Omdat dit niet voor niks een Drarry verhaal is, en omdat jullie erom gevraagd hadden, hier is weer een hoofdstukje met Drarry. Veel leesplezier.
-Harry's p.o.v.-
Ik werd wakker en zette gelijk mijn bril op, zodat ik om me heen kon kijken. Eigenlijk had ik maar één om te willen kijken, en dat was de jongen die in Ron zijn bed lag, de jongen met de naam Draco Malfoy.
Ik keek een tijdje naar Draco, maar na een tijdje vond ik het genoeg geweest. Ik liep naar de badkamer en vulde een glas met water, om het vervolgens over Draco heen te gooien.
"Hmm... Harry!" Gromde Draco kwaad toen ik het water over hem heen gegooid had.
"Je houdt van me!" Riep ik geamuseerd als antwoord op Draco.
"Hmm... Ja, inderdaad, maar kun je me gewoon..." Draco gaapte "Laten slapen..." Vervolgde Draco, alsof hij veel moeite moest doen om te praten.
"Hoe graag ik dat ook zou willen, moeten we toch ontbijten. Of wil je zonder ontbijt naar de lessen toe?" Zei ik zo serieus mogelijk. Draco's ogen sprongen in een keer open.
"Lessen? Waar heb jij het nou over?" Hij keek me grinnikend aan, waardoor ik in de war raakte.
"Huh? Wat, wat bedoel je?" Vroeg ik niet-begrijpend wat Draco had gezegd.
"Ik bedoel dat ik veel liever hier blijf, knuffelen met mijn vriendje." Zei Draco alsof het het aller logischte ter wereld was.
Hoe graag ik ook hier zou willen blijven en knuffelen met Draco, het kon niet, ik had al een te grote achterstand opgelopen doordat ik naar Azkaban gestuurd was.
"Je weet dat dat niet kan toch, Dray?" Vroeg ik waarna hij met zijn ogen rolde.
"Voor een keer maakt dat toch niet uit?" Vroeg hij op een heel schattig stemmetje, waardoor ik gelijk zin had om toe te geven, maar ik moest sterk zijn, ik moest naar de lessen.
"Dray, je weet dat ik achterloop." Zei ik hopend dat hij zou stoppen.
"Ik help je wel dan. Alsjeblieft blijf hier?" Zei hij waarna hij me heel verdrietig aankeek, waardoor ik gelijk medelijden had met hem.
"Ugh, oke ik blijf wel." Zei ik maar, omdat ik wist dat ik toch niet zou winnen. Draco keek me blij aan en klopte op het bed als teken dat ik bij hem moest gaan zitten.
Toen ik zat trok Draco me in een knuffel waardoor ik over hem heen lag, en ik zijn buikspieren goed kon voelen, ook al lag er een laken tussen ons. Snel had ik mijn hoofd op zijn borst neergelegd, waarna ik hem hoorde grinniken. Ik hoopte dat dit moment nooit zou eindigen, het voelde zo goed om met de jongen die mijn hart bezat te knuffelen.
Ik voelde twee ogen naar me kijken waardoor ik opkeek, en twee grijze ogen zag, de twee grijze ogen keken niet in mijn ogen maar er net langs, naar mijn blote rug. Een lachje begon rond Draco zijn lippen te spelen toen ik twee warme handen op mijn rug voelde die langzaam op en neer bewogen. Ik sloot genietend mijn ogen, en schoof iets naar boven met mijn lichaam zodat mijn mond ter hoogte van zijn mond was. Snel drukte ik mijn lippen tegen die van Draco aan, de plek waar mijn lippen hoorde. Ik voelde Draco's lippen langzaam tegen die van mij aan bewegen. Ik begon meer te willen, meer dan dit, meer gevoel. Ik likte met mijn toch Draco's onderlip vragend om toestemming, waarna ik zachtjes op zijn onderlip beet. Ik hoorde Draco een zachte kreun laten, waardoor zijn mond verder openging en ik mijn tong in zijn mond kreeg. We vochten om dominantie en ik liet Draco winnen. Hij verkende mijn mond helemaal. Het voelde zo goed dat ik ook een kreun niet kon onderdrukken.
Na een tijdje moesten we stoppen door gebrek aan zuurstof.
"Dit. Moeten we vaker doen." Hijgde ik nog steeds moeite hebbende om adem te halen.
"Je hebt helemaal gelijk." Hijgde Draco, zijn pupillen waren groter geworden en lust was te zien in zijn ogen. Bij mij was het waarschijnlijk niet veel anders, en dat ik alleen in een onderbroek was en Draco ook maakte het er niet makkelijker op.
"Kun je het zien?" Vroeg Draco mij waardoor ik op schrok uit mijn gedachte.
"Ja, ik kan het zien." Antwoordde ik, een beetje beschaamd.
Plotseling greep Draco me beet en legde me naast hem op het begin plaats van op hem.Sorry sorry sorry dat het zo lang heeft geduurd! Maar ik had een shitlode van gedachtes en ik kon helemaal niks eigenlijk de afgelopen dagen. Vandaag dus dat ik dit publiceer ben ik jarig, maar ook daardoor heb ik niet kunnen uploaden. Wat zal ik in het volgende hoofdstuk doen?
JE LEEST
Drarry on top! GESTOPT ❌
FanfictionEen Nederlands Drarry/ Snirius/ McGumbledore verhaal... De namen zijn in het Engels, mijn eerste HP fanfictie, Misschien dat ik hem als ik het verhaal af heb ga vertalen naar het Engels... Ik hoop dat je het leuk vindt! Highest ranking: #327 in fan...