Κεφάλαιο 31

12.5K 1.4K 718
                                    

Σκυβει το κεφάλι της και την βλέπω να δαγκώνει τα χείλια της.Σίγουρα σκέφτεται αν πρέπει να μου πει τι είδε στο σπιτι του Αλέξη η απλά να το αφήσει να περάσει έτσι.Από την αντίδραση της μπορώ να φανταστώ ότι αυτό που θα ακούσω δεν θα μου αρέσει καθόλου.Άλλωστε,δεν θέλω και πολύ προσπαθεια για να βάλω τις σκέψεις μου σε σειρα και να καταλαβω τι έγινε.

"Άννα.Πες μου."απαιτώ ενώ κάθομαι καλύτερα πάνω στο κρεβάτι ακουμπώντας στον ροζ τοίχο του δωματίου.Το αθώο κοριτσάκι που ζει σε ένα ροζ παραμυθένιο κόσμο , και πιάνεται κορόιδο των άλλων.Μπράβο σου Ίρις...

Σηκώνει το βλεμμα της από το πάτωμα και βλέπω τις σκέψεις της να αποτυπώνονται στα ματια της.Γαμωτο σου Αλέξη...

"Με πόσες?"ρωτάω την Άννα καθως την βλέπω να δαγκώνει τα χείλια της.Προσπαθώ να την διευκολύνω για να πει κάτι που δυσκολεύεται να ξεστομίσει.

"Με πόσες τι?"ρωταει για να δει αν εχω καταλάβει όντως τι έχει γίνει.Δεν είμαι χαζή.Όσο και να το παίζω(χαζη😈) , ξέρω καλύτερα τι θα κάνει ο Αλέξης , πριν καν το σκεφτεί αυτός.Τον γνωρίζω τόσο καλά γαμωτο...

"Με πόσες ήταν Άννα."φωνάζω στην κυριολεξία ενώ νιώθω τα ματια μου να υγραινονται και την όραση μου να θολώνει.Ταρακουνιεται λίγο από τον τονο της φωνής μου αλλά στην συνεχεια παίρνει μια ανάσα.

"Η-ηταν με δυο.Όταν πήγα εγω και ο Ανδρέας εκεί ήταν δυο κορίτσια μαζί του.Όμως είχε σημάδια από ένα μωβ κραγιόν το οποίο δεν ήταν των κοριτσιών καθώς αυτές φορούσαν κόκκινο.Οποτε υποθέτω ήταν με τρεις ή και παραπανω. "λεει τελικα την ίδια στιγμη που ξεσπαω σε γέλια , ενώ ταυτόχρονα δάκρυα τρέχουν απο τα ματια μου.Νομίζω ότι το ψυχιατρείο θα γίνει το δεύτερο μου σπίτι..

"Ίρις.Ηρέμησε."μου λέει η κολλητή μου και με αγκαλιάζει.Ανταποδίδω παρόλα αυτά η αντίδραση μου παραμένει η ίδια.

Με χαϊδεύει στην πλάτη ενώ προσπαθεί να με ηρεμήσει.Μπροστά της βλέπει ενα κορίτσι που μόνο η Ίρις δεν είναι.Την ίδια στιγμη που πάει να μιλήσει πετάγομαι από πάνω της και κατευθύνομαι προς την ντουλάπα.

"Τι κάνεις?"με ρωτάει ενω με κοιτάει εξεταστικά με τα μάτια της.Ξεκάθαρα προσπαθεί να καταλάβει την συμπεριφορά μου.Εδώ ούτε εγώ δεν με αναγνωρίζω..

"Βρίσκω κάτι να βάλω για να πάμε σε κλαμπ.Θέλω να χορέψω και να διασκεδάσω."της ανακοινώνω ενώ με κοιτάει με ανοιχτό το στόμα.Σίγουρα δεν πιστευει τι της λέω.Γαμωτο, νιωθω τρελη.

10 Things To Do Before 17Donde viven las historias. Descúbrelo ahora