Lauren utolsó üzenete

246 21 2
                                    

Kedves Camila!

Van egyetlen dolog amiben már egészen kicsi korom óta hiszek. Hiszem, hogy az emberek az életünkben okkal jelennek meg és okkal tűnnek el vagy okkal bukkannak fel újra és újra. Meg van írva kikkel kell találkoznunk és, hogy miért, mind formáljuk egymást. Tudtam, hogy meg foglak ismerni téged, már régebb óta, jóval az X-faktor előtt. Nem voltak pontos elképzeléseim, de minden este lefekvés előtt 13-14 éves koromban imádkoztam. Kértem Istent, hogy adjon nekem valakit, aki megért, aki mellett önmagam lehetek és, aki igazán ismer, akit megölelhetek ha kedvem tartja és együtt csináljuk a kedvenc dolgainkat. Isten biztosan jól ismert engem, mert tudta, hogy a szívem mélyén egy lányra vágytam. Egyébként fogalmam sincs hiszek e Istenben, azóta nem imádkozom. 

Két évvel később láttalak meg téged életemben először és nem volt szükségem semmilyen jelre, az első perctől kezdve tudtam. Ott álltál, mosolyogtál és láttam a szemedben, te is tudtad. 

Nem tudom milyen lehetett a fejembe látni, nem akartalak bántani azokkal, amiket írtam. Remélem nem bántottalak. Tudnod kell, hogy bármi történt az érzéseim irántad nem változtak. Most is itt ülök és ahogy nézlek, tudom, hogy te vagy számomra az egyetlen és soha nem lesz más. Az egyetlen igaz szerelmem. 

Sokáig haragudtam rád, amiért te nem tartottál ki mellettem, meg sem próbáltál küzdeni, amiért másokkal voltál. De eltűnt belőlem minden harag, mert ma már tudom, hogy nem én voltam az oka, te saját magadat nem tudtad elfogadni. Ez engem is annyira elszomorított, bár erről sosem írtam, de mindig láttam rajtad, hogy keresed önmagad, hogy a boldog mosolyod mögött ott van a szomorúság és ezt csak én láttam meg. A lányok is azt mondták boldog voltál másokkal és le akartak beszélni rólad. 

Most itt vagyok megint, csak ülök itt, nézem ahogy olvasol és megszakad a szívem mert tudom min mész keresztül. Tudom, hogy jobban szereted a szüleidet, mint saját magadat és, hogy engem is annyira nagyon szeretsz. Senkit sem hibáztatok, mert mindenki úgy cselekszik, ami szerinte a legjobb, a szüleid is csak meg akarnak védeni, de arról fogalmuk sincs, hogy közben tönkre tesznek. Biztos vagyok benne, hogyha tudnák mit tesznek eszükbe sem jutna ez. Tudom, hogy ez az egyik legnehezebb dolog, de vállalnod kell az érzéseidet, beszélned kell róluk, mert csak így adhatsz esélyt másoknak, hogy megértsenek és így adhatsz esélyt magadnak arra, hogy egyszer önmagad lehess.

Melletted leszek, ha szeretnéd. Bárhogyan, bármilyen módon, mint szerelem, mint barát, minden amire szükséged van. Mert a mi lelkeink össze vannak kötve, attól a perctől kezdve, hogy találkoztunk és én hiszem, hogy egyszer kiteljesedhetünk. Mert te vagy az én Napom és én vagyok a Holdad. Amikor az egyikőnk fent van, a másik nem lehet az égen. A történetünkben most éjszaka van, de én hiszek a napsütésben és remélem majd egyszer megállunk egy tökéletes alkonyon. Az ég rózsaszínes lesz, a Hold körvonalai még látszódnak az égen, de a másik oldalról a Nap kacsint majd rá és akkor majd végre együtt leszünk. Te és én, én és te, minden amit közösen álmodtunk meg. 

Üzenetek Neked [Camren] (Befejezett)Where stories live. Discover now