Szombat délután volt, éppen kávét főztem, miközben a kedvenc sorozatunkból néztünk részeket Lizzel. A popcorn már elfogyott, és mivel egyre többet ásítoztam, úgy döntöttem, itt az ideje, hogy feldobjam magam némi koffeinnel. Előző nap felléptem a Never Died-al, és utána még Kade-hez is beugrottam, hogy kiszedjem a varratait. Csöndes volt, még csak nem is piszkálódott velem. Azt hiszem bűntudata volt Elden miatt, és mély hallgatással sújtotta magát. El tudom képzelni, mennyire rossz lehetett ez neki, hiszen így nem bosszanthatott. Éjfél körül hazaértem, de nem tudtam azonnal elaludni, és később, mikor az álmok mezsgyéjére léptem, újra rémálom gyötört. Aaron és Jared aznap reggel indultak el egy közösen eltöltendő hosszú hétvégére, tehát áthívtam a barátnőmet egy kis filmezésre. A valódi okom az volt, hogy nem akartam egyedül lenni. Sosem félem a sötétben, most mégis olyan rossz érzés kerített hatalmába, hogy úgy döntöttem, még az uszodába is elmegyek este, csakhogy minél kevesebbet kelljen egyedül maradnom otthon.
- Mi újság a nagyfiúkkal? - kérdezte Liz, amikor visszatértem hozzá a bögre kávémmal, és leültem mellé a kanapéra.
- Úgy látszik, kibékültek – mondtam, és elgondolkodva kevertem néhányat a kiskanállal. - Azt hiszem, megoldják. Kezdésnek nem is rossz, hogy eltöltenek kettesben néhány napot egy luxusszállodában.
Liz bólintott, de láttam az arcán, hogy még más kérdés is motoszkál a fejében.
- Mi a helyzet Oliverrel?
Lassan fújkáltam a kávémat, mert túl meleg volt, hogy beleihassak. Vagy csak húztam az időt, mert nem tudtam, mit válaszoljak erre a kérdésre?
- Együtt énekelünk, és ennyi – böktem ki végül rövidre zárva a szót.
- Na és Kade?
- Kade meleg, ha nem tudnád – fordultam felvont szemöldökkel Liz felé. - Nem tudtad?
Barátnőm rántott egyet a vállán, mintha ez az „apróság" megemlítést sem érdemelne.
- Ő nem olyan, mint az apukáid. Van benne valami eszeveszett kötetlenség – Liz magához ölelte az egyik díszpárnát és a semmi bámult, mialatt próbálta érthetően kifejezni magát. - Könnyen el tudom képzelni, ahogy eljátszadozik egy nő testével.
Ebben volt valami. Kade minden élővel és mozgóval imádott szórakozni. Arcom grimaszba rándult, ahogy beleittam a forró kávéba. Ha visszagondolok, egyre többet járt az eszemben Kade, miközben Oliverrel sikerült a kapcsolatunkat lehorgonyoztatni a barátság csendes vizén. Kezdtem magam egy komolytalan tininek érezni, és az sem segített rajtam, hogy folyton folyvást eszembe jutott egy csodálatos test, ahogy a záporozó víz alatt áll a párás fürdőszobában, és kényezteti magát.
- Kade pénzért fekszik le másokkal - jelentettem ki hirtelen, és Liz majdnem belefulladt a kólájába.
- Micsoda? - kérdezte két köhögés között.
- Jól hallottad – mondtam bátrabban.
- Ezt eddig miért nem említetted? - a szája felfelé görbült, és biztos voltam benne, hogy ezek után még inkább rajongani fog Kade-ért.
- Nem tudom, azt akartam, hogy először megismerd.
- Messze áll tőlem az, hogy előítéletes legyek.
Ezzel nem tudtam vitatkozni, kevés olyan nyitott és őszinte ember volt a földön, mint Liz.
- Tudom, de mesélj inkább arról, akivel ma este fogsz találkozni.
- Nekem nincsenek olyan izgi pasi ügyeim, mint neked – kezdte, de aztán elmesélte, hogy a titkos rajongóját a gyakorlati helyén szedte fel, és hogy egy gyógytornászról van szó. Megnéztünk még egy részt a sorozatból, és szomorúan vettem tudomásul, hogy Liznek indulnia kell készülődni, ha nem akar elkésni a randijáról. Miután lelépett, még egy órát próbáltam otthon lefoglalni magam, majd bevillant egy nagyon buta ötlet, és mire észbe kaptam, már Kade számát hívtam.
YOU ARE READING
Összeforrt Szilánkok
RomanceMikor betoppant az életembe egy régi és egy új barát, eljött az ideje, hogy végre abbahagyjam az első nagy csalódásom okozta sebek nyalogatását. Az egyikük kedves, kivételes énekes, akiért a csajok odavannak attól a pillanattól kezdve, hogy megjelen...