✉Od Harry:
Jak się czujesz?✉Harry:
Bardzo dobrze. Jesteś już w Londynie? Pozdrów chłopaków ode mnie :*✉Od Harry:
Chłopaki dziękują i liczą, że kiedyś będą mieli okazję Cię poznać. Zjadłaś obiad?Spojrzałam na nietkniętego schabowego na talerzu... Nie będę go martwić.
✉Harry:
Tak. Dzięki tobie moja mama robi zdecydowanie za duże te obiadki.✉Od Harry:
I prawidłowo :*
Muszę kończyć bo zaczynamy nagrywki. Pa pa kochanie ♡✉Harry:
PaOdłożyłam telefon na szafeczkę nocną w moim starym pokoju. Dzięki temu debilowi musiałam do czasu jego powrotu, czyli do Świąt Bożego Narodzenia być pod stałą opieką rodziców. Wszytko jeść, pić, leżeć i się nie wysilać.
Ja naprawdę nie jestem małym dzieckiem.Poszłam do toalety gdzie spuściłam mój obiad do kanałów. Schabowy, ziemniaki, sałatka... ohyda.
*Harry*
-Haroldzie, coś się stało?- zapytał lekko poirytowany Niall. Staramy się nagrać jeden kawałek już godzinę... Wiem, że to moja wina bo nie mogę się skupić. Myślę tylko o Melly, która jest tam sama.
-Nic- skłamałem i postanowiłem skupić się na tym nagraniu ale znów zafałszowałem a następnie pomyliłem tekst.
-Koniec!- krzyknął nasz menadżer Paul.- macie 15 minut przerwy. A ty-wskazał palcem na mnie- ogarnij się proszę. Bo nie zdążymy przed świętami* a mamy tylko... miesiąc!
Opuściłem studio i pokierowałem się do pobliskiej kawiarni.
-Harry! Czekaj!- usłyszałem za sobą nawoływania reszty chłopaków.
Odwróciłem się do nich i wymusiłem uśmiech co nie wyszło mi najlepiej i wyglądało to raczej na jakiś grymas.-Stary. Masz pięć minut aby się z tego wszystkiego wytłumaczyć.- powiedział Liam.
-No już mówiłem, że nic się nie stało.- westchnąłem.- Tylko jakiś idiota by to kupił a oni są raczej inteligentni.
-Zostały ci trzy minuty.- powiedział niewzruszony Liam.
-Odpisała bez emotki.
-Serio stary?- jęknęli na raz a Louis strzelił sobie "fejs palma".
_______________________*wiem, że ich płyta "Made in A.M" wyszła jakoś wcześniej. Darujcie mi tą zbieżność.
Witam! Jak tam Wam życie mija?
Wiecie, że zaraz wybije 1k? Jestem taka szczęśliwa xDNo ale teraz chcę Wam podziękować za 700 oczek ♡. Nareszcie mogę powiedzieć, że ktoś to czyta ^^
Także ten... Miłego dnia/dobrej nocy :)
P.S. Wiecie, że Michał Szpak jest w top 10 utworów na eurowizji? Nareszcie docenili Polaków :D
Agata xx
CZYTASZ
Memories [Harry Styles]
Fanfiction"Między mężczyzną a kobietą przyjaźń nie jest możliwa. Namiętność, wrogość, uwielbienie, miłość - tak, lecz nie przyjaźń. " ~Oscar Wilde "Trzeba wielu lat by znaleźć przyjaciela, wystarczy chwila by go stracić. "~ Stanisław Jerzy Lec