*Ακούστε το τραγούδι όσο διαβάζετε το κεφάλαιο*
Πριν 19 χρόνια γεννήθηκε ενα μωρό. Επειδή όμως έβγαινε στη γέννα με τα πόδια και όχι το κεφάλι οι γιατροί πίστευαν πως δεν θα ζήσει. Οτάν τελικά το παιδι βγήκε απο την κοιλιά της μητέρας του είχε δυσκολίες στην αναπνοή και έτσι οι γονεις του πείστηκαν πως θα πεθάνει. Με βαριά καρδιά το άφησαν στο νοσοκομείο. Οι νοσοκόμες όμως ειδαν πως το παιδι ζούσε και αρχισε να αναπνέει φυσιολογικά. Το πήγαν σε ίδρυμα και σε 2 μηνες ενα ζευγάρι που δεν μπορούσε να κανει παιδιά το υιοθέτησε. Αφού το παιδί μεγάλωσε έμαθε πως δεν ηταν εκείνοι οι βιολογικοί του γονείς και έτσι εκείνο έψαξε να τους βρει. Εμαθε το επίθετο τους. Αργότερα γνώρισε και την κόρη των πραγματικών γονιών του. Αυτό το παιδι είναι ο Γιάννης και με λιγα λόγια είναι ο υιοθετημένος αδερφός της Νικολέτας. Η Νικολέτα δεν έχει ιδέα για την υιοθεσία... Γι' αυτό ο Γιάννης μοιάζει πολύ με τον πατερα της Νικολέτας. Και γι' αυτό νοιάζεται τόσο πολύ για εκείνη. Γιατί είναι η μικρή του αδερφή. Πριν ενα χρονο περίπου οι θετοι γονείς του Γιάννη πέθαναν σε τροχαίο. Εκείνος ήδη ζούσε μαζί μου.
Μπαίνω μέσα στο προαύλιο. Περιπλανουμε στο χώρο ψάχνοντας την Νικόλ. Ναι έτσι την φωνάζω. Μου αρέσει αυτό το όνομα.
Ι: Νικόλ !!!" φωνάζω και εκείνη έρχεται κοντά μου.
Ν: Καλημέρα Ιωάννα !!" μου λέει απλά
Ι: Καλημέρα τι κάνεις ??" την ρωτάω ευγενικά
Ν: Νευριασμένη είμαι απο το αγόρι σου αλλά κατά τα αλλά είμαι μια χαρά." λέει κάπως τσιτωμενη
Ι: Ελα βρε Νικόλ αφού ξέρεις οτι νοιάζεται." τον υπερασπίζομαι
Ν: Α σου τα είπε ε ? Και παλι αυτον τι τον νοιάζει ?? Οτι γουσταρω θα κάνω !!!" σχεδόν φωνάζει νευριασμένη.
Ι: Βασικά δεν μου είπε τι έγινε μου τον είδα μονο τσαντισμενο και όταν τον ρώτησα τι έχει μου είπε εσένα. Πες μου τι έγινε."
Ν: Μιλαγα για τον Χρήστο στα κορίτσια το πρωι και αφού με άκουσε είπε 'πάλι για τον μαλάκα μιλάς ?'" λέει μιμούμενη τη φωνη του Γιάννη.
Ι: Χαχα μάλιστα... Καλα και εσύ τι του είπες ??" ρωτάω.
Ν: Του είπα οτι θα κάνω οτι γουσταρω και εκείνος μου απάντησε να προσέχω με τον Χρήστο."
Ι: Καλά σου λέει !! Με τον Χρήστο τσακωνοσασταν συνέχεια και ξαφνικα τα έχετε... Πρόσεχε τι θα κανεις μαζί του..." της λέω.
Ν: Και παλι όμως ρε παιδι μου κάνει λες και είναι ο μεγαλος μου αδερφός !!" πέταξε. Αχχ και να ξέρες Νικολετακι μου...
Ι: Γιατί δεν θα σου άρεσε να είχες ενα μεγαλο αδερφό ??"
Ν: Φυσικά και θα μου άρεσε !! Αλλά ο Γιάννης δεν είναι αδερφός μου για να ανακατεύεται !!"
Μην ορκιζεσαι !!
Νικολέτας POV
Χτύπησε κουδούνι για μάθημα. Μπήκα στην τάξη και μετα απο λίγο έρχεται δίπλα μου το αγόρι μου.
Χρ: Καλημέρα μωρο μου !!" μου λέει γλυκά και μου δίνει ενα πεταχτο φιλί στο μάγουλο.
Ν: Καλημέρα αρκούδε μου !!" λέω περήφανη.
Χρ: Μην με λες έτσι !!" με παρακαλάει παραπονιαρικα.
Ν: Γιατί, αφού μου αρέσει να σε λέω αρκουδο !!" λέω πεισματάρικα
Χρ: Καλά !!" παραδίνεται. Ετσι πέρασε η ωρα μας... Πειραζοντας ο ένας τον άλλο...
Τσα !! Να με και εγώ... Εβαλα και δεύτερο κεφάλαιο σήμερα !! Σας άρεσε ?? Πατήστε αστεράκι και σχολιαστε γνώμες για το μυστικό. Τα λέμε... Φιλιααα😘
YOU ARE READING
Τελικά Σε Αγαπώ
Teen FictionΝικολέτα: Ομορφή, έξυπνη, καλή μαθήτρια κ δυναμική Χρήστος:όμορφος, καλός μαθητής, αλαζόνας κ το playboy του λυκείου. Δυο παιδιά Γ' λυκείου που τσακώνονται συνέχεια ... Τι θα γίνει ομως όταν θα πρέπει να είναι στην ιδια ταξη αλλα κ στην ίδια παρέα...