Χαράς POV
Στ(έλιος): Λοιπον πάμε στα παιδιά ??? Νμζ πρεπει να μάθουν κάτι !!!"
Χ(αρά): Τι ???"
Στ: Οτι είμαστε μαζί !!!" λέει κ με φιλάει. Μόλις τελειώνει το φιλί τον κοιτάζω στα μάτια.
Χ: Πάμε !!!!" λέω κ τον πιάνω απο το χέρι.
Στ: Θα τους το πεις εσύ ή εγώ ???"
Χ: Εμμ πες το εσύ..."
Στ: Εντάξει μωρό μ !!!" λέει κ με φιλάει πεταχτά στο στόμα.
Χ: Πάμε ???"
Στ: Πάμε."
Χ: Αντε να δουμε τι θα πουν..."
Στ: Δν νομίζω να έχουν πρόβλημα !!! Ουτως ή άλλως δν θα σ πει κανένας με ποιον θα τα εχεις."
Χ: Εχεις δίκιο !!!"
Με αυτά κ με εκείνα φτάσαμε στα παιδιά που για κάποιο λογο γελουσαν ολοι μαζί...
Στ: Εππ παιδιά τι γίνεται ?? Γτ γελατε ???"
Σ: Γτ θυμήθηκα εγώ αυτό που μας είχαν κανει στη φωτογράφιση της δευτέρας γυμνασίου κ για λιγα μετρα αρχίσαμε να τους κυνηγάμε κ οι φιλοι σ ηταν σε φαση 'Βοήθεια !!' χαχαχαχαχαχ"
Ν: Μονο τη Μαμά τους δν ζήτησαν !!! Αχαχαχα κλαίω !!!"
Χρ: Κλαψε !!!"
Ν: Αυτό κάνω !!! Αχαχαχαχαχχα"
Χ: Παιδιά έχουμε να σας πούμε κάτι πολύ σημαντικό !!! Για αυτό θα σας ζητησω πολύ ευγενικά να... ΣΚΑΣΕΤΕ !!!" το τελευταίο το φώναξα.
Σ: Πολύ ευγενική !!!"
Κ: Σκασε ρε τώρα θα μας πει οτι τα φτιάξανε !!!!" έμεινα κάγκελο που το ξέρουν ????
Στ: Που το ξέρετε ??" κλ αυτό το παιδι μεσα στο μυαλό μ είναι !!!
Χρ: Σας είδα με την τη Νικολέτα στο διάλειμμα να φασωνεστε. Μουτσ μουτσ μουτσ μουτσ." ειρωνεύεται... Δίκιο έχει η Νικολέτα που τον λέει μαλάκα !!!
Ν: Χρήστο κοφτο δν είναι ωραίο αυτό που κάνεις !!!" τον μαλώνει η Νικολέτα.
Χ: Τεσπα με αυτή την εξέλιξη θα κάνουμε παρέα όλοι μαζί γι αυτό κανονιστε να μη τσακωνεστε !!!!"
Ολοι: Οκ"Σάντρας POV
Χαίρομαι που η Χαρά τα έφτιαξε με τον Στέλιο !!! Αλλά δν υπόσχομαι για τους τσακωμούς !!! Αμα πει ο Κωνσταντίνος καμια μαλακια θα βριστουμε ασχημα !!!!
Κ: Βσκ Χαρά μ, δν ξέρω αν θα συγκρατιεμαι με τη Σάντρα. Δν σ υπόσχομαι τπτ για τους τσακωμούς." λέει το γαϊδούρι !!!!!
Σ: Ουτε εγώ υπόσχομαι τπτ. Δν ξέρω αν θα συγκρατιεμαι με το γαϊδούρι απο εδώ !!!" λεω με νεύρα
Ν: Ουτε εγώ υπόσχομαι οτι δν θα βριζω το γουρούνι !!!" λέει η Νικολέτα δείχνοντας τον Χρήστο,
Χρ: Α παλι τα ίδια άρχισες ???"
Ν: Ναι γτ τι θα μ κάνεις ????"
Χρ: ΕΕ ΑΝΤΕ Κ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΝΙΚΟΛΕΤΑ !!!!"
Σ: ΝΑ ΜΑΖΕΒΕΙΣ ΤΙ ΓΛΩΣΣΑ Σ ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΣ ΣΤΗ ΦΙΛΗ Μ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ????"
Κ: ΕΣΥ ΜΗΝ ΠΕΤΑΓΕΣΑΙ !!!!"
Σ: ΔΝ Σ ΜΙΛΗΣΑ ΠΑΛΙΟΜΑΛΑΚΑ !!!!"
ΧΡ: ΤΟΝ ΦΙΛΟ Μ ΕΙΠΕΣ ΕΤΣΙ ΜΩΡΗ ???"
Ν: ΜΩΡΗ ΝΑ ΠΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΣΤΟ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙ Σ !!! ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΔΗΛΑΔΗ !!!!!"
ΧΡ: ΑΜΦΙΒΑΛΕΙΣ ΑΝ ΕΧΩ ??????"
Ν: ΔΝ ΑΜΦΙΒΑΛΩ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ !!!!!"
Κ: ΑΝΤΕ ΡΕ ΓΑΜΗΘΗΤΕ Κ ΟΙ ΔΥΟ ΣΑΣ ΠΟΥΤΑΝΕΣ !!!"
Σ: ΜΗΝ ΞΑΝΑΠΙΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ Σ ΕΜΕΝΑ Κ ΤΗ ΝΙΚΟΛΕΤΑ ΓΤ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΧΑΜΟΣ !!!!!"
Κ: ΣΕ ΦΟΒΗΘΗΚΑ ΤΩΡΑ !!!!"
Ν: ΚΛ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΣΚΑΣΕΙΣ Κ ΕΣΥ Κ Ο ΚΟΛΛΗΤΟΣ Σ !!!!"
Χ: ΣΚΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΓΑΜΩ ΤΗ ΠΟΥΤΑΝΑ Μ ΓΑΜΩ !!!!!" ουρλιάζει η Χαρά κ σταματάμε όλοι καθώς γυρίσουμε να την κοιτάξουμε.
Χ: ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΕΡΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ Μ, ΗΤΑΝ ΔΛΔ ΓΤ ΕΣΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΑΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΑΜΗΜΕΝΟΥΣ ΤΣΑΚΩΜΟΥΣ ΣΑΣ !!!! ΦΤΑΝΕΙ ΔΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ !!!!!" λέει κ φεύγει κλαίγοντας.
Στ: Ειστε ευχαριστημένοι με αυτό που κάνατε ???? Που κάνατε την φίλη σας να κλαίει ??? Μπράβο συγχαρητήρια !!! Τα κάνατε σκατά παλι !!!" λέει πιο ηρεμα κ παει να βρει τη Χαρά.
Σ: Οχι ρε πουστη μ !!! Κοιτά τι κάναμε !!!"
Κ: Εσύ φταις !!!"
Σ: ΕΣΥ ΦΤΑΙΣ !!! ΕΣΥ ΞΕΚΙΝΗΣΕΣ ΝΑ ΛΕΣ ΟΤΙ ΔΝ ΞΕΡΕΙΣ ΑΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΣΥΓΚΡΑΤΗΘΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΜΕ ΒΡΙΣΕΙΣ !!!!"
Κ: Κλ εντάξει ηρέμησε !!!" μ λέει υψώνοντας τα χέρια του δίπλα απο το κεφάλι του.
Ν: Δν έπρεπε να τσακωθουμε !!! Καταστρεψαμε την μέρα της Χαράς !!!" λέει η Νικολέτα δείχνοντας τον Στέλιο να προσπαθει να ηρεμήσει τη Χαρά που κλαίει.
Χρ: Αυτή τη φορά νομιζω οτι το παρατραβηξαμε όλοι μας."Χευυυ !!! Σορρυ που είναι μικρό. Θα προσπαθήσω το επόμενο να είναι μεγαλύτερο. Τα λέμε !! Φιλιααα😘
YOU ARE READING
Τελικά Σε Αγαπώ
Teen FictionΝικολέτα: Ομορφή, έξυπνη, καλή μαθήτρια κ δυναμική Χρήστος:όμορφος, καλός μαθητής, αλαζόνας κ το playboy του λυκείου. Δυο παιδιά Γ' λυκείου που τσακώνονται συνέχεια ... Τι θα γίνει ομως όταν θα πρέπει να είναι στην ιδια ταξη αλλα κ στην ίδια παρέα...