Κεφάλαιο 6

15.3K 1.7K 1K
                                    


"Έγινε κάτι?"ρωτάει χαλαρα ο Φίλιππος καθώς εδώ και λίγη ώρα,μένω να κοιταζω στον Αλέξη.Δεν παίρνω το βλέμμα μου απο πάνω του , αλλά ούτε και αυτός από εμένα.Είναι σαν να ανταγωνιζομαστε στο παιχνιδι "Ο πρωτος που θα κοιτάξει αλλού χάνει."

"Οχι, τιποτα.Πάμε να κάτσουμε"λέω τελικά μετά από λίγη ώρα.Καθώς κατευθυνόμαστε προς ένα μικρό τραπεζάκι για δυο, νιώθω το βλέμμα του να με καίει.Ναι,ειμαι σίγουρη ότι θα με σκοτώσει.Αλλά, δεν φταίω εγω.Εγώ το μόνο που θέλω είναι να μην μπούμε φυλακή εξαιτίας του.Όντως,η εμπειρία με τα γκραφιττι ηταν κάτι πρωτόγνωρο, αλλά δεν θέλω να μπω μέσα για αυτο τον λόγο και μόνο.

"Τι θα παρηγγειλεις?"με ρωτάει ο Φιλιππος διακοπτοντας με απο τις σκεψεις μου,καθώς ψάχνει στον κατάλογο.Καλά χαζό είναι αυτό το παιδί?Δεν έχει καταλάβει τίποτα?

"Βρες κάτι εσυ.Σε εμπιστεύομαι."του λέω άκρως φιλικά καθώς αυτή την στιγμη το τι θα παραγγείλω ειναι το τελευταιο πραγμα που με απασχολει.Αυτός, σηκώνει το βλέμμα του από τον τιμοκατάλογο και με κοιτάει.

"Και εγω σε εμπιστευομαι.Ξέρεις είναι παράξενο.Σε γνώρισα μόλις χθες,αλλά νομίζω είσαι πολύ καλό κορίτσι.Φυσικά , θέλω να σου ζητήσω συγγνώμη που σε διάλεξα ως "πληρωμή"για να μην μιλήσουμε στην αστυνομία.Αλλά πίστεψε με , δεν θα το κάναμε από την στιγμη που ήσουν εσύ μαζί με αυτόν.Ίσως να το εκμεταλλευτηκα καθώς ήθελα πολύ ένα ραντεβού μαζί σου.Συγγνώμη "λέει με γλυκό ύφος και βλέπω την μετάνοια στο πρόσωπο του.Μονο και μονο απο αυτο, τον συμπαθώ πολύ.Ποιο αγορι στις μερες μας ειναι τοσο γλυκο?

"Δεν σου κρύβω ότι στην αρχή φοβήθηκα λίγο,αλλά εντάξει.Τώρα μην σου πω ότι χαίρομαι που βγήκαμε."του λέω χαμογελαστά και αυτός βάζει το χέρι του πάνω στο δικό μου.Κοιτάζω τα μπλεγμένα χέρια μας και γουρλωνω τα μάτια μου.Τι στο καλό κανει?

Ένα μήνυμα διακόπτει αυτή την "τρυφερή" στιγμή ανάμεσα σε εμενα και σε αυτόν.Ευτυχως για εμενα.Θα ενιωθα τοσο αμηχανα αν έπαιρνα το χέρι μου , από το δικό του χωρίς λόγο.Θα ήταν λίγο αγενές , καθώς η κίνηση του-θέλω να πιστεύω- είναι άκρως φιλική.

Τον κοιτάζω στα ματια και απότομα τραβάω το χέρι μου από αυτόν.Χαμογελάει.Καλό σημάδι.Βγάζω το κινητό μου από την τσέπη μου και το ανοίγω.Εύχομαι να μην είναι μηνυμα απο την μαμα μου,που μου λέει να πάω σπίτι αμέσως.Παίρνω μια βαθιά ανάσα και το ανοίγω.

Απο:Τελειότητα
Πες του να πάρει τα κουλά του από πάνω σου , μην του κόψω και αυτά και κάτι άλλο.
Όσο για εσενα θα τα πούμε.

10 Things To Do Before 17Kde žijí příběhy. Začni objevovat