Dinah üzent a Csajok💕💎 csoportnak
Hey fent van még valaki?😁Olvastam a telefonom képernyőjét, de nem mertem felnyitni. Fél egy volt. Ha visszaírok Lolo tudni fogja, hogy hajnalig fent voltam és az nem lenne jó, ezért csak megnyomtam a lezáró gombot. Félre dobtam a mobilom az ágyra, ugyanígy a laptopom is és a nyitott ablakhoz sétáltam, ami az utcára nézett. Már kicsit hűvösebb volt a levegő kint és ahogy a csendes utcánkat néztem akaratlanul is feltörtek az emlékek. Hányszor álltam itt Laurenre várva? Pontosan innen lestem az ablakból az érkezését, alig 20 percre lakik mégis mindig egy örökké valóságnak tartott míg ideért. De most nem jött senki, az utca üres maradt, még a szomszéd macska nyávogását sem hallottam. A két tenyerem az ablaküvegre tapasztottam, hogy lehűtsem őket egy kicsit, aztán pedig visszasétálva az ágyamhoz az arcomhoz nyomkodtam őket. Baromi melegek tudnak lenni ezek a nyári esték, pláne ha ennyiféle érzelem ér.
Dinah üzent a Csajok💕💎 csoportnak
Mila tudom, hogy ott vagy ne szórakozz! 😒Francba... Talán vissza kéne írnom. De nem lehet csak így, hogy igen bocsi csak Lauren tumblrjét nézegettem. Már nem lehet erről beszélnünk sem a csoportban, sem máshol. Ez egy lejárt lemez, egy titkos történet aminek már vége.
"Szia Di 😘 bocsi csak nem akartam a csoportban beszélni..."
Végül ennyit írtam neki, amire persze jött a kérdés, hogy miért.
"Bonyi..."
Dinah üzenete:
"Mila ne csináld:c jól vagy?"
Én:
" Aha, nyugi 😁 te hogy hogy fent vagy még?"
Dinah üzenete:
"Megnéztem egy horror filmet és most nem tudok aludni 😂😂"Tipikus Dinah... Ott ültem az ágyamon az éjszaka közepén a telefonommal a mellkasomon és azon gondolkoztam elmondjam e neki amit tudok. Biztos voltam benne hogy nem adná tovább, vagyis nem voltam, nem teljesen. Mégis talán Dinah volt az egyetlen akivel hasonlóképpen jól meg tudtuk érteni egymást mint Laurennel. Dinah pontosan tudta mi történt köztünk és azt is hogy miért nem lehettünk együtt, de valamiért féltem tőle megkérdezni szerinte mi lenne a helyes.
Én:
Az nem jó 😱😱 de holnap úgyis tali, majd én megvédelek 😁 csak ezt az éjszakát bírd ki!😘
Dinah üzenet:
Haha 😃 oké Camila, de te meg mesélj! Mi az a bonyolult dolog, ami még ébren tart?Tudtam, hogy hülye vagyok és nem bírom ki, hogy ne osszam meg valakivel amit tudok. Talán elszúrtam, talán nem, de egy biztos, hogy segített...
Én:
Lauren...
Dinah üzenete:
Ahh tudtam 😁 megint van köztetek valami?
Én:
Bárcsak lenne...
Dinah üzenete:
Hm... Nem tudom ezt hogy értsem. Nagyon régen nem beszéltem vele ilyesmiről. Tulajdonképpen azt sem tudom, hogy van e most valaki aki tetszik neki:/
Én:
Hát pont ez az:c majdnem egy hónapja írt utoljára oda
Dinah üzenete:
Hova?😱
Én:
Megesküdtem, hogy nem szólok róla senkinek... Különben meg ezt nagyon elrontottam igaz?:c mármint ami köztünk volt Laurennel
Dinah üzenete:
Hát Mila... Én megértelek. Nem tudom mit csinálnék a helyedben, szerintem nem szúrtad el, még változtathatsz
Én:
Félek...
Dinah üzenete:
Én is😱 a texasi láncfűrészestől 😂Nem kezdhetem megint előröl ezt. Én már döntöttem, vagyis mások döntöttek helyettem. Igen, szeretem Laurent még mindig, de talán ő tovább lépett már. Egy hónap hosszú idő, ki tudja mit gondol azóta. Nem akarok ezzel feszültséget kelteni a bandában, jobb, ha elfelejtjük.
Én:
Jól van Dinah😂 menj inkább aludni és legközelebb ne nézz horrort!
Dinah üzenete:
De akkor nem akarsz erről beszélni?:c
Én:
Nem 😊 és felejtsd is el! Jó éjt! 😘Kikapcsoltam a netet a telefonomon és hátra dőltem az ágyamon, abban bíztam hátha elnyom az álom és mindent elfelejtek vagy mire reggel felkelek Lauren itt fog feküdni mellettem, mint azon a turnén, amikor két hónapig minden reggel mellette ébredtem. De hiába, a fejemben cikáztak a gondolatok, nem hagyott nyugodni a csend, a kezem már nyúlt volna a laptop felé, hogy tovább olvassam a lány gondolatait, aki mindennél többet jelentett nekem.
Megint az ölemben vettem a gépet, vegyes érzéseim voltak a folytatással kapcsolatban. Egyrészt féltem és izgatott voltam, másrészt nyugodt hogy éjszaka van, senki nem zavarhat.
Azzal a márciusi bejegyzéssel akartam folytatni amit utoljára kezdtem el, de amint a szemem egy szócskára tévedt azonnal gombóc gyűlt a torkomba. Tudtam, hogy ezek fájó emlékek maradtak Laurennek a mai napig, ezért pár pillanatig haboztam is az olvasásával. A múlt már csak múlt, nem tudok rajta segíteni vagy változtatni akármennyire is akarok, pedig hányszor szerettem volna... Tudom, hogy Lauren is szerette volna bármennyire is azt mutatta, hogy rendben van ez így. De utólag visszagondolva talán ez is segítség volt a kapcsolatunkban, talán Austin segítettél abban hogy együtt legyek Laurennel. Hülyén hangzik, de így van.Sorry for late guys:( nagyon szégyellem magam miatta, volt dolgom nem kevés, de nem akarok semmire sem hivatkozni. Láttam, hogy kaptam díjat/díjakat, ki fogom tenni ide és nagyon köszönöm szépen mindenkinek! ☺️❤️
Ha van véleményetek a részről vagy bármiről nyugodtan osszátok meg velem! 😉
Puszi/Pacsi/ölelés! 😘
YOU ARE READING
Üzenetek Neked [Camren] (Befejezett)
Fanfiction"Az üzenetek amiket soha nem küldtem el neked, mert úgy gondoltam jobb lesz ha megszabadítalak a tehertől. A szavak melyek örökre kimondatlanok maradnak, a mondatok melyekre csak túl későn derülhet fény." - Lauren Jauregui