Τις επόμενες μέρες η Ρενέ είχε δηλώσει άρρωστη και έτσι δεν κατέβηκε καθόλου απ το δωμάτιο της. Φυσικά ήταν μία χαρά απλά προσπαθούσε να κρατήσει μακριά της τον Τόμας Χάμιλτον μέχρι να σχεδιάσει το επόμενο βήμα της.
Εκείνος πάλι έπιασε την γκουβερνάντα της για να μάθει αν είχε κάτι σοβαρό η κυρά της γιατί στην πραγματικότητα δεν ν ειχε πιστέψει το ψέμα της.
"Ένα απλό κρύωμα εχει, σύντομα θα είναι καλά", απάντησε η Μαρί καθώς έτσι την είχε συμβουλέψει η Ρενέ να πράξει.Καθόταν στο σαλόνι και διάβαζε τα νέα όταν χτύπησε η πόρτα.Μετά από λίγο ο μπάτλερ παρουσίασε τον Νίκολας Κόλιν στον Τόμας μιας και ήταν ο μόνος που βρισκόταν στο δωμάτιο εκείνη την ώρα.
Ο Τόμας κοίταξε συνοφριωμενος τον νεαρό άντρα. Τί στο καλό ήθελε ο Κόλιν στο σπίτι του?
Εκείνος όπως πάντα χαμογέλασε ευγενικά αν και ο Τόμας με την εμφάνιση του μόνο του προκαλούσε εκνευρισμό.
" Σε τι οφείλουμε την επίσκεψη σας κύριε? "
Η φωνή του έσταζε ειρωνεία. Ο Νίκολας το κατάλαβε αλλά προσπάθησε να διατηρήσει την ψυχραιμία του.
Από τη δύσκολη στιγμή τον έβγαλε η εμφάνιση της Ρενέ που τράβηξε όλα τα βλέμματα πάνω της μιας και όπως πάντα ήταν εκθαμβωτική.
Η τουαλέτα της σε σκούρο μπλε βελούδο τόνιζε τα κάλη της ακόμη περισσότερο."Νίκολας καλέ μου ,ποσό χαίρομαι. Είμαι έτοιμη μπορούμε να πηγαίνουμε. ",τον προσπέρασε χωρίς να του δώσει καμία απολύτως σημασία εκνευριζοντας τον ακόμα περισσότερο.
"Και πηγαίνετε που ακριβώς κυρία?", η φωνή του φανερά εκνευρισμένη έσταζε δηλητήριο.
"Ω! Τόμας καλέ μου δεν σε πρόσεξα . Είμαι καλεσμένη σε ένα σουαρέ και ο Νίκολας είχε την ευγένεια να με συνοδεύσει".
"Ο Νίκολας θα σε συνοδεύσει! Μα φυσικά καλή μου κι εγώ θα είμαι εδώ θα σε ....περιμένω", της είπε όλο υπονοούμενα.
Η κουβέντα μεταξύ τους έφερε το δεύτερο άντρα σε αμηχανία.
Ενώ εκείνη δεν μπορούσε να βγάλει απ το μυαλό της τα λόγια του ότι δηλαδή θα την περιμένει ως να γυρίσει. Μήπως τον είχε θυμώσει παραπάνω από όσο ήθελε.Ο Τόμας έτριξε τα δόντια απ το σφίξιμο του στόματος του. Το να την βλέπει να φεύγει αγκαζε με έναν άλλο άντρα τον πονούσε πολύ μα πάρα πολύ.
"Η βλακεία σου τα κατέστρεψε όλα Κλερ. Και τώρα εγώ είμαι παντρεμένος με μία γυναίκα που κάνει τα πάντα για να με αποφύγει".
YOU ARE READING
"RENE"
Romance© 2017 Angelika Masi Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του έργου σε οποιαδήποτε μορφή,χωρίς την άδεια της συγγραφέως. Λονδίνο 1819. Η Ρενέ Τέρλιγκτον κόρη και κληρονόμος του κόμη Τέρλιγκτον μετά τον ξαφνικό θάνατο του πατέρα της γοητεύεται από το φλε...