Κεφαλαιο 21

14K 1.6K 1.1K
                                    

Αλέξης pov (yeahhh)

"Σε αγαπώ.Πολύ."τονιζει η Ίρις καθώς με καρφώνει με τα μάτια της.Την βλέπω να ντρέπεται και να σκύβει το κεφάλι της νωχελικά , κοιτάζοντας στο πάτωμα του σπιτιού.

"Και εγω."λέω και κατευθείαν τα ματια της φωτίζονται.Το βλέμμα της σηκώνεται και με κοιτάει.Μάλλον δεν το πιστεύει.Κακως..γιατί έγω λεω την αληθεια.

Οι γονείς της μας θαυμαζουνε και χαρούμενοι ρίχνουν ένα χαμόγελο ο ένας στον άλλον.Ο μπαμπάς της με κοιτάζει αρκετά αυστηρά καθώς με το βλέμμα που μου ρίχνει, με προειδοποιεί.Λογικά, θέλει να μάθει τις προθέσεις μου για την κόρη του.

Ωω, τις καλύτερες.Να την βάλω κάτω και να μην μπορεί να ξανασηκωθεί.Να ακούω τα βογγητά της και να ανάβω περισσότερο.Μόνο από την σκεψη νιώθω ήδη τον "μικρό Αλεξη"να επηρεαζεται.Βασικά τι μικρό?Καλύτερα "τεράστιο Αλέξη"...

"Τέλεια.Ευτυχώς που κατέβασα την κάμερα να σας έχω σε βίντεο, που ανταλλάζετε λόγια αγάπης."τονίζει η μητέρα της γελώντας και κλείνει την κάμερα που μας τραβαει τόση ώρα.Έθιμο της οικογένειας να έχει τα ζευγαρια σε τετοιες στιγμές.Μόνο που εγώ και η Ίρις δεν είμαστε ζευγάρι.Κάποτε όμως θα γινουμε.Όταν εγώ σταματήσω τις μαλακειες..

"Τι είναι αυτό?"ρωτάει η Ίρις δείχνοντας το εξογκωμα στο παντελόνι μου.Γαμωτο "τεραστιε Αλεξη".Τώρα μπροστά στους γονείς της , σου ήρθε να σηκωθεις?

"Νεαρέ μου.Τι πράγματα είναι αυτά?"ρωτάει ο πατέρας της φανερά εκνευρισμένος.Αν εγώ δεν φύγω σήμερα από εδω με κλοτσιές, τότε δεν θα ηρεμησει αυτος ο ανθρωπος.Εγώ φταίω όμως που η κόρη του είναι μια κουκλαρα και με αναβει?Η μήπως είναι δικό μου λάθος που ο άνθρωπος έχει τόσο λεπτό πόδι που μοιάζει με γυναικειο και έγινε εκείνο το λάθος στο τραπέζι?Τουλάχιστον ευτυχώς δεν ήταν δικό της.Οι τρίχες του ποδιού ήταν μεγάλες.Δεν θα άντεχα το μελλοντικό μου κορίτσι να έχει τρίχες.

"Δεν είναι κάτι.Κάνετε λάθος."λέω καθώς κατεβάζω την μπλούζα μου πιο κάτω.Η Ίρις έχει κοκκινησει.Παρόλα αυτά δεν παίρνει το βλέμμα της από εκεί πέρα.Λογικά της αρέσει..

"Τι λέτε να δούμε καμία ταινία στην τηλεόραση?"ρωτάει η μαμα της, αλλάζοντας το θέμα συζήτησης.Αυτή η γυναίκα είναι απίστευτα καλή.Λογικά από αυτην πήρε και η Ίρις..

"Μαλιστα.Να δούμε τι άλλο θα κάνουμε για αυτόν."λέει ο μπαμπάς της και μου ρίχνει μια αυστηρή ματιά.Αυτός ο τύπος , με τρομάζει.Δεν ταιριάζει με την υπόλοιπη οικογένεια.Ενώ εγώ κολλάω καλύτερα μαζί τους.

10 Things To Do Before 17Où les histoires vivent. Découvrez maintenant