Παίρνω μια ανάσα και με γρήγορη ταχύτητα ανεβαίνω τις σκάλες για να πάω σε ποιον άλλον?
Τον Ανδρέα, βέβαια.
Νομίζω ότι τώρα που τα πράγματα με τον Αλέξη , πάνε από το το καλό στο καλύτερο είναι η καταλληλη ευκαιρία για να ξεκαθαρίσω τα πάντα με τον Ανδρεα.
Άλλωστε, δεν πρόκειται να τον απομακρυνω.Τον αγαπώ πραγματικά απλα αυτή η αγάπη εχει στοιχεία φιλικού περιεχομενου και τίποτα αλλο.
Χτυπάω το κουδούνι και πριν καν προλαβω να παρω μια ανασα με σκοπο να αντλησω οση δυναμη πρέπει , η πόρτα ανοίγει.
Μωρέ μπράβο γρηγοράδα ο Ανδρεακος...
"Γεια σου Ίρις."λέει ενώ το πρόσωπο του , στολίζει ένα μεγάλο και άκρως αληθινό χαμόγελο.
"Χευυ."λέω απλά τραβώντας το τελευταίο γράμμα ως ένδειξη αμηχανίας.
Αν νιώθω άβολα με έναν απλό μου φιλο , τότε το χάσαμε το καράβι...
"Μπες μέσα.Μην στέκεσαι στην πόρτα."μου λέει ο Ανδρέας και εγω τον υπακούω.Απο την πορτα σοβαρη συζητηση δεν μπορει να γίνει άλλωστε..
"Δεν θα κάτσω πολύ.Ξέρεις, ήρθα απλά για να ξακαθαρισουμε κάποια πράγματα με σκοπό να μην δημιουργηθούν παρεξηγήσεις."τονίζω όσο ποιο αυστηρα μπορώ , προσπαθωντας να το παίξω σοβαρή και πίστη στις επιλογές μου.
"Σε ακούω."λέει ο Ανδρεας ενώ προσπαθεί να συγκρατήσει το γέλιο του.Μαλλον ,αυτη η συζητηση δεν δημιουργει αμηχανια μονο σε εμενα.
"Λοιπόν.Χθες όπως είδες ήμουν με τον Αλέξη , δηλαδή με λίγα λόγια το αγόρι που κάτι τρέχει μεταξύ μας.Γνωρίζω πολύ καλά ότι εμείς είχαμε μια περιεργη ειδους σχεση παλιά και ξέρω ότι ίσως να θέλεις να το συνεχίσεις αλλά πραγματικά λυπάμαι.Εγώ και εσύ Ανδρεα , δεν έχουμε μελλον.Νιώθω πολλά συναισθήματα για εσενα αλλά όχι τέτοιου είδους."τελειώνω ενώ ο Ανδρέας με κοιταει γελώντας.
"Τι βρίσκεις τόσο αστείο?"τον ρωτάω καθώς η συζητηση που θέλω να κάνουμε είναι σοβαρή.
Εκνευρίζομαι όταν οι άλλοι δεν το καταλαβαίνουν αυτό και συνεχίζουν τον χαβά τους, έχοντας ένα χαζό χαμόγελο κολλημένο στο πρόσωπο τους.
"Άκου Ίρις.Ξέρω πολύ καλά ότι είχαμε κάτι μαζί αλλά αυτό έχει τελειώσει και για εμενα."τονιζει και με προτρέπει για να πάρω μια βαθιά ανάσα ανακούφισης.Δεν θα ήθελα να έχω προβλήματα με τον Ανδρέα.Θα ήταν τελείως παράξενο αν ζητούσε σχέση από εμένα.
ESTÁS LEYENDO
10 Things To Do Before 17
Novela Juvenil"Και αν χάσεις..."πλησίασε και άλλο κοντά μου , μικραινοντας την απόσταση μεταξυ μας. "Τι θα γίνει τότε?"ρώτησα σηκώνοντας ειρωνικά το φρύδι μου , προς το μέρος του. "Δεν θες να μάθεις."ψιθύρισε αισθησιακα μηδενιζοντας το κενό που μας χώριζε. Cove...