει απο την καφετέρια. Πάμε τρέχοντας προς το σπίτι. Ειχαμε παει σε μια καφετέρια που ηταν πολύ κοντά στο σπίτι της Σάντρας για να πάμε γρήγορα σε περίπτωση που γίνει κάτι.

Φτάνουμε μετα απο λίγο λαχανιασμενοι. Ο Χρήστος χτυπάει το κουδούνι. Ανοίγει ο Κωνσταντίνος κ εγώ τον σπρωχνω -στην κυριολεξία- κ μπαινω μέσα. Την πλησιαζω...

Ν: Τι έγινε ?? Γτ λιποθύμησε ??? Σάντρα... Σαντρούλα... Ξύπνα κοπελίτσα μ... Μην μας τρομαζεις για δεύτερη φορά... Ξύπνα ρε Σάντρα !!!" λέω ενω την σκουνταω. Μονο τα χαστουκια δν έχω αρχίσει ακόμα...

Κ: Εμμ να, ψιλοαρπαχτηκαμε αλλά στο τέλος... Τη φιλησα..."

Χ: Τι έκανες ???"

Κ: Αυτό που ακουσες !!! Κ εκείνη ανταποκρίθηκε !! Αλλά μόλις διακόπηκε το φιλί λιποθύμησε."

Στ: Αμάν ρε συ Κωνσταντίνε !! Γτ την φίλησες ??"

Κ: Δν ξέρω απλά είχα την ανάγκη να το κάνω."

Ν: ΡΕ ΣΑΝΤΡΑ ΞΥΠΝΑ !!" φωνάζω κ την σπρωχνω -κατι έχω πάθει με τα σπρωξίματα σήμερα...- Ανοίγει σιγά-σιγά τα μάτια της κ με κοιτάει.

Τελικά Σε ΑγαπώWhere stories live. Discover now