Η επόμενη εβδομάδα ήταν πολύ ενδιαφέρουσα μα και κουραστική.
Η Ρενέ βγήκε κάποια ραντεβού με τρεις νεαρούς από τη βραδιά του χορού. Ένας από αυτούς ο Νίκολας Κόλιν , γόνος αριστοκρατικής καταγωγής, με αρκετά ενδιαφέρουσα περιουσία αλλά και εμφάνιση, τράβηξε το ενδιαφέρον της.
Σήμερα θα πήγαινε μαζί του ιππασία στο Χάιντ Πάρκ. Φόρεσε την φούστα ιππασίας σε σκούρο μπλε χρώμα από ύφασμα σαντουκ,και κορσέ σε ίδια απόχρωση με δαντέλα που κάλυπτε το λαιμό της.Το καπέλο της ήταν στο ίδιο χρώμα και έδενε κατω απ το σαγόνι με δύο κορδέλες από σατέν, τα μαλλιά της που παντα τραβούσαν την προσοχή τόσο πυκνά και γυαλιστερά που ήταν, σήμερα προτίμησε να τα πιάσει ένα ανάλαφρο σινιον. Όπως πάντα ήταν εκθαμβωτική."Θα βγεις καλή μου, πάλι με το νεαρό Κόλιν ,να υποθεσω"?
Αν και είχε περάσει πάνω από ένας μήνας από τότε που είχε ανοιχτεί η διαθήκη του κόμη Τέρλιγκτον ,η λαίδη Κλερ δεν είχε εγκαταλείψει το σπίτι ακόμη.
Φυσικά δεν της ζητήθηκε ποτέ κάτι τέτοιο,η Ρενε απ την αρχή της είχε ξεκαθαρίσει ,ότι εκτός αν το ήθελε η ίδια μπορούσε να φυγει.Έτσι εκείνη συνέχιζε να απολαμβάνει τις ανέσεις αυτού του σπιτιού και την παρέα της Ρενέ ." Ο Νίκολας είναι τόσο γλυκός,δεν βρίσκεις"?
"Ο άντρας καλή μου πρέπει να είναι κάτι παραπάνω από... γλυκός. Πρέπει να ξυπνάει αλλά ένστικτα σε μία γυναίκα.Καταλαβαίνεις τι εννοώ".
Το πρόσωπό της Ρενέ έγινε ένα με τα κόκκινα τριαντάφυλλα που τακτοποιούσε στο βάζο της εισόδου μία υπηρέτρια. Η δεύτερη κρυφό γέλασε πονηρά και έφυγε γρήγορα απ το δωμάτιο.
"Ελα τώρα καλή μου,σε λίγο καιρό μπορεί να γίνεις σύζυγος κάποιου νεαρού,ακόμη και του νεαρού Κόλινς ,κάποια πράγματα θα πρέπει να τα γνωρίζεις. Λοιπόν"?
Η Ρενέ πήρε το πουγκί της το πέρασε στον καρπό της ,έδωσε ένα πεταχτο φιλί στη Κλερ και έτρεξε έξω που την περίμενε ήδη ο νεαρός με το άλογο του.
Ήξερε την απάντηση στην ερώτησή της Κλερ. Μπορεί να μην είχε εμπειρία από αυτά τα "ένστικτα" που της είπε εκείνη αλλά σίγουρα ο Νίκολας δεν την έκανε να φαντάζεται τιποτα για εκείνον,όπως είχε συμβεί με τον άλλον άντρα το βράδυ του χορού. Και εκείνον είχε να τον δει μία εβδομάδα.
Μα ,αφού ήταν αδερφός της Κλερ γιατί δεν έχει έρθει ξανά στο σπίτι από εκείνο το βράδυ.
Εκτός κι αν είχε επιστρέψει στη Σκωτία .Πώς θα μπορούσε να μάθει χωρίς να καταλάβει η Κλερ το ενδιαφέρον της.
Αχ!ας μην είχε επιστρέψει στη Σκωτία . Ας τον έβλεπε άλλη μία φορά."Αν δεν εμφανιζόσουν και σήμερα Τόμας ,είχα σκοπό να ερθω να σε πάρω με το ζόρι. Πού στην ευχή εισαι μία βδομάδα τώρα? Η μικρή βγαίνει με έναν απ' αυτους τους νεαρούς δανδηδες ,που είναι μονίμως ξαναμμένοι σε αυτή την ηλικία".
Αν και δεν του άρεσε καθόλου το σχόλιο της Κλερ σε ότι αφορούσε τη " διάθεση" των νεαρών, γέλασε αρκετά.
Το σχέδιό του περιελάμβανε την ολιγοήμερη απουσία του. Η εμπειρία του στις κύριες ,έλεγε ότι τη μικρή την είχε ήδη.Δεν χρειαζόταν κάτι ιδιαίτερο για να την έχει και ολοκληρωτικά."Λοιπόν αγάπη,που είναι τώρα η μικρή? Να φανταστώ με έναν ξαναμμενο νεαρό!"
"Ω! Τόμας πως κατά φέρνεις πάντα να με κάνεις έξαλλη. Αν δεν προλάβουμε θα βρεθεί γκαστρωμένη από αυτόν τον Νίκολας...τάδε και τότε όλη η περιουσία θα περάσει σε εκείνον."
Το πρόσωπο του Τόμας συνοφριώθηκε στο άκουσμα της λέξης "γκαστρωμένη ", αν τολμούσε να ακουμπήσει χέρι του πάνω της μα το Θεό ,θα του το έκοβε σύρριζα.
" Και για να έχουμε καλό ερώτημα αγάπη, πως ξέρουμε ειπες ότι αν θυσιαστω,θα έχουμε την περιουσία της μικρής "?
" Ω! Τόμας όταν σε ερωτευτεί δεν θα είναι καθόλου δύσκολο να σου μεταβιβάσει ένα μέρος της περιουσίας της, αφού εσύ θα έχεις, χάσει τη δική σου."
"Ναι, μα η περιουσία μου καλή μου τον τελευταίο καιρό έχει άνοδο και στ' αλήθεια ,δεν έχω ανάγκη την περιουσία της μικρής".
" Την έχω εγώ όμως Τόμας .Για μένα θα το κάνεις αυτό. Μην λέμε πάλι τα ίδια".
Κοίταξε την αδερφή του στα μάτια και προσπάθησε να διαβάσει τη βαθύτερη σκέψη της.
"Και μετά? Τι εχεις σκοπό να κάνεις μαζί της"?
Η Κλερ δεν ήθελε ποτέ το κακό της Ρενέ . Σίγουρα δεν ήθελε να τη δει στο δρόμο, αλλά απ την άλλη δεν μπορούσε να χωνέψει πόσο εγωιστες είναι οι άντρες, ενώ είσαι δίπλα τους έτοιμη να πραγματοποιήσεις κάθε επιθυμία τους, όταν έρχεται αυτή η στιγμή, τα ξεχνάνε όλα.
Ξαφνικά γίνεσαι μία άγνωστη.Σου αφήνουν το ελάχιστο κάτι που θα έκαναν και με μία ερωμένη, αυτή όμως δεν ήταν ερωμένη που να πάρει. Αυτή ήταν η νόμιμη σύζυγος του.Πώς μπόρεσε να της φερθεί σαν ερωμένη?
VOCÊ ESTÁ LENDO
"RENE"
Romance© 2017 Angelika Masi Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του έργου σε οποιαδήποτε μορφή,χωρίς την άδεια της συγγραφέως. Λονδίνο 1819. Η Ρενέ Τέρλιγκτον κόρη και κληρονόμος του κόμη Τέρλιγκτον μετά τον ξαφνικό θάνατο του πατέρα της γοητεύεται από το φλε...