Κεφάλαιο 49

13.1K 1.4K 535
                                    


"Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάτι που πρέπει να μας πεις.Ξέρουμε ολοι τι εγινε.Ξερουμε ολοι ποσο μπασταρδα συμπεριφερθηκες."λέει ο Αντώνης με αδιαφορία στον τόνο της φωνής του και κατευθείαν τον κοιτάζουμε όλοι εκπληκτοι.Πόσο αναιδης...

Έχω βαρεθεί με αυτή την κατάσταση.Αισθάνομαι ότι βρίσκομαι στην μέση των γεγονότων και δεν μπορώ για κανέναν λογο να σώσω κανέναν.Θέλω να βοηθήσω τον Αλέξη , αλλα ο αδερφός του φαινεται τοσο απρόθυμος.Το παρατραβαει χωρίς λόγο και αυτό έχει κουράσει τον οποιονδηποτε.

Καταλαβαίνω ότι από την στιγμη που δεν ξέρει την αλήθεια είναι βαρύ το ότι έγινε αλλά για κανένα λόγο δεν μπορει να μιλάει ετσι και να συμπεριφέρεται με τέτοια αγένεια.

"Αντώνη τι λόγια είναι αυτά?"ακούω την κυρία Μάνια να ρωτάει ενω στην κυριολεξία βγαίνουν καπνοί από τα αυτιά της.Εγώ ριχνω μια ματια στον Αλέξη και μπορώ να καταλάβω ότι κρατιέται με νύχια και με δόντια ώστε να μην του απαντήσει.

Αν απαντησει στον αδερφό του , οι συνέπειες δεν θα είναι καθόλου καλές...

"Σκασε Αντώνη και απλά ακούμε.Για μια φορά στην ζωή σου κάτσε και άκου πριν βγάλεις μόνο σου ηλίθια συμπεράσματα."λέει επιθετικα ο Αλέξης και στην συνέχεια με ένα του βλέμμα δείχνει πως δεν θέλει να μιλήσει κανένας απολύτως.

"Λοιπον.Θα μιλήσω εγώ και δεν θα ακουστεί κανένας άλλος."λέει αυταρχικά και δημιουργείται ένα συνοφρυωμα ανάμεσα στα φρύδια μου από την ένταση της φωνής του.Πολύ άγριος...

Κάνει να ξεκινήσει ενώ μου ρίχνει μια ματια και μου φανερώνει ενώ χαμόγελο -γρήγορο , μόνο για να το δω εγώ και κανένας άλλος.

Τόσο υπέροχος.

"Όσο και να πονάει τον καθένα να το ακούσει αυτό , δεν έγινε τίποτα όπως νομίζετε.Η Μαρίνα ήταν απλά μια κοπέλα που εκμεταλλεύτηκε τον Αντώνη για να πληγώσει εμενα."λέει ενώ ουσιαστικά πετάει την πρώτη βόμβα και παίρνει την πρώτη ανάσα του για να συνεχίσει.Στα άλλη τρία μέλη της οικογενειας εχουν δημιουργηθεί φανερά ερωτηματα παρόλα αυτά δεν μιλανε.Κοιτάζουν με απορία και περιμένουν τον Αλέξη να συνεχισει να μιλάει.

"Μια από τις φορές που πηγαίναμε στα κλαμπ ,  την είχα συναντησει.Θυμάσαι τι κάναμε εκείνη την εποχή με τις γυναίκες που συναντούσαμε κάθε βραδυ Αντωνη. Εσύ βέβαια κάποτε σταματήσες."τονίζει και ρίχνει μια γρήγορη ματιά στον αδερφο του.Φαίνεται ότι αισθάνεται άβολα με τα λόγια αυτά που λέει.Είναι μπροστά οι γονείς του , και το να ξέρουν ότι τα αγόρια τους είναι  sex-machines δεν είναι και το καλυτερο.

10 Things To Do Before 17Donde viven las historias. Descúbrelo ahora