A/N en tag

206 7 4
                                    

Hey ik had beloofd een reden te geven voor mijn hele lange afwezigheid, en nu eindelijk ben ik er klaar voor.

*warning! Shocking content!*

https://www.instagram.com/p/BVQTcBSAp-2/

Die link^ verwijst naar een roleplay account van mij. Dat is mijn verhaal, het is in het engels dus als je dat niet goed kan moet je me een berichtje sturen als je wilt weten wat er staat. Ik moet je wel waarschuwen, het is niet vrolijk, het gaat over hoe ik mijn depressie heb gekregen en nog meer.

Ik ben dus ongeveer een half jaar offline geweest omdat mn iPad waarmee ik schreef was afgepakt. Maar ik had mn laptop nog, waarom heb ik daar niet mee verder geschreven?

Ik wilde zo graag schrijven voor jullie, maar ik kon het niet.

Mijn depressie had een hele vervelende come-back gemaakt terwijl die nooit weg is geweest. Ik voelde me zo klaar met het leven..

Ik deed examenjaar, dus moest ik me echt even heel goed concentreren op school. Woensdag eindelijk de uitslag! Jeej! 🎈 en dan hopelijk eindelijk klaar met deze school.

Ik had besloten dat ik gewoon een tijd lang "rust" nodig had, nou ja, rust is wat anders. Maar ik moest gewoon wat dingen laten vallen om later weer op te pakken. Jammer genoeg zat Wattpad daarbij.

Er is veel gebeurt, ik ben 16 geworden op 16 mei, ik heb nieuwe dingen ontdekt over de plaats waar ik woon, maar ook over mezelf. Ik heb een baantje gekregen.

En zo kan ik echt nog een hele lange lijst maken, maar dit is echt het belangrijkste voor jullie om te weten.
Willen jullie weten hoe het nu met me gaat, dan mogen jullie natuurlijk altijd een bericht sturen, en ook als je gewoon normaal wilt praten.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

En dan heb ik nu nog een tag, want ja, logica.

1. Nickname
Llamacorn en Unicorn  (want wat valt er van Enya te maken?)

2. Eye color
Grijs met af en toe blauw. Meestal storm grijs.

3. Hair color
Momenteel bruin (esspressobruin)

4. One fact about you
Ik heb ADHD en PDD-NOS, eigenlijk ADD maar dat wordt niet meer erkent.

5. Favourite colour
Groen en zwart vooral

6. Favourite place
Bij mn vriendinnen, en anders toch echt de pizzeria of kruidvat

7. Favourite celebrity
Tom Felton, Alan Rickman en Harry Styles

8. Favourite animal
Slang, uil of panter
Qua gewone huisdieren zijn t katten

9. Favourite song
Dat verschilt echt elke dag.

10. Favourite book
Harry Potter for sure, maar op nummer twee staat de hobbit (ik moet nog met de volgendeboeken verder)

Btw. Ik ga niemand taggen, ik ben daar te lui voor, en ik ken nuet echt iemand die deze tag nog niet gedaan heeft.

Drarry on top! GESTOPT ❌Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu