"Σε κλαμπ , λοιπόν."επιβεβαιώνει η Άννα , καθώς μου ισιωνει τα μαλλιά.Μερικές τρίχες πετάνε και μας δυσκολεύουν αρκετά ώστε να βγει ένα άψογο αποτέλεσμα , παρολα αυτα , κανουμε τα πάντα για να τις φτιαξουμε.Αλλωστε , σήμερα θέλω να ειμαι πολύ ωραια.Θέλω να αξίζω την θέση δίπλα στον Αλέξη.Θέλω να περάσω όμορφα , και να είμαι ο εαυτός μου χωρίς να κάνω κάτι λάθος.Θέλω , να μην συμβεί τίποτα το απρόοπτο , όμως η διαίσθηση μου, μου υποδεικνύει ότι κάτι κακό θα γινει.
"Δεν θα συμβει τίποτα.Όλα θα πάνε καλά."λέει η Άννα προσπαθώντας να με καθησυχάσει , σαν να διάβασε τις σκέψεις μου.Φαντάζομαι η έκφραση μου , μαρτυρεί οτιδήποτε στριφογυρίζει μέσα στο μυαλό μου.Από την μικρή μέχρι την πιο μεγάλη ανησυχια.Μα , εγώ φταίω που θέλω να είναι όλα τέλεια?Το πρωτο μου ραντεβου με τον Αλέξη , με είχε κάνει άκρως παρανοϊκή πιστεύω.
"Κάτσε να σου φέρω την λακ."ανακοινώνει η κολλητή μου , καθώς πηγαίνει στο μπάνιο δίπλα στο δωματίο μου.Σε άλλη περίπτωση δεν θα έβαζα τίποτα πάνω στα ολοισια -πλέον- μαλλιά μου, ομως η υγρασία που υπάρχει , δημιουργεί σε αυτά ένα κυματιστο σχέδιο.Πόσο με εκνευρίζει οταν χαλάνε.
Όταν επιτέλους την φέρνει, αυτά κοκκαλωνουν και επιβεβαιωνομαι ότι δεν θα χαλάσουν για κανέναν λογο.Χαμογελαστή αντικρίζω την ολοκληρωμένη μου εμφάνιση στον καθρέφτη.
Τα μαλλιά μου είναι ισια ενώ ένα ελαφρύ βάψιμο συμπληρώνει το πρόσωπο μου.Απαλό ροζ χρώμα, στολίζει τα χείλη μου κάνοντας τα να φαίνονται ακόμα πιο σαρκωδη.Οι βλεφαρίδες μου , έχουν γινει μεγαλες -σαν ψεύτικες- με λίγη μονο μασκαρα.Αντιθετα το μεικ απ κάνει το πρόσωπο μου να φαίνεται πιο φωτεινό.
Το στενό γκρι φόρεμα έχει ένα άνοιγμα χαμηλά στο κάθε πόδι που φτάνει λίγο πιο κάτω από τον γοφο.Από την άλλη, 10ποντα τακούνια με κάνουν να φαίνομαι πιο ψηλή.Νομίζω , μου αρέσει ο εαυτός μου, αυτή την στιγμή.
"Είσαι πανέμορφη θα του αρέσεις σίγουρα."μου λέει η κολλητή μου καθώς μου πιάνει τους ώμους μου, για να με καθησυχάσει.Αν και ειμαι ικανοποιημένη με την εμφάνιση μου , νιώθω λίγο αβέβαιη για το αν θα του αρέσω.Θέλω αναμφισβήτητα να με βρει όμορφη και η χαμηλή μου αυτοπεποίθησή δεν βοηθάει.
"Εντάξει."λέω απλά καθώς κοιτάζω μια τελευταία φορά τον εαυτο μου στο καθρέφτη και στη συνέχεια κατεβαίνω προσεχτικά τις σκάλες με σκοπό να μην βρεθώ κάτω με κάνα σπασμένο κεφάλι.Ναι , η σημερινή φορά είναι από τις ελάχιστες που φοράω τακούνια.Γενικά , ειμαι πιο αθλητικός τύπος .Θελω να πω , ποιος ο λογος να δυσκολεύομαι να μετακινηθω με τακουνια ενώ απλα παπούτσια με κάνουν να νιώθω πιο άνετα.Νομίζω , θαυμάζω τα κορίτσια που χειρίζονται τα τακούνια εύκολα , παρόλα αυτά δεν θα ηθελα ποτέ να ειμαι σαν αυτές.Απλά δεν μου κολλάει αυτή η εμφάνιση σαν καθημερινή.
VOCÊ ESTÁ LENDO
10 Things To Do Before 17
Ficção Adolescente"Και αν χάσεις..."πλησίασε και άλλο κοντά μου , μικραινοντας την απόσταση μεταξυ μας. "Τι θα γίνει τότε?"ρώτησα σηκώνοντας ειρωνικά το φρύδι μου , προς το μέρος του. "Δεν θες να μάθεις."ψιθύρισε αισθησιακα μηδενιζοντας το κενό που μας χώριζε. Cove...