Τελειώνει την διήγηση με το τι συνεβει και νιώθω τις μπερδεμένες μου σκέψεις να τυρανανε το μυαλό μου.Παίρνοντας μια ανάσα πιέζω το χέρι μου ακομη περισσοτερο στο δικο του και σκέφτομαι οτιδήποτε μου είπε.
Ο Αλέξης από μια τόσο μικρή ηλικία ζούσε ουσιαστικά με λάθος τρόπο.Κάθε βράδυ πήγαινε σε κλαμπ και έκανε σεξ με οποιοδήποτε ελκυστικό κορίτσι έβρισκε μπροστά του.Για αυτό σίγουρα δεν φταιει ο ιδιος , ούτε και ο Αντώνης φυσικά.Οι μονοι που έχουν την ευθύνη προς το παρον είναι οι γονείς του.
Στην συνέχεια ένα κορίτσι από όλες αυτές , πήγε και τα έφτιαξε με τον αδερφό του.Ο Αντώνης δεν έβγαινε άλλο έξω και ο Αλέξης πήγαινε μόνος του , να συνεχίσει την δουλειά του.Μια μερα γυρισε σπίτι πιωμενος , και ειδε μια από τις κοπέλες που είχε κάνει σεξ να κάθεται δίπλα στον αδερφό του και ξαφνικά να έχει γίνει και η σχέση του.
Απλά τραγικό.
Πηγαίνει στο δωμάτιο του και μετά από λίγο μπαίνει αυτή , χωρις να χασει καθολου χρονο παραπλανει τον Αλέξη και ξέροντας ότι σε λιγο θα την αναζητήσει τόσο ο Αντώνης οσο και οι γονεις του , κανει σεξ μαζί του.Το κόλπο της , πάει όπως πρέπει και έτσι με λίγα λόγια διαλύεται η οικογένεια τους.
Διαολε.
Τόσο σατανική.
Αν την είχα μπροστά μου θα της έβγαζα το μαλλί τρίχα-τρίχα και θα την έριχνα σε ένα δωμάτιο με λιοντάρια για να την φάνε.Σίγουρα δεν θα γλίτωνε από τα χέρια μου.
Κουνάω το κεφάλι μου και μπερδεμένη με την κοπέλα , προσπαθώ να βρω τρόπο να την δικαιολογήσω.Τίποτα ομως , καμία μου σκέψη, δεν ταιριάζει ως δικαιολογία στον νου μου.Η πράξη της ήταν τόσο εκδικητική και ανώφελη.
"Τι σκέφτεσαι μωρό μου?"ακούω τον Αλέξη να με ρωτάει ενω νιώθω τις πεταλούδες να επιτειθονται στην περιοχη του στομαχιού μου.Μόλις με είπε μωρό του?
"Ε-εγω...να...εγω..εννοώ."λέω ενώ σωστές προτάσεις δεν μπορούν να σχηματιστουν στο μυαλό μου.Νιώθω τις παλάμες μου να ιδρώνουν μόνο και μόνο που με αποκάλεσε έτσι...
"Απλά σκεφτόμουν για ποιο λόγο κάποια -της μιας βραδιας- μπορεί να γίνει τόσο εκδικητική.Αν την είχα μπροστα μου θα της είχα σπάσει τα μούτρα."λέω όταν ηρεμώ από τον τρόπο που με αποκάλεσε, ενώ το πρόσωπο μου παίρνει μια έκφραση αηδίας.Ακούω τον Αλέξη να γελάει και τον κοιτάω παραξενεμενα.
"Ποσό μ'αρέσει να σε βλέπω τόσο δυναμική."λέει και εγω τον τσιμπαω στο μπράτσο του."Πάντως φοβουμουν ότι ξέρεις , θα μου θυμωσεις και από οτι βλέπω, κάτι τέτοιο δεν έγινε.Ή μήπως κάνω λάθος?"ρωταει ενώ το γέλιο του έχει κοπεί πλέον μαχαιρι , και το ύφος του έχει μετατραπει σε ανησυχητικό.
ESTÁS LEYENDO
10 Things To Do Before 17
Novela Juvenil"Και αν χάσεις..."πλησίασε και άλλο κοντά μου , μικραινοντας την απόσταση μεταξυ μας. "Τι θα γίνει τότε?"ρώτησα σηκώνοντας ειρωνικά το φρύδι μου , προς το μέρος του. "Δεν θες να μάθεις."ψιθύρισε αισθησιακα μηδενιζοντας το κενό που μας χώριζε. Cove...