Μπήκαμε στην καφετέρια κ κατσαμε σε ενα τραπεζάκι δίπλα στη τζαμαρια του μαγαζιού.
Σερβιτόρος: Καλημέρα σας, τι θα πάρετε ??"
Ν: Χμμ εγω θα πάρω ενα χυμό αναμεικτο."
Σ: Κ εγώ το ίδιο."
Χ: Κ εγώ."
Σερβ: Μάλιστα κ εσεις ??" ρωτάει τα αγόρια.
Χρ: Εγώ θα πάρω ενα freddo espresso γλυκό."
Κ: Εγώ ενα γαλλικό με ζάχαρη κ γάλα."
Στ: Κ εγώ ενα freddo cupoutsino (δν έχω ιδέα πως γράφονται οι καφέδες, στην τύχη βάζω τα ονόματα.)
Σερβ: Οκ σε λιγα λεπτα θα είναι έτοιμοι." λέει κ φεύγει.
Στ: Λοιπον παιδιά αύριο το βράδυ τι ωρα θα πάμε στο κλαμπ ??"
Χρ: Τι λέτε κατα τις 21:00 ??"
Σ: Οκ τέλεια. Θα έρθετε να μας πάρετε ή θα σας συναντήσουμε εκει ??"
Κ: Θα έρθουμε να σας πάρουμε εμείς. Απο το σπίτι σ θα έρθουμε Νικολέτα ??"
Ν: Οχι από το σπίτι της Σάντρας."
Χρ: Οκ. Αυτή τη φορά με το δικο μ αμάξι Κώστα."
Κ: Οκ."
Σ: Να σας ρωτησω κάτι ??"
Κ: Ριχτο."
Σ: Πως έχετε αμάξι κ οδηγητε αφού δν είστε 18 για να έχετε δίπλωμα ?"
Στ: Ξέρουμε να οδηγούμε κ όταν χρησιμοποιούμε τα αμάξια προσέχουμε στον δρόμο κ ποτε δν παμε εκτός πόλης."
Ν: Α μάλιστα..."
Χ: Κ αφού κλείσετε τα 18 θα παίρνετε το αμάξι κ θα πηγαίνετε οπου θέλετε. Αλλά θα παίρνετε κ το μωρό σας μαζί ??" ρωτάει ναζιαρικα η Χαρά τον Στέλιο.
Στ: Οτι θέλει η αγάπη μ" λέει κ τη φιλάει πεταχτά στο στόμα.
Σερβ: Ορίστε κ οι καφέδες με τους χυμούς." λέει ο σερβιτόρος κ αφήνει τα ποτήρια στο τραπεζάκι.
Χ: Ευχαριστουμε." λέει η Χαρά.
Συζητησαμε για διάφορα θέματα, μετα πήγαμε στο σπίτι της Σάντρας χωρίς τα αγόρια κ περάσαμε τη μέρα μας κανοντας χαζομαρες..
Χευυ τι κανετε ?? Το ξέρω οτι το κεφάλαιο είναι υπερβολικά μικρο κ βαρετό αλλά το επόμενο θα είναι πολύ μεγαλύτερο οποτε μείνετε συντονισμένοι. Μάλλον το κεφάλαιο θα μπει αύριο. Αυριο γραφω το πρωτο μάθημα. Ιστορία... Καλη επιτυχία σε όσους δινουν εξετάσεις. Πατήστε αστερακι κ σχολιαστε. Φιλιααα😘
VOUS LISEZ
Τελικά Σε Αγαπώ
Roman pour AdolescentsΝικολέτα: Ομορφή, έξυπνη, καλή μαθήτρια κ δυναμική Χρήστος:όμορφος, καλός μαθητής, αλαζόνας κ το playboy του λυκείου. Δυο παιδιά Γ' λυκείου που τσακώνονται συνέχεια ... Τι θα γίνει ομως όταν θα πρέπει να είναι στην ιδια ταξη αλλα κ στην ίδια παρέα...