Liebster Awards

770 20 21
                                    

Zostałam nominowana przez Newty_Blogspot

Jeżeli chcesz dowiedzieć się czegoś więcej o mnie serdecznie zapraszam :)

1. Co zmobilizowało Cię do pisania?

Piszę, w sumie, od zawsze. Jedną z zabaw z moim kuzynem było właśnie pisanie opowiadań. Niby to były dziecinne historie życia kota czy inne wytwory wyobraźni siedmiolatki, ale od razu mi się to spodobało. Potem nadeszła szkoła. Moim ulubionym zadaniem domowym było pisanie opowiadań (i w sumie nadal jest). Potrafiłam pisać, pisać, pisać... Potem, kiedy czytałam je przed całą klasą zajmowałam pół lekcji. W gimnazjum odkryłam wattpad'a. Służył mi on jedynie do czytania opowiadań. Ale po oglądnięciu serialu The 100 coś mnie olśniło. Dostałam zastrzyku weny i pomyślałam: ''W sumie, to czemu nie?''. Teraz bardzo się cieszę, że zdecydowałam się rozwinąć moją pasję i mam nadzieję, że będę mogła pisać coraz więcej i coraz lepiej. Będę modlić się przed egzaminem gimnazjalnym o opowiadanie xd. Wynika z tego, że nic nie musiało mnie mobilizować do pisania. To po prostu było zawsze jakąś częścią mnie.

2. Jak myślisz, w którym byłabyś domu w Hogwarcie?

Hmm... Od razu mówię, że nie jestem fanką Harry'ego Potter'a, ale moja przyjaciółka jest Potterhead (nie ważne, że to ty mnie nominowałaś xd wracaj do zdrowia Oluś :*) i coś mi tam opowiadała. Kiedyś próbowałam zacząć czytać tą serię, no ale cóż, chyba nie moje klimaty. Myślę, że trafiłabym do Hufflepuff. Najważniejszymi wartościami dla mnie są prawda, sprawiedliwość, miłość, przyjaźń. Nie potrafię kłamać, oszukiwać, a jeżeli zrobię coś niesprawiedliwego mam potem straszne wyrzuty sumienia. Wydaję mi się, że dobrze bym się tam wpasowała.

3. Ile masz lat?

Mam 15 lat. I może to się wydawać mało, ale ja jestem szczerze przerażona. Chciałabym cały czas być dzieckiem, żyć marzeniami, wyobraźnią, nie mieć żadnych problemów. Niestety, jak dotąd, jest to niemożliwe... Jednak zauważyłam, że w dzisiejszych czasach wiek nic nie mówi o człowieku. Więc staram się nikogo nigdy nie oceniać po wieku.

4. Kim chcesz zostać w przyszłości?

Jest to najgorsze pytanie na świecie, które niestety słyszę teraz na okrągło:
- Gdzie do liceum?
- Czy do liceum?
- A może technikum?
- Jakie studia?
Niestety, jestem w takim okresie w swoim życiu, w którym powinnam wiedzieć kim chcę być, w jakiej dziedzinie chcę się kształcić.

Kim chcę zostać w przyszłości?

Może bardziej kim chcę być w przyszłości?

Szczęśliwym człowiekiem :)

5. Co byś zrobiła najpierw, gdy na jeden dzień mogłabyś być mężczyzną?

Proste pytanie.

Sprawdziłabym jak to jest sikać na stojąco.

6. KFC czy McDonald's?

Precz z fastfoodami!
KFC xd

7. Ulubiony rodzaj muzyki + ulubiony wokalista/wokalistka/zespół?

Staram się nie ograniczać co do jakiegoś rodzaju muzyki. Nie lubię się określać. Uwielbiam muzykę z przesłaniem, głębszą, pełną emocji. Bez wartościowe są dla mnie utwory idealnie wyśpiewane, idealnie zagrane. W muzyce ważne są dla mnie emocje. Kocham śpiewać, grać na skrzypcach, pianinie, gitarze. Muzyka jest ogromną częścią mnie. Jeżeli już miałabym wybrać jakiś rodzaj to najbardziej rock. Ulubieni artyści? Coldplay, Dawid Podsiadło (Curly Heads), Jeff Buckley, 2Cellos, 30 Seconds To Mars, Nirvana, Lana Del Rey, Arctic Monkeys, wszystkie klasyki rock'a, oczywiście jest tego o wiele wiele więcej, ale zanudziłabym Was na śmierć.

 Ulubieni artyści? Coldplay, Dawid Podsiadło (Curly Heads), Jeff Buckley, 2Cellos, 30 Seconds To Mars, Nirvana, Lana Del Rey, Arctic Monkeys, wszystkie klasyki rock'a, oczywiście jest tego o wiele wiele więcej, ale zanudziłabym Was na śmierć

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

8. Jaki masz telefon?

Samsung S3. Polecam.

9. Byłabyś gotowa oddać życie za przyjaciela?

Moja odpowiedź na pewno nie jest obiektywna. Ale na ten moment moja odpowiedź brzmi: tak. Nie byłaby w stanie zabić dla kogoś, lecz oddanie swojego życia jest całkiem inną sprawą. Gdybym mogła dzięki mojej śmierci uratować osobę mi bliską myślę, że bym to zrobiła. Ale pewną odpowiedź na to pytanie mogłabym poznać jedynie gdybym znalazła się w takiej sytuacji.

10. Ulubiony aktor.

Ulubiony z ulubionych? Johnny Depp <3 Ale jest ich więcej. Bob Morley (chociaż znam go tylko z roli Bellamy'iego, ale w pełni zasłużył na być w grupie ulubionych), Josh Hutcherson (Most do Therabitti, Igrzyska Śmierci, Leonardo DiCaprio (bo to Leoś)

 Bob Morley (chociaż znam go tylko z roli Bellamy'iego, ale w pełni zasłużył na być w grupie ulubionych), Josh Hutcherson (Most do Therabitti, Igrzyska Śmierci, Leonardo DiCaprio (bo to Leoś)

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Mam nadzieję, że nie zanudziliście się krótkimi wzmiankami o mnie.

Zachęcam także do odpowiedzi w komentarzach na te same pytania :)

Pozdrawiam wszystkich :*

Idźcie tylko w dobrą stronę!

May we meet again - The 100Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz