Βλέπω το μηνυμα και παρεξενεμενη σκέφτομαι το τι θα ήταν καλύτερο να κάνω αυτή την στιγμή.Θέλω να πω , πλέον είμαστε κάτι παραπάνω από απλοί φίλοι με τον Αλέξη , οπότε αν μάθει για την συνάντηση μου με τον Ανδρέα ισως σκεφτει οτι κατι τρεχει μεταξυ μας.Ειδικα αυτη την περιοδο της ζωης μου θελω ολα να πανε καλα οπότε ένας καυγάς με τον Αλέξη , θα ήταν κάτι δυσάρεστο για εμενα.
Από την άλλη , πρέπει να ξεκαθαρίσω τα πάντα με τον Ανδρέα ώστε να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις.Τον αγαπώ πραγματικά, και μου έχει λείψει αφάνταστα αλλά όλα τα συναισθήματα που με συνδέουν με αυτό το παιδί είναι μόνο φιλικά.Σίγουρα, όταν έτρεχε κάτι μεταξύ μας τον ήθελα πολύ , αλλά αυτα ήταν απλως ανόητες εφηβικές σκέψεις.
Αναστεναζω καθώς αφήνω τις σκέψεις να παίξουν ένα παιχνίδι κυριαρχίας στο μυαλό μου.Δεν ξέρω τι θα ήταν σωστό.Το μόνο που γνωρίζω είναι ότι θα ήταν πολύ καλύτερο να μην χαλάσω την σχέση που ανέπτυξα με τον Αλέξη.Πραγματικά, νιώθω ευτυχισμενη και άκρως ανήμπορη για να χαλάσω κάτι τέτοιο.
Αποφασίζω να πάρω μια δεύτερη γνώμη για όλη αυτή την κατάσταση που επικρατεί για να με βοηθήσει ένα από τα άτομα που σίγουρα με γνωρίζει καλυτερα από τον καθένα.
Πληκτρολογώ το τηλέφωνο της κολλητής μου και περιμένω να το σηκώσει.Ωω,έλα τώρα Άννα απαντά.
"Στον ύπνο σου με εβλεπες?"ακούω μια νυσταγμενη φωνή να έρχεται από το κινητό μου και χαρούμενη , που επιτέλους το σήκωσε την καλημερίζω.
"Δεν σε εβλεπα στον υπνο μου, αλλα σκεφτηκα οτι θα ηταν μια πολύ καλή ευκαιρία να έρθεις σπίτι μου για να σου πω τι έγινε με εμένα και τον Αλέξη χθες."τονίζω το όνομα του αγοριού καθώς την φαντάζομαι να ανακαθιζει στο κρεβάτι και γουρλωνει εκπληκτη τα ματια της.
"Τι εννοείς έγινε?Τι έγινε? Ποτέ ?Πώς ? Το κάνατε?"ακούω τις απανωτές ερωτήσεις να έρχονται από την κολλητη μου και γελάω με την παιδιαστικη συμπεριφορά της.
"Ηρέμησε.Και φυσικά δεν το κάναμε.Αυτο ελειπε."τονιζω καθως ακουω τον απογοητευμενο αναστεναγμο της κολλητης μου να ηχει στο αυτι μου."Ομως, κατι εγινε.Αλλα ,για να μάθεις περισσότερα θα έρθεις στο σπιτι μου για να μιλησουμε.Χρειάζομαι και την γνώμη σου σε κάτι."της λέω την ίδια στιγμη που εύχομαι από μέσα μου να δεχτεί.
"Ίρις , τι στο καλο έχει γίνει."ρωτάει έκπληκτη καθώς ειμαι σίγουρη ότι η αλλόκοτη συμπεριφορά μου της έχει προξενησει εντονα το ενδιαφερον.
KAMU SEDANG MEMBACA
10 Things To Do Before 17
Fiksi Remaja"Και αν χάσεις..."πλησίασε και άλλο κοντά μου , μικραινοντας την απόσταση μεταξυ μας. "Τι θα γίνει τότε?"ρώτησα σηκώνοντας ειρωνικά το φρύδι μου , προς το μέρος του. "Δεν θες να μάθεις."ψιθύρισε αισθησιακα μηδενιζοντας το κενό που μας χώριζε. Cove...