Bloody Hell

479 27 13
                                    

-Draco's Pov-
Ik werd wakker met de jongen van mijn leven in mijn armen, in een kamer met rood en goud. Ik weet niet precies meer wat er was gebeurt maar in elk geval weet ik wel dat er veel stress door was.
Langzaam kwamen alle herinneringen van gister weer naar boven drijven, en stapelde de zorgen zich op.
Zonder het echt door te hebben streek ik met mijn handen door Harry's haar waardoor hij wakker werd. Ik wist dat hij wakker was ook al hield hij zijn ogen angstvallig dicht, ik boog me iets over hem heen zodat mijn lippen zijn oor net niet aanraakten,
'Goeiemorgen Harry.' fluisterde ik zacht in zijn oor en als reactie krulde zijn mondhoeken iets naar boven.
'Goeiemorgen Dray.' Fluisterde hij slaperig terug. Ik zal het waarschijnlijk nooit toegeven maar man, wat hield ik toch van zijn stem, vooral in de ochtend als hij net wakker was.
'Harry, kom eens wat meer hier heen met je hoofd,' Fluisterde ik, bang om de andere wakker te maken 'dat zou ik heel erg op prijs stellen.' Hij lag met zijn hoofd precies bij mijn blaas, wat ik niet erg fijn vond.
Hij gaf geen antwoord maar schoof wel iets omhoog waardoor ik gelijk minder druk op mijn blaas voelde.
'Dank je, Har.' Ik drukte snel een kusje op zijn voorhoofd. Harry mompelde iets en even later kwam hij overeind.
'Har?' Vroeg hij terwijl hij een wenkbrauw optrok, wat ik erg sexy vond.
'Ja, Har. Jij noemt mij Dray, dus ik noem jou Har.' Legde ik wat ongemakkelijk uit.
Hij keek me nog even aan maar deukte daarna zijn lippen tegen de mijne aan. Onze lippen bewogen met elkaar mee, en het was een prachtig moment.
Jammer genoeg komt aan alles een eind en zo ook aan ons momentje. De gordijnen werden opengetrokken en een roodharige jongen keek verafschuwd en schuldbewust toe, het was Ron.
'Ik- ehhm... Ik wilde vragen of ehhm... Jullie wat stiller wilde zijn... We' -hij gebaarde met zijn hand naar Seamus, Dean, Neville en hemzelf- 'willen graag nog even- ehhm.. Verder slapen...' Zijn gezicht stond heel ongemakkelijk en dat begreep ik wel, ik keek opzij naar Harry, en hij zag er minstens even ongemakkelijk uit, we waren ook wel op heterdaad betrapt...
'Ja... Ehhm... Ja, jullie kunnen wel- ehhm... Verder slapen ja... Wij zullen wel- ehhm... Ja... Doei...' Zei Harry duidelijk beschaamd terwijl hij mijn hand vastpakte en me meenam, weg van de slaapzalen, weg van de Gryffindor common room.

-Ron's Pov-

Ik werd wakker van een vreemd geluid. Hoe meer ik wakker werd hoe harder het geluid klonk, ik opende langzaam mijn ogen en zag Seamus, Neville en Dean om mijn bed heen staan.
'Bloody Hell! Jongens! wat moet dat?' Riep ik half geschrokken.
'Kun jij tegen Harry en zijn Slytherin vriendje zeggen dat ze even stil moeten zijn? We proberen te slapen!' Sprak Seamus voor hun allemaal, sinds Harry en Draco een stel zijn spreken ze een stuk minder met Harry, waarschijnlijk omdat ze bang zijn voor Draco.
'Ja, ik zal het zeggen.' Antwoordde ik kortaf en geïrriteerd. Als ze iets tegen Harry willen zeggen kunnen ze dat toch ook zelf doen?

Drarry on top! GESTOPT ❌Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu