Szikra II/4.

383 14 0
                                    

Csütörtök este nyolckor a bárban ültem, és koktélt rendeltem. Azért jöttem el, mert kíváncsi voltam Kade barátjára. Őrültségnek tűnt, de kezdtem hinni a szavaiban, ami szerint jót tenne nekem egy ismeretlen, akivel szexelhetek. A második ital után már biztos voltam benne, hogy kell valaki, aki egy alapos dugással kiveri a fejemből a sok ostobaságot. Mintha csak végszó lenne, két szexi pasi állt meg az asztalom mellett.

Az egyikük magas volt, szép, zöldesbarna szemekkel, érzéki ajkakkal, és olyan tökéletesen szimmetrikus arccal, mintha csak egy divatmagazin címlapjáról lépett volna le, csak ma este, csak nekem. Ráadásul úgy is öltözködött: szürke pólót viselt és farmert, egy sötétkék zakót, aminek az ujját a könyökéig felhajtotta. A csuklóján egy vastag bőr karkötő, ami még vagányabbá tette a megjelenését. A másik fiú szeme csupa titokzatosság, de a pillantása úgy ragyogott, mint egy fényes csillag a hideg, sötét égbolton. Fiatalabbnak tűnt, mint a másik, a bőre arany színe keleti vonásokról árulkodott. Le mertem volna fogadni, hogy bár a szemében az éjszaka titkos ígéretét hordozza, napsugár illata van.

- Szia. Te vagy Lou? - kérdezte a sötét angyal.

- Ha nem az lennék, erre a kérdésre akkor is igent válaszolnék nektek – feleltem nevetve. Nagyszerű, a koktél hamar elkezdett hatni, hiszen dél óta semmit nem ettem.

- Leülhetünk? Kade barátai vagyunk. Ő Nadhir, én meg Elden – mutatkozott be a magasabb szépség.

Bólintottam, és kicsit arrébb húztam a táskámat meg a kabátomat.

- Örülök, Elden – nyújtottam felé a kezem, majd Nadhir felé fordultam.

- A barátaimnak csak Nad – mondta és megszorította a kezem.

Leültek a két oldalamra, és vissza kellett fognom magam, mielőtt megkértem volna őket, hogy csináljunk egy közös szelfit.

- Kade csak később tud jönni, közbejött neki valami – magyarázta Nad és leintette a pincért. - Te kérsz valamit?

Határozottan megcsóváltam a fejem.

- Köszi, talán később. Ez a koktél olyan, mint valami jól álcázott méreg. Itatja magát, aztán meg...

- Aztán totál részeg leszel – fejezte be Nad vigyorogva.

- Ja, olyasmi - dünnyögtem magamba, amíg rendelt maguknak egy-egy sört.

Elden felé fordultam, kettejük közül ő volt a csöndesebb. Ahogy a fejét a karjára támasztotta az asztalon, be kellett ismernem, hogy szép keze van hosszú, vékony ujjakkal. Talán ő lenne az, akire Kade gondolt? Vele kéne lefeküdnöm? A gondolat csábító volt, túlságosan is. A bal oldalamra fordultam, Nad éppen hevesen flörtölt a felszolgálólánnyal, aki ezt abszolút nem vette zokon. Nem tudtam emiatt hibáztatni. A fenébe, hol van már Kade? El kell árulnia, hogy a két szexi közül melyik lehet az enyém.

- Hogy találtatok meg? - kérdeztem végül.

- Kade azt mondta, hogy egy csinos lányt keressünk – Nad szeme elragadóan csillogott, olyan volt, mintha megállás nélkül képes lenne tenni a szépet a lányoknak.

- Valójában azt mondta, hogy hosszú, barna hajad van – felelte Elden komolyra fordítva a szót. - Mivel két ilyen lányt láttunk, végül a szebbet választottuk.

Úgy kuncogtam, mint egy tinilány.

- Fiúk, ti túl kedvesek vagytok hozzám.

Közben megérkezett a rendelésük, a pincérnő a szempilláit rebesgetve pakolta le az italokat és egy hatalmas fagyi kelyhet.

Összeforrt SzilánkokWhere stories live. Discover now