Κεφάλαιο 41

11.3K 1.4K 505
                                    


Το κεφάλαιο ανέβηκε μισό  πριν γιατι το wattpad οταν το ανεβασα , το εσβησε😢😢Και ετσι αναγκάστηκα να το ξαναγραψω💓Καλή ανάγνωση...

Ο Αλεξης με ενα παγωμένο βλεμμα κοιτάει μια εμενα , μια το κορίτσι που βρίσκεται μπροστά μου.Επικεντρώνεται μετά από ώρα , σε αυτήν και η ματιά του μενει κολλημενη πάνω της.Η κοπέλα χωρίς να αντιδράσει, περιμένει την πρώτη κίνηση του Αλέξη.

Δίχως να ξέρω τι άλλο να κάνω, παρατηρώ την σερβιτόρα προσπαθωντας να καταλάβω ποια στο καλο είναι.Τα ξανθα μαλλιά της πέφτουν σε μπούκλες λίγο πιο κάτω από την περιοχή του στήθους και τα γαλάζια μάτια της σαν χάντρες κοιταζουν υπομονετικά τον Αλέξη.Τα χείλη της έχουν ανοίξει ελαφρώς και το ύφος της παραμένει μπερδεμένο.

Νιώθοντας πραγματικα άσχημα για την τωρινή μου εμφάνιση , ανακαθιζω πίσω στην καρέκλα μου.Αυτή η κοπέλα είναι πραγματικά όμορφη.Δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από καμία και άνετα θα μπορούσε να είναι ένα από τα πιο ακριβοπληρωμενα και πετυχημένα μοντέλα της Victoria's Secret.Αισθάνομαι τόσο μηδαμινή και ασήμαντη μπροστά της.

"Ίρις φεύγουμε."τονίζει ο Αλέξης με έναν άγριο τόνο στην φωνή του.Πετάει την καρέκλα του πίσω όταν σηκώνεται και στην συνέχεια χωρίς να τον νοιαξει οτιδήποτε άλλο χτυπάει με δύναμη την πόρτα του μαγαζιού.

Όλοι πελάτες κοιτάνε προς το μερος του , ενώ όταν ο ίδιος αποχωρεί το βλέμμα τους στρέφεται σε εμένα.Ντροπαλά κοιτάζω κάτω, και με μια τελευταία ματιά στην σερβιτορα φευγω με γρήγορα βήματα από εκεί μέσα.

Θεέ μου , τι ντροπη.

Ψάχνω στο παρκινγκ τον Αλέξη και αγνοώντας το οτιδήποτε μπορεί να μου αποσπάσει την προσοχή , τρέχω σε αυτόν όταν τον βρίσκω.

"Τι στο διάολο ήταν αυτό Αλεξη?"ρωτάω άκρως εκνευρισμένη και τον πλησιάζω ενώ νιώθω τα νευρα μου , να βγαίνουν πάνω από το κεφάλι μου.

"Ιρις.Σταματα."τον νιώθω να με προειδοποιεί και αυτόματα χωρίς να μπορώ να κανω καμία άλλη κίνηση πηγαίνω όλο και περισσοτερο κοντά του και κάνω μια κινηση που δεν περίμενα ποτέ ότι θα πραξω.

Τον χαστουκιζω.

Το χέρι μου χωρίς ιδιαιτερη σκέψη βρίσκεται με ευκολία πάνω στο μάγουλο του και νιωθοντας τον εκνευρισμό μου να υπερισχυει , αισθανομαι το απαλό του δέρμα πάνω στο δικο μου.

Μόλις κάνω αυτή την κίνηση κλείνω αυτομάτως τα μάτια μου και ο ηχος που ακούγεται με κάνει να καταλάβω ότι δεν ήταν τίποτα αλλο , παρα ενα αρκετά δυνατό χαστουκι.

10 Things To Do Before 17Where stories live. Discover now