6.fejezet

1.5K 84 3
                                    

~Kim~

A látvány ami elém tárult,vegyes reakciót váltott ki a mi kis hármasunkból. Ash tágra nyílt szemekkel bámulta őket,és már-már támadó pozíciót vett fel,amit meg tudok érteni,mivel a gyanús csapat hat darab középmagas tagból állt,s mind fekete ruhát viseltek. Andy csak felvont szemöldökkel nézte a tőle egy jó fejjel alacsonyabb "üldözőket",én pedig kihúztam magam,s megtörtem a csendet.
-Maguk meg kicsodák?-néztem a fekete esőkabátot viselő kapucnis alakokra,mire a középső levetette azt. Kibukkant a sötétbarna haja,és mókusszerű arca. Szemüveget viselt,arcát ráncok szabdalták,körülbelül a negyvenes éveinek a végét járhatta a hölgy.
-Melyikőjük Mr.Purdy?-hagyott engem teljesen figyelmen kívül,ami nagyon is idegesített,de igyekeztem ezt nem kimutatni.
-Ő.-biccentett Andy a mellette álló Ash felé.-Mi ügyben keresik?
-Mr.Purdy,én és a társaim,-mutatott a többi korabeli nőre.-úgy értesültünk,hogy maga még nem választott egyházat.-nézte a mappáját.-Szeretném felhívni szíves figyelmét arra,hogy az egyházunk-nyújtott felé egy szórólapot.-mindig szívesen fogad új tagokat és bőkezű adományokat...
Ezek után hadarva,de istenítette a templomukat,meg a kitűnő prédikátorukat. Ash eleinte türelmesen hallgatott,persze a szórólap átvétele nélkül,majd homlokráncolások sorozata után közbevágott.
-Mi a picsa van?!-akadt ki teljesen.
-Hittérítők.-mondtam undorodva.
-Szóval lássuk csak,jól értem-e... Maguk azért követtek egy órán át,ezzel a frászt hozva rám,hogy meginvitáljanak a szaros egyházukba?!-a végét már szinte ordítva mondta. Andy amolyan "balhé van" fejjel dőlt neki az egyik panelház kopottas sárga falának,én pedig csak csendben figyeltem,ahogy a mindig vidám Ashnél szépen lassan betelik egy bizonyos pohár.-Hát mondok valamit! Szeretek pártatlan maradni,és hinni amiben én akarok,szóval le lehet rólam szállni!
-Kérem uram,ne legyen ilyen elutasító!-kezdett nyomulni,olyan mértékben,hogy nem túlzok,ha pofátlannak nevezem.-Isten mindenkit egyaránt szeret,és nem érnék semmiféle hátrányok a mássága miatt.-méregette Ash-t.
Ez a nő nem csak bunkó,de ostoba is...Komolyan azt hitte,ezzel majd megnyeri?
Andy harsány röhögésben tört ki,és hasát fogva próbált nem elterülni a piszkos,macskaköves utcán. Mire abba hagyta,könnyeit törölgetve egyenesedett ki.
-Hölgyem,-kezdte,de a torkát fojtogató nevetés megnehezítette a dolgát.-biztosíthatom,hogy a barátom több női nemi szervvel került kapcsolatba,mint azt el tudná képzelni.-vigyorogva figyelte,ahogy fülig vörösödik a nő.-Nincs semmiféle ferde hajlama.
Megfogtam Ash kezét,nehogy dühében bemosson egyet a nőnek,amit persze megérdemelne.
-Hagyjon már minket békén.-mondtam,miközben szabad kezemmel Ash hátát paskolgattam,amitől nem hiszem hogy összeragadt a darabokra tört egója,de nem ellenkezett.
-Rendben. De ha meggondolná magát...-kezdte,mire elé léptem,ezzel elérve,hogy végre elhallgasson.
-Ide figyeljen...levegőnek néz,és emberszámba sem vesz? Tegyük fel,nem érdekel,de az,hogy sértegeti a barátomat,az azért már nekem is sok. Ezek az úriemberek tűrik a maga viselkedését,ami felettébb modortalan,mert nincs más választásuk. De én elárulok egy nyílt titkot. A férfiaknak nem illik kezet emelni a gyengébb nemre,ez köztudott. Viszont azért senki sem nézne rám megvetően,ha itt helyben megtépném.
-Mégis hogy képzeled...?-húzta össze a szemét.
-Megteszem. Higgye el.-sziszegtem,mire elhúzódott.
-Menjünk lányok,itt senki nem akar megvilágosodni.-nézett sértetten végig rajtunk.-A lelkük sötétséggel van tele,és felemészti az egész lényüket...érzem az aurámban. Rajtuk már az Úr sem segíthet.
-Oda ne rohanjak.-vetettem oda fitymálóan,majd néztem ahogy távolodnak.-Szerintetek kárhozatra kerülne a lelkem,és a pokol tüzén égnék az örökké valóságig,ha kigáncsolnám?-morfondíroztam,mire Ash most először eresztett el egy halovány mosolyt.
-Valószínű.-mondta halkan.
-Abszolút megérné.-boxoltam vállon. Andy mosolyogva figyelte a kis jelenetünket,majd megszólalt:
-Haver,minden oké?
-Igaza volt? Mármint tényleg úgy nézek ki mint egy meleg?-kérdezte keserűen. Szóval innen fúl a szél.
-Dehogy.-ráztam a fejem,majd Andy-t szuggeráltam,hogy mondjon már ő is valami vigasztalót.
-Badarság. Hisz te vagy a bandánk csillám csődöre,minden nő álma!-röhögött.-Több csajjal kavartál már,mint Jinxx,Jake,CC és én összesen. Csoda,hogy nem lövöldözöl mindenfele feromonokat...
Erre már Ash is elröhögte magát.
-Csak ezt akartam hallani.
-Hízik a májad mi?-cukkolta Andy.
-Nagyon.-vigyorgott.

I Am BulletproofWhere stories live. Discover now