Κεφάλαιο 21

4.2K 354 44
                                    

Μιλούσαμε πολλή ώρα...

Ν: Ρε παιδιά βαρέθηκα, δεν φευγουμε ???" ρωτάω κάποια στιγμή.

Σ: Ελα βρε Νικολέτα όχι ακόμα..." λέει παραπονιαρικα η Σάντρα...

Ν: Ναι όμως δεν κάνουμε κάτι εδώ γιατί να κατσουμε ??" ξαναρωταω.

Χ: Κάτσε λίγο βρε Νικολέτα..." λέει η Χαρά.

Χρ: Αφήστε την ρε κορίτσια την κομπλεξική... Αν δεν θέλει να κάτσει, ο δρόμος είναι ανοιχτός και τα σκυλιά δεμένα... Δεν θα την παρακαλάμε κιόλας... Ετσι και αλλιως δεν κάνει τίποτα εδώ..." λέει ο Χρήστος και είμαι έτοιμη να κλάψω...

Ν: Ωραία λοιπόν, καλυτερα να φεύγω... Να μην χαλαω και τη μέρα του κυρίου απο εκεί." λέω δείχνοντας τον Χρήστο.
"Γεια σας !!" λεω ξανά και πάω να φύγω.

Χρ: Στα τσακιδια !" τον ακούω να λέει...

Ν: Αι γαμησου Χρήστο !!!" λέω με νεύρα.

Χρ: Μονο μαζί σου..." απαντάει με ενα ειρωνικό χαμόγελο.

Ν: Δεν κάθομαι σε μαλάκες." τον ταπωνω και φεύγω γρήγορα απο εκεί.

Αφού έχω απομακρυνθεί αρκετά αφήνω τα δάκρυα που κρατούσα ελεύθερα... Μέχρι πριν 2 ώρες πίστευα οτι ισως κάτι ένιωθε για μένα... Αλλά φαίνεται οτι μπούρδες σκεφτόμουν...

Χρήστος POV

Βλέπω τη Νικολέτα να απομακρύνεται.

Στ: Ρε μαλάκα γιατί της μιλησες έτσι ?? Τι σου έκανε ???" πετάγεται ο Στέλιος.

Χρ: Ε δεν αντεχα άλλο την γκρίνια της !!! Εξάλλου ήθελε να φύγει." υπερασπίζομαι τον εαυτό μου.

Σ: Ε είσαι και πολύ μαλάκας !!!!" φωνάζει η Σάντρα.

Χ: Πάμε να την βρούμε Σάντρα." λέει η Χαρά ήρεμα.

Χρ: Αστο, θα πάω εγώ... Να σας δείξω ότι δεν είμαι μαλάκας !!!" λέω και σηκώνομαι όρθιος.

Αρχισα να τρέχω για να την προλαβω. Την είδα λίγο πιο κάτω απο ενα σπίτι.

Χρ: Νικολέτα !!" της φωναξα για να με ακούσει.

Εκείνη γύρισε και μόλις με είδε αρχισε να προχωράει πιο γρήγορα.

Χρ: Νικολέτα σου μιλάω, σταμάτα !!!" ξαναλέω και αρχίζω να τρέχω για να την φτάσω.

Αφού εφτασα δίπλα της την άρπαξα απο το μπράτσο και αφού την σταμάτησα πήγα μπροστά της. Είδα τα ματια της κόκκινα... Εκλαιγε...

Χρ: Εκλαιγες ??" ρωτάω κοιτώντας την στα μάτια.

Ν: Να μην σε νοιάζει. Τι θες ?? Εσύ δεν είπες δεν θα με πρακαλατε για να μείνω ?? Και ότι ο δρόμος είναι ανοιχτός και τα σκυλιά είναι δεμένα ??" με ρωτάει μέσα στα νεύρα.

Τελικά Σε ΑγαπώOnde histórias criam vida. Descubra agora