29.fejezet

1K 78 24
                                    

(+18) !Warning! (+18)
A részben felnőtt tartalom fordul elő,mindenki saját felelősségre olvassa!

~Kim~

Mindenki behúzott nyakkal figyelte az eseményeket,és némán imádkozott azért,hogy Ashley megérje a holnapot(aminek valljuk be,nem sok valószínűségét láttuk e percben)...

-Utoljára szólok Purdy,állítsál magadon,de kurva gyorsan!-rivallt rá Eva,mire még egy m&ms pattant a homlokán,Ash jóvoltából.-Neked meg mégis mi bajod van?! Vagy nyolc ilyen szart hozzám vágtál,de még mindig nem vagy vicces...

-Csak ellenőriztem élsz-e még.-felelte.

-Közlöm,hogy életben vagyok,de te nem leszel,ha így folytatod! Rohadt idegesítő vagy.

-Aggódtam.-közölte nemes egyszerűséggel,mire csak egy homlokig szaladt szemöldök volt a válasza Evától.-Tudod annyi kajával amennyi benned ma eltűnt,nem lenne csoda ha összecsuklanál.

-Hogy mi van?

-Az van,hogy valami lányos hülyeség miatt koplalsz,ami aggasztó azok számára akik törődnek veled.

-Ugyan,mégis mikor törődtél te velem?-nevetett fel gúnyosan.

-Mikor nem?-vágott vissza.-Féltelek Eva,nincs rendben ez az egész,nem tudom ki okozta,hogy ezt műveld magaddal,de ha amiatt a faszkalap Josh miatt...

-Hihetetlen vagy.-fordított hátat Ashleynek,csakhogy ezzel még inkább fát tett a tűzre.

-Ne fordíts hátat,amikor hozzád beszélek!-emelte feljebb a hangját Ash. Nagyon a kiborulás szélén állt. Eleve nem szívesen beszél az érzéseiről,de most hogy megpróbálta és Eva elutasította,egyre idegesebb lett.

-Különben mi lesz? Megütsz?-feszítette tovább a húrt Eva.

-Arra sosem lennék képes.

-Persze,hogy is mehetett ki a fejemből,te a mentális bántalmazást jobban preferálod.-morogta az orra alatt.

-Mi van?

-Az van,hogy gyűlöllek! Tiszta szívemből gyűlöllek te seggfej!-vágta Ashhez,szinte üvöltve,de a mondat végére elcsuklott a hangja. A mosdó felé indult,amikor is Ashley utána nyúlt és az alkarjánál fogva visszarántotta. Eva viszont még mindig arccal a falnak állt,s némán nyeldekelt.

-Tudni akarom mi bajod velem. Mondd el,mit ártottam neked! Mi az amivel eltaszítottalak?

-Válaszolj,kérlek!

Semmi.

-Eva,nézz már rám,az isten szerelmére!-fordította magával szembe,mire azonnal elillantak az indulatai.-Te sírsz?

-Nem baszd meg,csak nyáladzik a szemem!-szipogta,majd durván letörölte könnyeit.-Eressz el!

-Nem. Tudni akarom mi bajod van!

-Eressz el!-ismételte meg,szinte köpte a szavakat Ash arcába.

-Hallani. Akarom. Ő volt,Josh miatt csinálod ezt a hülyeséget?

-Neki semmi köze ehhez.-bámulta mereven a padlót. Ellenállását lassan felváltotta a tehetetlenség,amint felismerte,hogy Ash nem fogja elengedni amíg választ nem kap.

I Am BulletproofWhere stories live. Discover now