"Λοιπόν.Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις ...είναι να χάσεις την παρθενία σου." λεει έντονα και εγώ απλά τον κοιτάω.Τι στο καλό εννοει?Γιατί εγώ ακόμα ασχολούμαι μαζί του?
"Τ-τι εννοείς?"λέω τραβλιζοντας, μην μπορωντας να σχηματισω μια κανονική φράση.Δεν απαντάει.Γουρλωνω τα ματια μου και συναισθήματα θυμού, γίνονται φανερά στο πρόσωπο μου.Έτσι και εννοεί αυτό που κατάλαβα, μπορώ να τον σκοτώσω αυτή την στιγμη.Ποιος νομίζει ότι είναι?
"Σε ρώτησα κάτι " λέω αυστηρά και με τόνο , ο οποιος δείχνει τα συναισθήματα που κατακλύζουν το μυαλό μου και τη καρδιά μου.
Με κοιτάει.
Έρχεται κοντά μου και με πλησιάζει.
Ύστερα.....Ξεσπάει σε γέλια.Αληθινά γέλια.Ο ήχος ακούγεται παντού.Όλοι γυρνάνε και μας κοιτάνε και στην συνέχεια επιστρέφουν το βλέμμα τους , πίσω στην παρέα τους.
Εγώ τον κοιτάζω εξαγριωμένη."Είσαι.
...είσαι..."λεω προσπαθωντας να βρω την καταλληλη λεξη που να τον προσδιορίζει , χωρίς βέβαια να τον προσβαλλω άσχημα."Μαλακας ? "ρωτάει χωρίς να εχει σταματήσει να γελάει."Πάντως έπρεπε να δεις την φάτσα σου.Ήταν όλα τα λεφτά."λέει και το χαμόγελο διαγράφεται στο πρόσωπο του."Ομως μην ανησυχείς.Δεν θα σου βάλω ποτέ κάτι τόσο ακραίο.Για αυτό να είσαι σιγουρη.Απλά θα θέλω να σου κάνω λίγο την ζωή δύσκολη , και να σε κάνω ριψοκινδυνη ."λέει και σοβαρευει οταν βλεπει οτι εγω τοση ωρα δεν συμμεριζομαι την κατάσταση του , και ίχνος χαμόγελου δεν έχει σχηματιστεί στο πρόσωπο μου.
"Ναι καλα, λεγε τι θες να κανω.Ξέρεις , θελω να τελειώνω με τις βλακείες σου.Άλλωστε πρέπει να βρω και την Άννα." του λέω πολύ αδιάφορα.Δεν θέλω να παίρνει αέρα.
"Τι νομίζεις ότι θα σου πω έτσι απλά?Τόσο ευκολα σήμερα? Οχι , θα σε παρω αυριο τηλεφωνο και θα σου πω τι πρέπει να κάνεις.Ξέρεις, το πρώτο πράγμα που επιβάλλεται να έχει κανεί ένας έφηβος πριν γίνει 17."λέει και με κοιτάζει χαμογελώντας πονηρά."Τωρα παω για να διασκεδάσω και να βρω κανά γκομενάκι.Εσύ αν θέλεις πήγαινε με τους υπολοιπους ή κάνε οτιδήποτε άλλο που πιστεύεις ότι θα σε διασκεδάσει σε αυτό το πάρτυ.Το καλύτερο πάρτι της χρονιας"τονίζει και φεύγει χορεύοντας από κοντά μου.
Και ετσι, μενω μονη μου.Μόνη για το υπόλοιπο του πάρτυ.
[......]
"Στέφανο τον λένε.Πήγαμε για να χορέψουμε.Όλη την ώρα με κοιτούσε στα ματια.Αχ..αυτά τα ματια του"μου λέει η Άννα καθώς κουνάει έντονα τα χέρια της για να δώσει έμφαση στα λεγομενα της.
YOU ARE READING
10 Things To Do Before 17
Teen Fiction"Και αν χάσεις..."πλησίασε και άλλο κοντά μου , μικραινοντας την απόσταση μεταξυ μας. "Τι θα γίνει τότε?"ρώτησα σηκώνοντας ειρωνικά το φρύδι μου , προς το μέρος του. "Δεν θες να μάθεις."ψιθύρισε αισθησιακα μηδενιζοντας το κενό που μας χώριζε. Cove...