Νικολέτας POV
Ξυπνησα το πρωι κατα τις 9:40. Καθισα λιγο να τεντωθω κ μετα κατεβηκα στη κουζίνα να φαω πρωινό. Εκεί βρήκα τους γονείς μ να συζητούν.
Ν: Καλημέρα !!"
Μ(αμα): Καλημέρα αγάπη μ, πως τα πέρασες εχθες ??"
Μπ(αμπας): Κ πως κοιμηθηκες ??"
Ν: Κ στα δυο η απάντηση είναι μια χαρά. Εσείς ??"
Μ: Κ εμείς. Λοιπον Νικολέτα πρεπει να σ πούμε κάτι..."
Ν: Συμβαίνει κάτι σοβαρό ??" ρωταω ανήσυχη αλλά δν μιλάει κανείς.
Ν: Πείτε μ σας παρακαλώ. Μην με τρομαζετε !!'
Μπ: Θυμάσαι τη θεια σ την Αρια που παντρεύτηκε κ μετακομησε στο Λονδίνο ??""
Ν: Ναι τι έπαθε ??"
Μ: Ο άντρας της πεθανε σε τροχαίο κ εγώ με τον μπαμπά σ πρεπει να πάμε στην κηδεία. Κ επίσης μας ζήτησε η θεία σ αν γίνεται να κατσουμε κ μαζί της για λιγες μέρες."
Ν: Αα εντάξει. Τρομαξα στην αρχή. Νόμιζα πως θελατε να μετακομισουμε μαζί της."
Μπ: Οχι κοπελα μ μην ανησυχεις !! Αφού όλα είναι εδώ. Οι φιλοι μας, το σχολείο σ, οι δουλειές μας... Δν θέλουμε να μετακομισουμε. Απλα σε ρωτάμε αν είσαι οκ που θα πάμε εκεί."
Ν: Εντάξει δν έχω πρόβλημα. Απλα θέλω να ρωτησω για ποσο θα κατσετε ??"
Μ: Για μια εβδομαδα μονο. Μπορεί κ 2 αλλα δν είναι σίγουρο. Κοιτά εγώ θα ρωτησω την κ. Λυδία (Μαμά της Σάντρας) αν μπορείς να μείνεις εκεί αλλά αν δν γίνετε θα πας στη γιαγιά εντάξει ??"
Ν: Ναι μ αρέσει πολύ η ιδέα !! Ποτε φεύγετε ??"
Μπ: Αυριο το πρωι. Θα πάρει τώρα τηλ η Μαμά σ την κ. Λυδία για να την ρωτήσει αν μπορείς να μείνεις με τη Σάντρα κ αμα δν έχει πρόβλημα θα πας να μαζεψεις μερικά ρούχα για να πάρεις μαζί σ."
Ν: Οκ, Μαμά πάρε." λέω κ της δίνω το σταθερό.
Μ: Τώρα, μισο λεπτο."~Στο τηλέφωνο ~
Μ: Γειά σ Λυδία μ, τι κανεις ??"
Κ. Λυδία: Κλ Μαρια μ εσύ ??"
Μ: Οχι κ τόσο κλ. Πεθανε ένας ξάδερφος μ από το Λονδίνο κ πρέπει να πάω στην κηδεία με τον άντρα μ. Λέμε κ να κατσουμε εκεί για καμια εβδομαδα."
Κ. Λυδία: Αα συλλυπητήρια !!"
Μ: Ευχαριστώ πολύ. Ηθελα να σ ζητησω μια χάρη."
Κ. Λυδία: Πες μ κ αμα μπορω θα την κάνω."
Μ: Θα μπορούσες να φιλοξενησεις την Νικολέτα όσο καιρό θα λειπουμε ?"
Κ. Λυδία: Φυσικά κ δν με πειράζει αντιθέτως χαρά μ να την έχω στο σπίτι μ !! Θα χαρεί κ η Σάντρα."
Σ: Τι έκανα ??" ακούω τη Σάντρα απο το ακουστικό.
Κ. Λυδία: Τπτ απλα λέω οτι θα χαρείς που θα ερθει να μείνει για λίγο καιρό μαζί μας η Νικολέτα."
Σ: ΝΑΙ, ΝΑΙ, ΝΑΙ, ΝΑΙ, ΝΑΙΙΙΙΙΙ !!!!!!!!!!!!" την ακούω να ουρλιάζει. Εχει πολύ δυνατή φωνή.
Μ: Χαχα λοιπον ωραία αύριο θα πάει κανονικά στο σχολείο κ μετα θα περασει να πάρει τα πραγματα της κ να ερθει σε εσάς εντάξει ??"
Κ. Λυδία: Εντάξει Μαρια μ, τα λέμε γεια σ !"
Μ: Γεια σ Λυδία μ σε ευχαριστώ !!"
Κ. Λυδία: Τπτ, αντίο." λέει κ το κλείνουν.
Ωραία τώρα θα πάω να βάλω σε ενα σάκο ρούχα (φυσικα κ φορέματα !), τα αθλητικά μ, ενα ζευγαρι γοβες κ σε μια τσάντα τα βιβλια μ κ είμαι έτοιμη. Ετοιμη για να μείνω με την μια απο τις 2 κολλητες μ για μια εβδομαδα !!!Το πρωί
Πλοίο παλι σχολείο ρε γαμωτο !!! Αλλά σήμερα θα πάω να μείνω με την κολλητή μ !!! Η τουλάχιστον τη μια απο τις 2 κολλητές μ. Κρίμα που δν θα είναι η Χαρά μαζί μας... Σηκωνομαι απο το κρεβάτι μ κ πάω να πλυνω το προσωπο μ κ τα δόντια μ. Να θυμηθω να τα βάλω κ αυτά στον σάκο. Μετα παω να βάλω ρούχα. Βάζω ενα τζιν μιας κ δν έχω γυμναστική σήμερα -κρίμα γτ συμπαθώ την καθηγήτρια κ το μαθημα 😜- κ βάζω μια μακρυμανικη μπλούζα που γράφει επανω 'Take my hand and run' φοραω τα Adidas μ κ παίρνω τσάντα, κινητό, κλειδιά κ λεφτά κ αφού χαιρετησα τους γονεις μ ξεκίνησα για το σχολείο. Περπαταω στο δρόμο κ βλεπω τον Χρήστο με τον Κωνσταντίνο. Γαμω τη γκαντεμια μ !!!
Χρ: Καλημέρα, τι κάνεις ??" λέει κανονικά λες κ είμαστε φίλοι.
Ν: Καλημέρα, κλ εσείς ??"
Κ: Μια χαρά κ εμείς."
Ν: Χαίρομαι."
Χρ: Πάμε στο σχολείο ??" μόλις είπε να πάμε μαζί σχολείο ??
Ν: Εμμ ναι πάμε." απανταω κ ξεκινάμε για το σχολείο.
Χρ: Πως κ εισαι μονη σ σήμερα ??"
Ν: Δν ειχαμε κανονίσει με τα κορίτσια να πάμε μαζί σχολείο οπότε ήρθα μόνη μ. Ο Στέλιος γτ δν είναι εδώ μαζί σας ??"
Κ: Γτ σήμερα θα ερχόταν με τη Χαρά κ την Σάντρα."
Ν: Κλ με τη Χαρά αλλά με τη Σάντρα γτ ??"
Χρ: Γτ η Χαρά είπε στη Σάντρα να παει να κοιμηθούν μαζί στο σπίτι της."
Ν: Αα οκ."
Χρ: Δν πιστεύω να θυμωσες..."
Ν: Οχι. Ουτως η άλλως εχθες με πήραν τηλ. κ οι δυο αλλά δν το σηκωσα γτ ειχε κλείσει το κινητό απο μπαταρία. Κ όταν είδα της κλησεις ηταν αργά οπότε δν τις πήρα. Λέω κ μπαίνω στο σχολείο. Με το που μπαίνω μέσα πεφτω πανω στα κορίτσια.
Σ: Που εισαι ρε ηλίθια !?!?! Σε πήραμε τηλ, σ στείλαμε μηνύματα στο messenger κ εσύ δν ειδες τπτ !! Ανησυχισαμε ρε βλαμμενο !!" λέει κ με αγκαλιάζει.
Χ: Γτ δν απαντουσες ??"
Ν: Δυο λέξεις θ σας πω... Καθόλου μπαταρία..."
Σ: Αα κατάλαβα."
Ντριιιιιιιιιν
Χτυπάει το κωλοκουδουνο !! Γαμωτο !!
Κάνουμε προσευχή κ μετα μας μιλαει ο διευθυντής.
Διευθ: Λοιπον παιδιά, την Παρασκευή εντόπισαν πολλά έντομα στο σχολείο οποτε δν θα κάνετε μαθημα για αυτή την εβδομάδα για να κάνουμε απεντομοση." λέει κ σε όλο το προαυλιο ηχούν χειροκροτήματα κ ζητωκραυγές.
Διευθ: Μπορείτε να φύγετε." λέει κ όλοι φεύγουν.
Στ: Παμε σε καμια καφετέρια ??"
Χ: Πάμε !" λέει χαρουμενα η Χαρά.
Ολοι: Οκ" συμφωνούμε όλοι. Οσο προχωράμε κανονιζουμε να βγούμε αύριο το βράδυ. Ποσο τέλειο είναι το ότι δν θα έχουμε σχολείο για μια εβδομάδα ?! Πολυυυυ !!!Χευυ τι κάνετε ?? Αυτό λοιπόν ηταν το κεφάλαιο. Πατήστε αστερακι κ σχολιαστε. Φιλιααα😘
YOU ARE READING
Τελικά Σε Αγαπώ
Teen FictionΝικολέτα: Ομορφή, έξυπνη, καλή μαθήτρια κ δυναμική Χρήστος:όμορφος, καλός μαθητής, αλαζόνας κ το playboy του λυκείου. Δυο παιδιά Γ' λυκείου που τσακώνονται συνέχεια ... Τι θα γίνει ομως όταν θα πρέπει να είναι στην ιδια ταξη αλλα κ στην ίδια παρέα...