Aznap estére beszéltük meg Eldennel az úszást, és még volt két órám odaérni az uszodába. Haza buszocskáztam, ettem néhány falatot, majd hallottam, hogy rezeg a telefonom. Kade-től kaptam üzenetet, és gyorsan az olvasásra léptem.
„Azon gondolkoztam, hogy megismételhetnénk a szombat reggel történteket valamikor."
Nem kell tudnia, hogy mekkorát dobbant a szívem, amikor elolvastam az SMS-t. Vigyorral az arcomon írtam meg a választ:
„Nagyon unatkozhatsz, ha ilyenek jutnak eszedbe."
Nem sok idő telt el, mire újra pittyegett a telefonom. Aaron éppen kijött a konyhába narancsléért, úgyhogy igyekeztem visszafogni magam, és nem úgy rávetni magam a készülékre, mintha valami megszállott lennék.
„Valójában tanulok. Illetve, ez volt a terv, de ha a szobámban vagyok, folyton elképzellek az ágyamon... ruha nélkül. Segítség, meg fogok őrülni!"
„Tudod, tanulhatnál a nappaliban is, ott egyébként sokkal világosabb van. Mit tanulsz? Hogyan csábítsunk el egy lányt SMS-ekkel?"
„Szerintem ilyen témában nincs szükségem tanulásra."
Mekkora egoista, mondtam már? Nem válaszoltam neki, inkább készülődtem az uszodába. Éppen a törölközőmet pakoltam be a táskába, mikor Aaron megállt a nyitott ajtómnál.
- Mi volt ma a kórházban? - érdeklődött, miközben valami chipset majszolt.
- Semmi különös – feleltem, és folytattam a pakolászást.
- Szoktál találkozgatni Kade-el?
- Igen, előfordult.
- Csak azt akarom mondani – vette komolyra a hangsúlyt -, hogy többet nem fogok beleszólni, kivel barátkozz.
Halvány mosoly suhant át az arcomon, miközben felé fordultam.
- Nem mintha eddig hallgattam volna rád – jegyeztem meg kissé csúfondárosan, mire Aaron próbált szigorú arcot vágni, de feleslegesen. Elnevettük magunkat, és egy pillanatra átsuhant a gondolat az agyamban, hogy talán kérhetnék tőle tanácsot Kade-ről. „Figyelj Aaron, az normális, ha egy meleg pasi felizgul egy meztelen nő látványától?" Nem... Vagy mégis?
- Aaron, kérdezhetek valamit? - megfontoltan ejtettem ki a szavakat, vigyázva a megfogalmazásra. - Te... voltál lánnyal? Tudod, úgy, mielőtt rájöttél volna, hogy más vagy?
Aaron egy pillanatra abbahagyta a rágcsálást, és beljebb lépett a szobámba, mintha a folyosón bárki meghallhatná, amit mond. Esküszöm, még öt centivel beljebb is hajtotta az ajtót. Kinyitotta a száját, aztán gyorsan össze is csukta, mintha nem tudná, hogy kezdjen hozzá.
- Képzeld el azt, hogy tini vagy, mindenki meg akarja mondani, hogy mi a helyes, miközben te úgy érzed, hogy megfojtanak a szabályok, a hülye felnőttek teljesen rád szálltak, és az egész világ kezd az agyadra menni.
- Oké, eddig meg van – vigyorogtam, majd leültünk egymás mellé az ágyam végébe.
- A középiskolában minden haverod arról beszél, hogy hány lány bugyijába jutott már be. Tudod, hogy ez egy titkos dolog, hogy a szüleid nem örülnének, ha kiderülne, ezért te is ki akarod próbálni. Megteszed, csakhogy be tudj szállni a piszkos beszélgetésekbe, azt hiszed, minden a legnagyobb rendben, és hogy a szex tökéletes. De a lányokat néhány nap után ejted, mert semmit nem érzel irántuk. Aztán látsz képeket meztelen férfiakról... és... hát sokkal jobban felizgat az egész, mintha egy gyönyörű, élő és lélegző ruhátlan nő állna előtted. Elmész a boltba, véletlenül az eladófiún felejted a tekinteted... Elképzeled, hogy együtt vagy vele, és mikor tényleg megtörténik, az első gondolatod: „ja, hát ezért mondja mindenki, hogy a szex milyen csodálatos dolog, eddig nekem miért nem tűnt fel?"
YOU ARE READING
Összeforrt Szilánkok
RomanceMikor betoppant az életembe egy régi és egy új barát, eljött az ideje, hogy végre abbahagyjam az első nagy csalódásom okozta sebek nyalogatását. Az egyikük kedves, kivételes énekes, akiért a csajok odavannak attól a pillanattól kezdve, hogy megjelen...