WAŻNE OGŁOSZENIA PARAFIALNE

618 30 3
                                    

Proszę zostań i przeczytaj!

Wiem, że notki od autora najczęściej się omija, ale zrób dla mnie ten jeden wyjątek.

Dziękuję :*

No więc, postanowiłam ustalić dokładny termin dodawania nowych rozdziałów. 

Będą się one pojawiać zawsze W NOCY Z PIĄTKU NA SOBOTĘ. Niestety, nawet jeżeli dodam go około 22 w piątek często będziecie mogli go zobaczyć dopiero około 3 nad ranem w sobotę. Kocham mój internet :')

Oprócz tego, w związku z tym, że nadchodzą upragnione wakacje, będę się starać dodawać rozdziały także w inne dni, ale ich terminy będą uzależnione od weny, ilości wolnego czasu jakim będę dysponować i od różnych wakacyjnych wyjazdów. Ale spokojnie, nie zostawię Was :) Nawet przeciwnie. Rozdziały będą częściej dodawane, będą dłuższe, mam nadzieję, że także coraz ciekawsze i lepsze.

Teraz mam do Was ogromną prośbę. Nie mam niestety żadnej swojej Bety (i chyba nie będę jej szukać), więc jeżeli znajdziecie jakiś błąd to będzie mi niezmiernie miło jak wytkniecie mi go w komentarzu. Każdy jest człowiekiem, a niestety już tak mamy, że bardzo często się mylimy. 

Komentujcie! Gwiazdkujcie! To niezmiernie motywuje, a dzięki Waszym spostrzeżeniom i uwagom, mam nadzieję, że moje prace są coraz lepsze.

Na Waszą prośbę rozdziały będą jak najdłuższe :D

Przygoda Setki dopiero się zaczyna i nie mam zamiaru jej szybko kończyć. 

Do zobaczenia najprawdopodobniej w sobotę, a może wcześniej.

AlaskaEverdeen23

May we meet again - The 100Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz